בלוג החיים עם מעקפים... איך הכל התחיל… 3הדפסהשתפוהועתק ללוח הייתי בריא לחלוטין. ממש איש בריא. אבל משהו הציק לי בצד של הבטן - אפילו לא כאב, סתם משהו שהציק. הלכתי לבדיקות לפי הספר, אצל רופא המשפחה שלי, והוא אמר לי: עדכון ושכתוב עכשיו ב: https://www.guy.co.il/arch/my-heart תודה, גיא 3הדפסהשתפוהועתק ללוח הוסיפו תגובה שליחה 3 תגובות
מדהים מה שעברת והלוואי והניסיון שלך יציל אחרים ממצב דומה.
- 0
- שתפו
דווחו- 0
- שתפו
דווחושאלה: אתה לוקח תרופות בעקבות הניתוח?
- 0
- שתפו
דווחו