מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
27/06/11 22:41
0 תגובות

דברים שכדאי לדעת-

ניידות - בעלות על הרכב





1. בעלות על רכב אשר נרכש עם הלוואה עומדת -

חייב להופיע בו שמו של המוגבל ברישיון הרכב, הבעלות לא חייבת להיות בלעדית ניתן להוסיף בעלות גם של קרוב משפחה או של אפוטרופוס אשר מתגוררים בבניין שבו מתגורר המוגבל בניידות, או בבניין שהמרחק ממנו אל בית המוגבל בניידות אינו עולה על 500 מטרים בקו אווירי.

בעלות על רכב אשר נרכש בלי הלוואה עומדת -

2. שמו של המוגבל בניידות חייב להופיע ברישיון הרכב. במקרים שברישיון הרכב מופיע שם ההורה של קטין אפוטרופוס או בן זוג של המוגבל בניידות, אין חובה שגם שמו של המוגבל בניידות יופיע ברישיון.



לתשומת הלב,

על-פי המידע המצוי בידינו, אם אתה משלם אגרת רישוי כנכה, תוכל להעביר בעלות על הרכב למכור את הרכב) בסניפי משרד הרישוי בלבד. ליתר בטחון, מוצע לך לבדוק את המידע הזה ישירות עם משרד הרישוי באזור מגוריך.



לידיעתך – המידע המפורט הוא מידע כללי הוא אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו.ואינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי. אין להסתמך על מידע זה לצורך נקיטת הליכים ו/או כל פעולה. כל המסתמך על המידע בכל דרך שהיא עושה זאת על אחריותו בלבד ומסיר מ\"עמותת נאמן\" כל אחריות.

שולמית

\"מנהלת קו תמיכה\"

\"עמותת נאמן\"








תגובות