מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
אנונימי
אנונימי
24/11/11 12:39
0 תגובות

לכאב על אף הקושי יש תפקיד חשוב ביותר כמתריע שמשהו אינו תקין בגופינו או בעולם הרגשי שלנו שכידוע החיבור הבלתי נתן להפריד בין הגוף לנפש. הכאב יופיע ברמות שונות ובהקשרים שונים.

ישנו כאב ראש/שיניים/ מתיחת שריר/או כאב גב /בטן נקודתי.

יש כאב חד מטראומה או פציעה.

ישנו הכאב הכרוני והממושך שפרק הזמן שמוגדר הינו מעל 3-6 חודשים.



הכאב הכרוני הוא הבעייתי ביותר ובישראל 1 מתוך 6 מבוגרים סובל מכאב מתמשך זה.



בעבר הרפואה המערבית התייחסה לכאב כאל סימפטום היום הכאב מוגדר כמחלה ויש מרפאות שמיועדות ספציפית לבעיית הכאב. ברפואה המשלימה יש מקום רב ונכבד לעקוב לאחר הסימפטום ולרדת לשורש הבעיה שבדרך כלל נמצא קשר שנובע ממצוקה או רקע רגשי/נפשי וכך גם ההתייחסות לדרך הטיפולית.



הרפואה המערבית תטפל בדרך כלל ע\"י מתן תרופות כדורים...זריקות אפידוראליות...גלי רדיו ..ומכשירי לייזר כדי להכהות את הכאב ועוצמתו.



הרפואה המשלימה תיתן מענה ע\"י טכניקות דיקור/עיסוי/הרפיה ודמיון מודרך..

מניסיוני רב השנים בטיפול אישי שלי בבעיות כרוניות וכאב והן במטופלים האפקט המדהים של השילוב בהילינג דיקור ו או עיסוי כף היד/אוזן מכשיר הסימולאטור אשר עושה שימוש ברפואת הקוונטים ע\"י שליחת פולסים לנקודות עצביות שמשחררות אנדורפינים ומאפשרות לגוף לאזן ולשקם את עצמו כמובן שאינו פולשני וללא תופעות לוואי עבודה עם תת מודע ולבסוף שיקום אנרגטי. נותן מענה מדהים מדויק ומהיר באפקטיביות שלו ועם בונוס של מניעת תופעות לוואי של תרופות עוצמתיות ופולשניות.




תגובות