מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מאת morb
18/06/11 0:01
1054 צפיות
אני פאזל מורכב ומסובך של מליון חלקים ואולי מליארד ואין אדם בעולם שיכול לחבר אותו בשלמותו . אצל כל אדם שפגשתי בדרך השארתי חלק קטן ולא מובן . כי כזאת אני פוחדת להתקרב פוחדת להיפגע. לאמא נתתי את החלק הכועס לאבא את החלק הכואב ביותר . לבן זוג שלי את החלק המתסכל לחברה אחת את הצחוק לאחרת את הנאמנות ולכלבה שלי שמרתי את החלק של הלב . ומה נמצא אצלי ? חלקים קטנים קטנים שבורים לרסיסים בצבעים אפלים  של שחור אפור ואדום של אש. חולמת על התכלת הירוק והסגול. אבל לא מוצאת את אותו אדם שנתתי לו אותם. ואולי הם בכלל לא קיימים. ואני עודני הולכת בדרך במסע ואולי סתם באוויר . מחפשת את עצמי מחפשת את השיר את אותו הניגון שעליו מדברים כולם את אותו החיוך לאן הוא נעלם??  

תגובות

מיכל-אפק
18/06/11 17:23

לא פעם שמעתי אנשים ממליצים על הרכבת פאזלים גדולים כאמצעי להרגעה במצב דחק ולחץ. יש משהו מרגיע בעשייה הזאת, בלחפש ולמצוא, את הרגע הזה בו חתיכה אחת מתחברת במדוייק לשנייה. והמלאכה הזאת שמטרתה ליצור תמונה שלמה, לגלות כל פעם עוד חלק מהתמונה עד שיש הרמוניה שלמה.


אני אישית לעיתים רואה את המטרה הטיפולית כדומה, כאיחוד של פיצולים וחלקי עצמי, כיצירה משותפת של עצמי שלם ואמיתי, ברור ויצירתי.

ברוכה המצטרפת לקהילתינו,
מיכל