מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
תמי

תמי

מנהל קבוצה
24/10/10 10:19
11 תגובות

מנהלים יקרים, בשל תלונות גולשים, לשם הגברת הפיקוח על התכנים הנכתבים בפורמים ע\"י הגולשים (הודעות פרסומיות ופוגעניות למיניהן) הוספנו התראה למנהלי הפורום על כל תגובה נכנסת לפורום. הכוונה היא כי מנהל הפורום יעבור על כל הודעה שעולה בפורום - הודעה שאינה בעלת ערך מוסף, אלא רק פרסום אדם/מטפל זה או אחר, או הודעה פוגענית העושה שימוש במילים גסות צריכה להימחק לאלתר ע\"י מנהל הפורום.

חשוב לנו לדעת האם פונקציית ההתראות עובדת כהלכה ואתם אכן מקבלים התראות על כל הודעה נכנסת. אנא כתבו לנו כאן בתגובות.

תודה :)


תגובות

אינני מקבלת התראה על כל הודעה נכנסת ולא ברור לי איך מוחקים אותה. אותה

אכן בימים האחרונים מתקבלת התראה על כל תגובה שעולה בפורום. מעבר ליתרון בכך שיש למחוק הודעות בעיתיות, יש בכך יתרון שמייד ניתן לראות שמישהו שאל שאלה, הגיב תגובה. זה היה בעייתי כאשר היו הודעות שרשור בהמשך להודעות ישנות, שזה לא בלט מספיק.

תמי
מנהל קבוצה
מנהלת אתר כמוני.
24/10/10 11:32

נעמי - תודה! אורית - האם את מקבלת איזושהי התראה על הודעה נכנסת בפורום, או שמא אינך מקבלת כלל?

ד--ר-מייק-סגל
24/10/10 12:00

למיטב ידיעתי אני מקבל הודעות כבר כמה חודשים. ודאי שכן לגבי תגובות למה שכתבתי, וגם אם מישהו מעלה נושא חדש הפורופ ריאות. לא בטוח שכל תגובה למה שמישהו אחר כתב מגיעה אלי.

חלק מההודעות אני מקבלת לא את כולן... אורית

בוריסד1
03/05/19 11:13

לא יודע למי לפנות לעזרה... הייתי חבר בפורום.. כתבתי בשם "בוריסד" לא זוכר סיסמה... איך אפשר לשחזר את הסיסמה??? לא זוכר איזה דואר נתתי... כי דואר נתקה... עכשיו בפועל אימייל שלי - borisdo@yahoo.com

תמי
מנהל קבוצה
מנהלת אתר כמוני.
24/10/10 12:25

מייק, תודה! אורית - אנחנו נבדוק את זה. לגבי מחיקת ההודעות הלא רצויות - כמנהלת הפורום יש לך הרשאה למחיקת כל אחד מהנושאים והתגובות בפורום. בתחתית מסך ההודעה, בצד ימין, תראי 3 קישורים: ערוך, מחק, דווח על תוכן פוגע.
לחיצה על "מחק" תסיר את ההודעה מהפורום.

יעקב-ברמץ
24/10/10 17:04

עד כה קיבלתי התראות רק לגבי תגובות לתגובות שלי

תמי
מנהל קבוצה
מנהלת אתר כמוני.
26/10/10 15:26

כרגע אכן המנגנון עובד כך שמקבלים התראה על תגובות לדיונים בהם אתם מעורבים. אנחנו נשנה את זה כך שתתקבל הודעה לכל מנהל פורום, בין אם היה מעורב בדיון ובין אם לא, על כל הודעה נכנסת.

ד--ר-מייק-סגל
26/10/10 19:44

אולי כדאי לידע את כל פורופ מנהלי הקהילות לגבי דוגמאות מייצגות של תוכן פוגע. כך נלמד מזה. מן הסתם זה יהיה מיותר אם הפגיעה מאוד בוטה וברורה, אבל יש דברים באיזור האפור שהוחלט שהגוון כהה מדי, וזה יכול ללמד.

יעקב-ברמץ
26/10/10 21:07

אל לנו להסתבך עם הגדרות של מה פוגע ומה לא. נשתמש לנו בקומנסנס לעניין. אישית אני מנהל פורום באתר שלי כבר שתים עשרה שנים. האמן לי, כשיגיע תוכן בעייתי, תדע שהוא בעייתי.