מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מאת broken tear
24/06/11 21:25
956 צפיות
הגוף בוגד, הנפש ממשיכה לתעתע, אוספת את דמעותיי ומנסה לשדר עסקים כרגיל. אפופת סחרחורת, כמו בימים ההם, שואלת עצמי אם מישהו מבחין בי.
אוספת במהירות את השיערות הרבות הפזורות ברחבי החדר, מנסה להעלים עקבותיהן כמבקשת להעלים שדה קרב. לאחר שניצחתי במערכה הקטנה הזו, מנסה להיאבק בתחושת עילפון... אסור שיראו אותי כך.
מאחורי דלת סגורה שוכבת, מנסה להתאושש. הגוף פזור על המיטה, שמן מתמיד, אך חלש ותשוש, כמו אז... 
"אני בריאה", ממלמלת לעצמי, "הכל בסדר". "הגוף סתם החליט לקרוא תיגר על נפש מעורערת". מנסה להתרומם בזהירות, לצאת מחדרי הסגור, לאכול משהו שיסמל עוד ארוחה מבוזבזת ולהגיד לעצמי ולכולם - אין מקום לדאגה.
כך, מסתיימת עוד מערכה במחזה.
נטולת כישורי משחק, עדיין מצליחה להעמיד פנים.
המסך ירד, השמש שקעה, נשארת לבד.
איני מסוגלת להכיל עוד את עצמי, לשאת בעול מחשבות סוררות. כבדה מידי עבור עצמי, איני יכולה להחזיק.
רוצה לבכות, אך פוחדת... יודעת שאם אתפרק לא ניתן יהיה לאחות את השברים... אסור שיראו אותי כך, אסור שאראה את עצמי... הכל בסדר...
  

תגובות

רחי
25/06/11 3:42

מקווה מאוד שיש לך איזשהו מקום (בטיפול?) שאת מרגישה מספיק בטוחה כדי לבטא את הקשיים והחולשות שלך וגם לבכות אם יש צורך בכך, שיש איזה מקום ששם את לא מרגישה יותר חייבת להעמיד פנים שהכל בסדר....

ואולי גם פה זה מן מקום כזה.. אבל זה לא מספיק מן הסתם- את צריכה מסגרת טיפולית ששם תשתפי במה שקורה לך- אם את רואה שמחלה חוזרת ואת מרמה שוב ומקצצת, לא להעמיד פנים שהכל בסדר אלא לדבר על זה ולהניח לאנשים לעזור ולא להשאיר את עצמך לבד עם האמת החולה. אם משהו לא בסדר, אז עדיף לא להסתיר, אלא להודות ולאפשר קבלת עזרה.

?are you really o.k

broken-tear
26/06/11 22:24

רחי יקרה, תודה על התגובה. התחברתי מאוד למה שכתבת.
חלק מהקשיים עולים בטיפול הפסיכולוגי, אבל אני כן מנסה להציב גבולות, לרסן את הדמעות. מאוד לא נוח לי להגיע לסיטואציות כאלה של בכי בטיפול (ויש לי פסיכולוגית מקסימה.. באמת...).
הפסיכיאטרית לעומתה לא מאמינה לי. גם כשאני דוברת אמת היא חושדת שמדובר בעוד מזימה... קצת פוגע...