מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

דיאטה ואורח חיים בריא

בבלוג אני אכתוב את התובנות והניסיון שצברתי לאורך הדרך וכן מהם הדרכים שעזרו לי לרדת במשקל. כמו כן, אני מתכוון ללמוד את הדברים שאני אלמד תוך כדי מסע ורק לאחר שבחנתי על עצמי שהם עובדים. אני יודע מהי ההרגשה שאתה רק מתחיל דיאטה בסוף אתה עובד על שיטה שבכלל לא עובדת.

מאת yoni8levy
06/05/11 0:19
1414 צפיות
 שלום,

המסע שלי מתחיל לפני כשנה וחצי עם 40 ק"ג עודף. הרגשתי את הבדידות, את החוסר אונים והמצוקה בשיא העוצמה ובקשתי עזרה.

יום אחד קמתי והחלטתי שנמאס לי יותר להתבייש בעצמי, נמאס לי שההנאה היחידה בחיים שלי היא לזלול כמויות אדירות של אוכל ולהתפוצץ. פשוט נמאס.

בתור אחד שלאורך השנים ניסה אין ספור דיאטות מכל סוג שהיא וכן המציא דיאטות משל עצמו - הבנתי שאין לי קיצורי דרך ולהיות אדם רזה עם נטייה להשמנה זו דרך חיים שצריכים לטפח בכל יום ויום.

את הבלוג הזה אני פותח משתי סיבות עיקריות:

הסיבה הראשונה והעיקרית היא לעצמי: כמו שכבר אמרתי להיות אדם רזה שחושב כמו בן אדם רזה עם נטייה להשמנה זו עבודה יומיומית שבה הפיתויים רבים וכו זוהי עבודה הן מנטלית והן פיזית וברוב המקרים לשמור על המשקל היא משימה קשה יותר מלרזות, אי לכך פתחתי את הבלוג הזה בשביל לאפשר לי להשאר על הדרך הנכונה ולהמשיך ולהתמיד גם אם קשה ולא בא לצאת לרוץ ביום גשום.

כל חיי העלתי וירדתי במשקל ואף פעם לא באמת עשיתי שינוי, שבא מבפנים והראה לי את הדרך הנכוונה – רק לאחר שהבנתי שלהיות רזה זה אומר לשמור על תזונה נכונה, עבודה מנטלית נכונה וכן שמירה על כושר - הגעתי אל התוצאות וכמובן ששמרתי עליהן.

בבלוג אני אכתוב את התובנות והניסיון שצברתי לאורך הדרך וכן מהם הדרכים שעזרו לי לרדת במשקל. כמו כן, אני מתכוון ללמוד את הדברים שאני אלמד תוך כדי מסע ורק לאחר שבחנתי על עצמי שהם עובדים. אני יודע מהי ההרגשה שאתה רק מתחיל דיאטה בסוף אתה עובד על שיטה שבכלל לא עובדת.

הסיבה השנייה שבגינה החלטתי לפתוח את הבלוג הזה היא אתם - הקוראים שמחפשים תשובה, מחפשים דרך. אני פותח את הבלוג הזה בכדי להגיד לכם שגם אם הדרך שאני מנסה להראות לכם היא לא הזוהרת ביותר ובה לא תוכלו עוגות כל היום אבל תראו תוצאות. אומנם זו הדרך הארוכה ולעיתים המתישה אבל לאורך זמן היא היחידה שמחזיקה מעמד ותביא אתכם לא רק להיות רזים אלא גם להשאר כך, וזו החוכמה וזו העבודה הקשה באמת.

המטרה שלי בבלוג הזה שתבין את כל החלקים שמרכיבים את השלם שנקרא - להיות רזה. אין דרכי קיצור, אין קסמים.

כמובן שכל החומר שאני מעביר בבלוג הוא כללי ואין לראות בו שם המלצה. לפני כל פעולה שאתם בוחרים לנקוט יש להיוועץ עם הגורם המסומך לכך.

תגובות

הי יוני,
ברוך הבא חבר לדרך
מעניין מה היית ממליץ להורים של ילד שמן - ראה כאן את הקבוצה

yoni8levy
06/05/11 7:55

תודה רבה :)

נקווה שנצליח לקחת את הקבוצה הזו למקומות יפים...

יוני. 

אפרת_זיו
06/05/11 12:55

הי יוני, וולקם!
קודם כל המון בהצלחה! אני מתמודדת ברמה היומיומית עם מעבר לאכילה בריאה ונכונה.
באחרונה אף הישלתי 16 ק"ג ממשקלי, תמיד נכונה לשתף-לסייע-ללמוד-ולהתנסות.
מאחלת לך דרך בריאה, נעימה ונכונה.
שבת שלום!