מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ' איתמר רז
פרופ' איתמר רז
מנהל רפואי במרכז DMC, תל אביב, יו'ר מועצת הלאומית לסכרת
ד
ד"ר נירית אבירן ברק
בוגרת לימודי רפואה בטכניון. בשנת 2000 סיימתי התמחות ברפואה פנימית בבית החולים בילינסון, ובשנת 2006 התמחות בסוכרת ואנדוקרינולוגיה בבית החולים שיבא, תל השומר. כיום עובדת כאנדוקרינולוגית בכירה במכבי שירותי בריאות, במרכז הרפואי נתניה ומטפלת בחולי סוכרת, אוסטאופורוזיס, בלוטת התריס ועוד..נושא האוסטאופורוזיס קרוב מאד לליבי ויש לי מטופלות ומטופלים רבים הסובלים מבעיה זו. במקביל לומדת לימודי רפואה משלימה בשביל הנשמה. מקבלת מטופלים במסגרת מכבי שירותי בריאות בנתניה ובאופן פרטי (החזרים מקופ"ח לאומית וביטוחים פרטיים) בכפר סבא. טלפון לקביעת תור 0733700700 לאתר שלי לחצו כאן
ד
ד"ר נעמי לוין יינה
בוגרת ביה\"ס לרפואה בירושלים. מומחית ברפואה פנימית ונפרולוגיה. רופאה בכירה במכון לנפרולוגיה ויתר לחץ דם במרכז רפואי שיבא, תל השומר
שרון לוטן פסיכולוגית
שרון לוטן פסיכולוגית
פסיכולוגית רפואית מומחית. בעלת ניסיון רב בעבודה עם מבוגרים המתמודדים עם השמנה, לפני ואחרי ניתוח בריאטרי, במסגרת טיפול פרטני או קבוצתי. בנוסף מטפלת במבוגרים ובני נוער המתמודדים עם מצבים רפואיים שונים במטרה לקדם את בריאותם הגופנית ורווחתם הנפשית. עובדת במסגרת ציבורית ובקליניקה פרטית.
מרינה ברושי
מרינה ברושי
- דיאטנית קלינית, היחידה לתזונה ודיאטה, בית חולים בילינסון, מרכז רפואי רבין - מרפאת סוכרת, השמנה ומחלות מטבוליות- בית חולים בילינסון. - דיאטנית סוכרת מכבי שירותי בריאות - קליניקה פרטית ברחובות השכלה: דיאטנית קלינית R.D – רישיון משרד הבריאות. BS.C במדעי התזונה, הפקולטה לחקלאות רחובות, האוניברסיטה העברית. קורסים מקצועיים: קורס "טיפול תזונתי בסוכרת לדיאטנים.יות" -המרכז האקדמי ללימודי המשך ברפואה אוניברסיטת תל אביב. NLP THERAPIST – מכללת NLP PRO מדריך חדר כושר – בית הספר למקצועות הספורט, הסמכה פונקציונליים אימוני התנגדות וTRX קורס תזונת ספורט לדיאטנים – המרכז למניעת השמנה ותזונת ספורט מירי חדד. אתר- https://marina791990.wixsite.com/website פייסבוק- https://www.facebook.com/MarinaBroshiDiet/?ref=bookmarks אינסטגרם : https://www.instagram.com/balanced.diabetes/ על היחידה לתזונה ודיאטה בבילינסון: https://hospitals.clalit.co.il/rabin/he/departments-and-clinics/para-medical-units/Pages/nutrition_and_diet_unit_beilinson.aspx
ד
ד"ר פזית שקד רוקחת קלינית מומחית
שלום. אני ד"ר פזית שקד, רוקחת קליניתמובילה ופורצת דרך בישראל, היחידה בעלת תעודה מארה"ב של מומחית בטיפול תרופתי בקהילה. מאחוריי 23 שנות ניסיון שבהן הבאתי אלפי מטופלים בארה"ב ובישראל לאיזון תרופתי ובריאותי. צמצום תרופות מיותרות, איזון מחלות דרך תזונה ומניעת תופעות לוואי מתרופות הם נר לרגליי. במהלך שנות עבודתי התמקצעתי בנושא הטיפול בסוכרת וכיום אני משלבת הדרכה וליווי תזונתי יחד עם טיוב הטיפול בתרופות. בעבודה שלי משולבים יחס אישי חם, עוטף ומתחשב למטופלים ומקצוענות בתפירת הטיפול התרופתי היעיל והבטוח ביותר תוך השגת שיתוף פעולה מיטבי של הרופאים איתם אני מתקשרת באופן אישי לגבי כל מטופל/ת. לאחר תואר ראשון ברוקחות באוניברסיטה העברית השלמתי תואר ד"ר ברוקחות קלינית באוניברסיטת דוקיין בפיטסבורג, פנסילבניה בארה"ב, סטאג' בבית חולים Albert Einstein Medical Center בפילדלפיה, פנסילבניה. שימשתי 8 שנים כמנהלת שירותי רוקחות קלינית בבית חולים St. Mary Medical Cente בפרברי פילדלפיה , 13 שנים כרוקחת קלינית ב"שרותי בריאות כללית" ומזה 12 שנים נותנת שירות פרטי בלבד במסגרת הקליניקות בתל אביב וחדרה
בתאל בר
בתאל בר
היי. שמי בתאל וזה האני מאמין שלי: אורח חיים בריא משלב ליווי מקצועי ואישי יחד עם תמיכה רגשית ומותאמת לנפש לאדם. מעל 10 שנים של עשייה מספקת כאחות כירורגית בבית חולים שעדיין נמשכת, ראיתי לא מעט מטופלים שנזקקו בדיוק לזה. אז החלטתי לתת להם את זה במסגרת בקליניקה שלי בה אני מלווה מטופלים סוכרתיים במקצועיות ורגישות מרבית, לשינוי המיוחל שלהם. במקביל, אני מתמחה במכון אדלר בלימודי קוצ'ינג בשאיפה לתת ערך מוסף למטופלים שלי כמאמנת אישית לאורח חיים בריא. מזמינה אתכם לעקוב אחריי ולהתייעץ בכל נושא שיעלה ובראש וראשונה, מאחלת לכולנו הגשמה עצמית ובריאות איתנה! שלכם, בתאל
כמוניסוכרת סוג-2שאלה לגבי מחקר שקראתי על צמח הליקורץ

