מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
תמי

תמי

מנהל קבוצה
27/04/11 8:44
4 תגובות

תגובות

יעקב-ברמץ
27/04/11 11:28

על בשרי למדתי שצריך להישמר עד מאד. כמעט כמו עורכי דין המחרחרים ריב בין בני זוג על מנת ליהנות משלל הריב, כך יש משרדים המתמחים בהפצת תמונות "חינמיות" המשנות סטטוס כעבור זמן, ותובעים את המשתמש בהם.

ד--ר-גור-רות
06/05/11 15:29

האם מותר למישהו שלפרסם דף שלנו או תוכן של דף בפורום?
יש אצלי כעת דיון נרחב על קנביס ונכנסו לשם כמה אנשים שהם במקרה הטוב משתמשים כבדים במקרה הפחות טוב יצרנים/מפיצים והחלו תגובות לא הולמות עם כינויי גנאי וכו'. פרסמתי אזהרה ובקשה לשנות את התכנים באמירה שאם התכנים ימשיכו להיות פוגעניים אמחק את ההודעות או חלקן. כצוצאה מכך רשם לי אחד הכותבים המתלהמים שהוא העתיק את כל הד ובמיד הומשהו ימחק הו איפרסם את הדף המקורי ברופומים אחרים. האם יש לנו הגנה?
חשוב לי לדעת לפני שאני ניגשת למחיקה.
תודה.

יעקב-ברמץ
06/05/11 17:59

קשקוש. הוא לא העתיק את הדף, אלא צילם אותו בצלם מסך. אם הוא ידביק אחרי שתמחקי זה רק יראה כתגובה אחת כתמונה. וכך תוכלי למחוק שוב. להערכתי פעמם פעמיים והוא ישבר.

אגב ברוכה הבאה לעולם הטרולים. טרול הוא נודניק מזיק בפורומים. היה לי אחד כזה חולה נפש מבאר שבע. הגשתי נגדו תלונה במשטרה שסגרה את התיק מחוסר עניין לציבור השוטרים שיודעים כתוב. כנראה אלה שיודעים קרוא היו מתעניינים

תמי
מנהל קבוצה
מנהלת אתר כמוני.
06/05/11 18:24

הי רות, עניתי לך באופן אישי במייל