מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
09/06/11 10:28
1 תגובות

מה בין טיפול פסיכיאטרי ותמיכה פסיכוסוציאלית ובין השרידות בקרב נשים הסובלות מסרטן? (מתוך כנס APA)



תגובות

דר--אלון-מרגלית
מנהל קבוצה
אני מוקסם מהקשר שבין גוף לנפש - בנו אותנו בצורה מאד חכמה! אני עוסק ברפואה המשולבת בפסיכותרפיה, הן כמנהל מרפאה רב תחומית והן כמייסד ומנכ\\\"ל של שרותי \\\"רופא מומחה\\\" (כוכבית 27293) - שיחה בטלפון או בוידאו המאפשרת לכל אדם שסובל מבעיה גופנית ו/או נפשית להעזר בקבוצת המומחים הגדולה והמקצועית שלנו שיכולה לתת פתרון איכותי הן באבחנה והן בטיפול בבעיות מורכבות וכרוניות. rהו עיסוק הנותן סיפוק אמיתי ומלא לרופא שרוצה לתת את הנשמה שלו למקצוע ואת האכפתיות והידע למטופלים.
12/06/11 18:40

טוב שאת מעלה את הנושא החשוב הזה! למרות שלא הצלחתי להגיע למאמר דרך הלינק, מוכר לי הנושא היטב עם דגש על משמעות ה"ביחד" שנותנת קבוצה של נשים הסובלות ממחלה דומה. הבדידות הפנימית שנוצרת אפילו במשפחה ובזוגיות חזקה, יכולה לא אחת לקבל מענה תואם בקבוצה של עמיתים/ות המבינות/ים היטב על מה השני/ה מדבר/ת וניתן ללמוד דרכי התמודדות אחת מהשניה. אגב חשוב להבדיל היטב בין טיפול פסיכיאטרי לבין תמיכה פסיכוסוציאלית. מה אתם חושבים?