מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
01/04/11 17:41
9 תגובות

שלום לכולם

שוב אני מעלה את הנושא של התראה על הוספת תגובה בפורום. אני חושבת שדרך דוגמה אני אסביר את עצמי יותר טוב: נושא חדש שמועלה בפורום מקבל התראה אצלינו במייל האישי. עד עכשיו, הכל מסתדר והשאיפה שלנו כמובן לענות כמה שיותר מהר על השאלה. אולם פה מתחילה הבעיה: כל תגובה שמגיעה בעקבות התגובה הראשונית שלנו, ז\"א כל הערה של גולש אחר, די \"נבלעת\" ואולי כעבור מספר ימים אני מוצאת אותה. מקווה שהסברתי את עצמי בצורה טובה. האם לא ניתן לקבל התראה על כל תגובה, גם אם מדובר בנושא שנפתח לפני חודש...??


תגובות

אנה , את צודקת. היה מאוד עוזר אם היינו יכולים לקבל התרעה על כל תגובה. מה שאני עושה, בכל יום כשאני נכנסת לאתר, אני נכנסת לפורום ולוחצת על " סדר לפי תגובות אחרונות במקום לפי תאריך" ואז קופצות כל התגובות האחרונות שאנשים הגיבו.
בכל זאת היה עוזר אם אפשר היה לסדר את זה אחרת.
שבת שלום
מיכל

אנה-רייזמן
02/04/11 11:53

הי מיכל
אכן זה מסדר את הנושאים בסדר אחר, אבל עדיין זה אומר שאת צריכה לעבור על כל הנושאים והשאלה היא כמה רחוק את חוזרת...? למשל היום ראיתי במקרה איזושהי תגובה לנושא שנפתח לפני חודש וחצי. גם אם אני אענה עליה עכשיו, לא נראה לי שזה יעניין מישהו אם עבר פרק זמן כל כך ארוך

ערן-ברקוביץ
02/04/11 16:24

תודה מיכל, טיפ מצויין. כבר גיליתי כמה תגובות שנעלמו לי

הי אנה,
לכן אני נכנסת כל יום לבדוק. ובודקת תמיד דרך תגובות אחרונות ולא דרך תאריך או גם וגם.

הי אנה. גם אני נתקלתי בבעיה ופספסתי תגובות בשל כך. אשמח מאוד אם אקבל התראה על כל תגובה...אורית

מיי-רב
03/04/11 10:55

שלום לכולם
אתם אמורים לקבל התראה על כל תגובה שהגיבו לכם או לאחת התגובות בשירשור שהגבתם. האם אתם מקבלים התראה כזו? ואם כן, האם יש לינק ישירות לתגובה? כי כך זה אמור לעבוד ואם זה לא עובד, נעשה את התיקון.

לא תמיד. אורית

אנה-רייזמן
03/04/11 16:46

אני לא מקבלת התראה כזאת

גם אני לא מקבלת כזו התרעה