מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
10/08/11 21:33
0 תגובות



אני רוצה לשתף אתכם בשאלות המופנות אלי לקו תמיכה של \"עמותת נאמן\"

ומבקשת שיתוף פעולה מצידכם.

להגיב לשתף להציע ולספר את סיפורכם והדרך בה התמודדתם בשאלות שיועלו.

על הניסיון שלכם. איכן היו הקשיים ואולי לא.

האם קיבלתם הדרכה וייעוץ, היחס האמינות במערכת.

כתבות אלו בשיתוף שלכם יועבר בבלוג של \"כמוני\" הוא פתוח לקהל הרחב.

ניסיון הוא כלי חזק לשיפור ועזרה למי שעומד היום בפני הדילמה והמעמד בפני הבירוקרטיה .

תוך כדי הניסיון נלמד ונלמד איך לקצר אולי תהליכים לדעת מה אפשר לשפר ולדרוש.

ובמיוחד זהו קו פתוח להביע דעות.

תודה מראש על שיתוף הפעולה.



מה עושים כאשר קופת החולים לא מאשרת המשך לשיקום לאדם אחרי אירוע מוחי?

החלטה על שיקום היא בידי הרופא הנוירולוגי ו/או השיקומי ו/או הגריאטרי של בית החולים. אשר צריך לתת את הערכה תפקודית בכתב לחולה ומשפחתו לפחות יומיים לפני השחרור מבית החולים לאחר קבלת המלצות מהצוות המטפל.

במידה והקופה מסרבת לאשר את השיקום יש לדרוש מהם למסור למטופל מכתב המציין את הסיבות לאי מתן שיקום. אם החולה ומשפחתו לא מסכימים להערכה יש לפנות לקבלת חוות דעת שנייה לרופא שיקומי או גריאטרי המקובל ומוסכם על דעת קופ\"ח. מומלץ להפעיל לחץ על הקופה ולא להוציא את המטופל מבית החולים ובמקביל לפנות עם כל המסמכים הרפואיים אל:

א. נציבות תלונות הציבור של קופת החולים.

ב. לשלוח העתק של הפנייה לנציבות תלונות הציבור של משרד הבריאות .

אתי סממה 02-5681234 בין השעות 15.00-13.00.

פקס – 02-6714308 תא קולי – 02-5681234

לידיעתכם: המידע המפורט הוא מידע כללי הוא אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו. ואינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי. אין להסתמך על מידע זה לצורך נקיטת הליכים ו/או כל פעולה.

כל המסתמך על המידע בכל דרך שהיא עושה זאת על אחריותו בלבד ומסיר מ\"עמותת נאמן\" ו\"כמוני\" כל אחריות.

שולמית

\"מרכזת קו תמיכה\"

\"עמותת נאמן\"


תגובות