מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

דניאלה הרצוג
דניאלה הרצוג
ד"ר (PHD) דניאלה הרצוג עובדת במכבי כאחות אונקולוגית מחוזית במחוז ירושלים שפלה. בעלת תואר שני ותואר שלישי במדעי הרפואה בתחום התמודדות עם סטרס וחרדה.
כמוניסרטןטמוקסיפן - תרופה לסרטן השד

טמוקסיפן - תרופה לסרטן השד

16/01/12 12:08
3 תגובות

 שלום.

אימי כבת 70 אחרי ניתוח להוצאת גידול קטנטן סרטני בשד וגם אחרי טיפולי הקרנות מקומיים. היא אמורה להתחיל לקחת (במשך שנתיים וחצי) כדורי טמוקסיפן אולם היא מאד מאד חוששת מתופעות הלוואי. האם יש כאן אולי מישהי בסמוך לגיל הזה שעברה את הטיפול ותהיה מוכנה לדבר עימה ? תודה רבה !


תגובות

הי ייי, אני מקווה שבפורום תמצאי מישהי שעברה את הטיפול ותהיה מעוניינת לדבר איתה. כמו כן, את יכולה להתייעץ עם יד להחלמה של האגודה למלחמה בסרטן.ביד להחלמה יש מתנדבות, שגם הן חלו בעבר ויכול להיות שהן יוכלו לדבר איתה, ולהרגיע אותה. הטלפון של יד להחלמה: 1800360707 . אני מאחלת לאימך הרבה בריאות ואריכות חיים.

חיה-הרשקו
22/01/12 19:44

שלום לך,
 במסגרת עבודתי אני פוגשת מספר רב של מטופלות המקבלות טמוקסיפן.  זו תרופה שרוב הנשים מקבלות אותה ללא שום תופעות מיוחדות. אך יחד עם זאת יש המתלוננות על השמנה, על גלי חום והזעה . תרופה עלולה לגרוב לעיבוי רירית הרחם. לכן מאד חשוב אחת לשנה להיבדק אצל גניקולוג. מאחלת לאימך בריאות שלמה ואריכות ימים.
חיה הרשקו

רותי-יצחקי
28/10/19 23:31

קבלתי הודעה מתמר יורש מנהלת "כמוני" שאכן קבלתם את שאלתי: האם פרוליה אסורה למקבלי הקרנות בעבר, לאחר ניתוח סרטן בשד השמאלי. יש לי אוספורוזיס משמעותי (סטית תקן 2.5 בעמוד השדרה) אני לא מוצאת באתר את תשובתכם. מה לא בסדר? תודה רותי ruthitz10@gmail.com