מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ורד עזריאלי
ורד עזריאלי
עובדת סוציאלית קלינית ופסיכותרפיסטית. בעלת ניסיון רב בתחום האונקולוגיה ובריאות הנפש. כיום עובדת כפסיכותרפיסטית בעמותת "בית חם".קליניקה פרטית בירושלים.
לנה קורץ
לנה קורץ
מטפלת ויועצת במיניות, יועצת מיניות באגודה למלחמה בסרטן. מלמדת בחוג ללימודי המשך של עבודה סוציאלית, בקורס טיפול מיני כללי ובקורס טיפול מיני לאנשים עם צרכים מיוחדים, אוניברסיטת בר אילן ואוניברסיטת חיפה. בוגרת אוניברסיטת תל אביב: B.A בסיעוד. בוגרת אוניברסיטת חיפה: MA בבריאות נפש קהילתית. בוגרת קורס לטיפול מיני באוניברסיטת בר אילן. התמחות בטיפול מיני במרפאה לטיפול מיני, בית חולים "מאיר" כפר סבא. לינק לאתר שלי http://www.lenak.co.il/
שלומית שדמון-אזרד
שלומית שדמון-אזרד
אנתרופולוגית רפואית מנהלת מערך התמיכה בארגון הישראלי לבני משפחה מטפלים בישראל CareGivers Israel שותפה לכתיבת מחקר (מאיירס-ג'וינט-ברוקדייל) על בני משפחה מטפלים בדמנציה בארץ ובעולם בעלת ידע מניסיון כבת משפחה מטפלת- Caregiver

מובילי קהילה

רם בלס
רם בלס
יו"ר מתנדב בעמותת ענבר למחלות ראומטיות, אוטואימוניות ודלקתיות. מטפל כבר למעלה מ-20 שנה באישתי ומתמודדים יחד עם ראומטיק ארטריטיס (RA).
כמוניבני משפחה מטפלים קושי בקבלת גזר הדין

קושי בקבלת גזר הדין

16/03/14 20:55
5 תגובות

שלום לכולם,
אני חדש פה.אישתי בהיריון ואבחנו אצלה לפני כחודש טרשת נפוצה. קשה לי לעכל את זה. ברוך ה' היא בסדר לעט עתה.היא לא נמצאת בהתקף.אבל כל כאב או תחושה משונה מתעצמת אצלי עכשיו לאור האבחון שלה.אני דואג לה.
אשמח לעצות להתמודדות עם הבשורה...


תגובות

שלום אבדואג:

אני מצטערת לשמוע שאבחנו אצל אשתך טרשת נפוצה. נשמע כמו "רעם ביום בהיר" במיוחד שאתם בתקופה שאתם בהיריון.

השלב שאתם מצויים בו זה עתה הוא אחד הקשים רגשית כי אתם לא מכירים את המחלה, זה משהו חדש, זר ומאיים שאתם צריכים להתמודד אתו וזה מפחיד ואפילו מבעית.

מניסיון שלי יש משהו בזמן שמאפשר להתרגל ולהסתגל גם למחלות קשות. יש לאדם הרבה כוחות שהוא לעיתים לא יודע שקיימים בו עד שנצרך להם.

טרשת נפוצה זאת מחלה שאפשר לחיות אתה על אף הקשיים.

לפחות בתה"ש אני מכירה מרכז לטרשת נפוצה שמאוד משקיע בטיפול ובשיקום של החולים.

חולי טרשת נפוצה יכולים לקיים חיים עשירים ומגוונים (כמובן תלוי גם בתפקוד).

האם יש לכם מקורות תמיכה? חברים, משפחה, אנשי מקצוע?

אבדואג
17/03/14 15:20

ורד שלום, תודה על חזרתך אליי. יש לנו מקורות תמיכה מהמשפחה וחברים, אך אף אחד מהם לא באמת מכיר את המחלה הזו...פה ושם מכירים חולים המבוגרים בהרבה מאשתי (בת 30). אנחנו צעירים עם מספר ילדים ופתאום הכל נראה לי כ"כ גדול...ידע זה כח והייתי רוצה לשמוע מצעירים פחות או יותר כמונו, באותו המצב כיצד הם מתמודדים?ממה להילחץ?האם ע"י טיפול ivig ניתן למשמר ולמנוע התקפים עתידיים שמעולם לא חווינו?

הייתי מציעה כמובן ליזום שיחה פתוחה עם הרופא המטפל שבו תוכלו לקבל את כל המידע הנחוץ לכם. להעלות שאלות.

כמובן, אתה מוזמן להיכנס לקהילת טרשת נפוצה באתר זה.

 

neverest1
18/03/14 1:15

הי, מקצועית אנ ממש לא הכתובת שלך.

מעבר לכך - 

מחזיק לכם אצבעות

 

אפרת_זיו
26/05/14 14:43

אני ממליצה מאד להצטרף לקהילת טרשת נפוצה פה באתר אם טרם עשיתם כך.

אני בטוחה שההיכרות עם מאובחנים אחרים, קריאת חומר מקצועי ומענה מקצועי לשאלות ספציפיות על המחלה וההתמודדות איתה - יסייעו גם לך וגם לאשתך לעבד נתונים ולהתקדם הלאה עם החיים.