מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
אנונימי
אנונימי
04/12/11 7:49
0 תגובות

השאלה האמיתית אינה אם אני יכולה לעזור לך?

אלא....אם אתה יכול לעזור לעצמך!



ההדמיה מעניקה טכניקה ליצירת התנסות חדשה ולקיחת אחריות על עצמנו במקום להגיב לאירועים ולמצבים שפוקדים אותנו.

לעיתים זה ניראה ונחווה כמו מעשה קסם. ע\"י ההרפיה- הדמיון המונחה ובשלבים עמוקים ואף קצרים יותר בעבודה עם התת מודע(קורס בפני עצמו) ההישגים מדהימים בשיטת הריפוי ללא תרופה, בקלות ניתנת ליישום מצעיר הילדים עד הקשישים מהאדם הבריא שרוצה לשפר את איכות חייו או לעלות לרמת מודעות ורוחניות גבוהה יותר עד לאדם החולה שמונע בעצמו זמנים קשים של סבל וכאב.

מניסיוני הטיפולי קרוב ל-28 שנים הוכחה לא רק השפעת הנפש על הגוף בעזרת כוח ההדמיה/מדיטציות והשימוש בכוחו של התת מודע , אלא נוכחתי בכל כך הרבה מיקרה ריפוי אפילו במחלות כרוניות כמו דלקות פרקים/ציסטות/סרטן/פיברומיאלגיה/מצבים נפשיים קשים ועד כניסה להריון באופן ובהצלחה שלא תאמן וללא מעורבות פולשנית



כל אחד מאיתנו בעצם כמו גינה שיש לדאוג ולטפח אותה, עיקור עשבים,זריעה,השקיה,קטיף...

אמונות שליליות הם העשבים השוטים

חרדה – דיכאון – פחד – בהלה – דאגה – ייאוש – חוסר אונים – תסכול...הם כולם עשבים שוטים.

רגשות ואמונות שליליות יוצרות מערכת חיסון חלשה ומישם הדרך למחלה ...קצרה.

ובאותו האופן והעוצמה מחשבה חיובית- רגשות חיוביים- אופטימיות – כמו אהבה –שמחה- אושר – צחוק – יוצרות באופן הדוק וברור מערכת חיסונית חזקה ובריאות פיזית ונפשית מאוזנת ותומכת.

מחשבה = שווה = אורך גל = ולכל אורך גל יש את התדר שלו ומכאן הוא גם מושך אליו את אותן עוצמות ואיכויות של התדר. משמע באיזה מחשבה או תדר שנהייה .......את זה בדיוק נמשוך לחיינו..


תגובות