מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

האדם שמאחורי השומן

מאת snake
04/07/11 11:56
1367 צפיות
היי כולם,

אני יודעת שמזמן לא כתבתי. פעם אחרונה שכתבתי רק התחלתי את שיטת הנקודות של שומרי משקל. חצי שנה לאחר מכן אני שוקלת 20 קילו פחות ממה שהייתי. אני בת 20 עוד מעט, ואני שוקלת עכשיו כמו ששקלתי לפני גיל 14. בהרבה מובנים אני מרגישה הכי טוב בעולם עם עצמי. הברכיים שלי כבר לא כואבות מהלחץ, הבגדים שלי לא לוחצים עליי, הביטחון העצמי שלי כבר מזמן לא היה גבוה כ"כ.

הבעיה?
פעם אמרתי לידיד שלי, המשקל הוא המתנה הגדולה ביותר שקיבלתי, וגם הקללה הגדולה ביותר. כלומר, כשמישהו התקרב אליי, ידעתי שזה לא בגלל איך שאני ניראת. ידעתי שזה לא בגלל שאני יפיפייה, ידעתי שכשהם מדברים איתי, הם מדברים איתי, ולא עם החזה שלי. פתאום, 20 קילו פחות, אני מרגישה שאיבדתי את ההגנה הזו. זה גורם לי להיות חשדנית יותר. זה מפריע לי.

האם יש עוד מישהו שמרגיש ככה? אם כן, מה אפשר לעשות?

תגובות

ישראלית
04/07/11 12:12

צריך למצוא מנגנוני הגנה אחרים...בהצלחה!

מיכל-אפק
04/07/11 17:34

קודם כל  - כל הכבוד על הירידה וההצלחה!!

אבל לא כל כך הבנתי - הגנה מפני מה?

אני חושבת שהרבה פעמים אנשים מתרשמים ממראה חיצוני, זה לגיטימי. אבל הרי זה מחזיק מעמד לזמן מאד מוגבל. במוקדם או במאוחר מה שנשאר זה הרבה מעבר למראה... או שזה לא נשאר.

אולי המצב הנוכחי עוזר להבהיר סוגייה שלך עם אמון בבני אדם שהיא מעבר לעניין המשקל ומראה?!?


אפרת_זיו
04/07/11 20:10
וואו! סחתיין על הירידה הדרמטית במשקל!
אני עצמי הורדתי 20 קילו באחרונה (ועוד נשארו כמה קילוגרמים סוררים  עד משקל היעד..).
לגבי מנגנון הסינון ששימש לך המשקל הקודם - קודם כל החיים הם לא ביטוח - אף פעם אי אפשר לדעת כלום ואיש אינו יכול להבטיח לך מדוע אדם זה או אחר בוחר בקרבה אליך. שנית, דווקא כעת את אמורה להרגיש מחוסנת יותר, חזקה ובטוחה בעצמך, אולי מעמדה כזו תוכלי לחדד חושים אחרים במנגנון הסינון של המקורבים?

snake
08/07/11 17:49

 מיכל, אני יודעת שיש לי בעית אמון באנשים.
בגיל צעיר (14 וחצי) עברתי חוויה שגרמה לי לאבד אמון ברוב הגברים, ובכיתה י' (שנה לאחר מכן) גם איבדתי אמון באנשים שמנסים לעזור לי. האמון הזה מתחיל לחזור לעצמו לאט ובזהירות.

מיכל-אפק
10/07/11 22:13

אני שמחה לשמוע על התהליך.
כל הכבוד!!

snake
snake