מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
אנונימי
אנונימי
07/09/10 9:17
6 תגובות

שלום לכולם

אני מאחלת לנו לשנה החדשה לעבור שינוי תפיסתי לגבי מחלות והיווצרותן, להבין שמחלות לא מ חוברות למצנח ונוחתות עלינו מהשמים, יש גם מקום לעצור ולהתעמק ולראות מה חלקי ביצירה שנוצרה.

בברכת שנה טובה ומבורכת -לימור תמיר - מאמנת להחלמה


תגובות

ג-ו991
19/09/10 17:29

אשמח להיות איתך בקשר ולהעשיר את ידיעותי בנושא אימון להחלמה

ג-ו991
19/09/10 17:30

אשמח להיות בקשר

יורםגני
25/09/10 12:18

האם ללמוד לחיות עם המחלה זו הדרך? כאשר יש סיכוי להתמודד מולה ולנצח?
בברכה, יורם גני - ריפוי בביורגונומי

לימור2
25/09/10 17:00

הי יורםגני
המטרה היא לזהות את הדפוס - האמונה - המחשבות שיצרו את המחלה הספציפית - במידה והאדם לא עבר את נקודת האל חזור עם מחלתו ניתן לעבור תהליך על שינוי הדפוס הגישה האמונה ובכך לעצור התפתחות של מחלה ואפילו להבריא - השינוי צריך להיות תודעתי והאדם צריך להפנים את השפה ואת ההבנה שהגוף הוא רק התגובה.אכן התמודדות אבל מסע מרתק.

יורםגני
26/09/10 11:21

ללימור שלום,
נכון שלימדו אותנו שבידינו הדבר, אולם ישנם מצבים בראיית הביורגונומי, שאין לנו שליטה עליהם. במצבים כאלה שום שינוי בהתנהגות או בתזונה, לא יעזור וזאת מהסיבה שאנחנו מבחינה אנרגטית לא אינדיבידואל אלא קשורים קשר הדוק עם ה"משלים האנרגטי" שהשפעתו עלינו היא החזקה ביותר ובאם לא נתייחס להשפעה זו, לא נוכל בשום אופן ואפילו עם תרופת פלא, לצאת ממצבים קשים, על אחת כמה וכמה, ממחלה כרונית.
בברכה, יורם גני - המרכז לביורגונומי

לימור2
26/09/10 16:59

יורםגני שלום
לצערי לא הבנתי מה שכתבת אולי משום שטרם למדתי ביורגונומי,
אני מדברת על שינוי דפוס התנהגות כן בתוך מחלה כרונית אני חולה או יותר נכון הייתי חולה בטרשת נפוצה ואני מצליחה על ידי שינוי הדפוס והאמונה שהובילו אותי ליצור את המחלה לאמן עצמי לשינוי ברמת ההתנהגות ועם התזונה התומכת בתדר הנשמתי שלי - אתה מוזמן לבוא להרצאה של אילנה רוגל שוודאי שמעת עליה אם אתה עובד בשיתוף עם נגה גזית - ההרצאה תיערך בשלוס בתחנה המרכזית החדשה בתל אביב בעשר בבוקר בחמישי לאוקטובר יום שלישי - קומה חמישית - הכניסה חופשית - ונוכל להמשיך את השיחה שלנו משם.