שאלה לגבי מחקר שקראתי על צמח הליקורץ

13/05/14 1:14
16 תגובות

נתקלתי במקרה במחקר על צמח הליקוריץ.
קראתי שהוא מאוד בריא ומאזן את רמת הסוכר טייפ2.
עשיתי לכתבה העתק הדבק תקראו נשמע מעניין.
ורציתי לדעת אם מישהו ניסה?

מי היה מאמין שהליקוריץ' - הצמח שממנו עושים את הסוכריות - שומר עלינו בריאים ואף מציל חיים של אנשים רבים.

כולנו (או לפחות רובנו) אהבנו את סוכריות הליקוריץ' בילדותנו, עכשיו חוזר הליקוריץ' לשמור על בריאותנו ולהציל את חיינו!

עד כמה אתה רוצה להפחית משמעותית את הסיכון ללקות במחלת לב, סוכרת, טרשת עורקים שבץ מוחי ועוד?

עד כמה אתה רוצה לשפר את איכות חייך לאחר התקף לב, להפחית את נזקי הסכרת? לאזן רמות כולסטרול? להוריד טריגליצרידים?

עד מתי תקח את כל התרופות עם תופעות הלוואי שפוגעות באברים אחרים בגוף שלך, לא נמאס לך?

ישנה דרך טבעית שתפתור את כל הבעיות האלו ללא תופעות לוואי!

מוצר מהפכני וטבעי - THE 123 LICORICH שמוגן כפטנט באירופה ובארה"ב, המבוסס על שורש צמח הליקוריץ' ומיוצר בתהליך מיצוי אלכוהולי ייחודי.

המוצר עבר מחקרים קליניים מקיפים ותצפיות רפואיות – על ידי פרופסור מיכאל אבירם, מנהל אגף המעבדות והמחקר בבית החולים רמב"ם ובפקולטה לרפואה בטכניון - THE 123 LICORICH הוא היום התשובה להורדה משמעותית של הסיכון לחלות בטרשת עורקים (חסימת עורקים) ובמחלות המתלוות לה.

THE 123 LICORICH מסייע בהפחתת חמצון הכולסטרול הרע בדם ובכך מוריד את הסיכון למחלות כגון: טרשת עורקים, מחלות לב וכלי דם, שבץ מוחי ונזקי מחלת הסוכרת (טייפ 2)!

טרשת עורקים, נחשבת היום לגורם התמותה הראשון והעיקרי בעולם המערבי. חסימת העורקים גורמת למגוון רחב של מחלות קשות כגון:
מחלות לב, מחלות כלי דם, שבץ מוחי ועוד, ופוגעת באיברים חיוניים כגון: מוח, לב, כליות, גפיים, עיניים ועוד.

הסיבות לטרשת עורקים רבות, ביניהן: תזונה עתירת שומן, עישון, עודף משקל, סוכרת (טייפ 2), חוסר פעילות גופנית, יתר לחץ דם, נטייה תורשתית ועוד…

הטיפול הקונבציונאלי, שלא תמיד מעניק מענה מלא למחלה הוא: טיפול תרופתי מאסיבי (הגורם לתופעות לוואי רבות), צנתורים, ניתוחי מעקפים וכו'…

זה לא חייב להיות כך!

THE 123 LICORICH

פתרון מהפכני וטבעי להפחתת הסיכון לטרשת עורקים.
לאיזון רמות הסוכר ותיקון נזקי הסכרת (טייפ2).
להפחתת הטריגליצרידים בדם.
להפחתת תופעת גלי החום אצל נשים.
להפחתת נזקי עישון.

מוצר טבעי - ללא כימיקלים!
לא תופעות לוואי!
למוצר אישור משרד הבריאות וכשרות בד"צ.

על שורש צמח הליקוריץ והשפעותיו על גופנו:
בשורש הליקוריץ השתמשו כבר בעת העתיקה בתרבויות שונות. בשנים האחרונות, נערכו מספר מחקרים מעמיקים בטכניון ובאוניברסיטת תל-אביב שקבעו את יעילותו של הליקוריץ' כאנטיאוקסידנט חזק (חומר נוגד חמצון) – המפחית את רמת הכולסטרול בגוף, מוריד יתר לחץ דם ומסייע רבות בהורדת הסיכון לטרשת עורקים.

הגורם האמיתי לטרשת עורקים הוא חמצון הכולסטרול הרע (LDL) בדם, דבר הפוגע קשות בדפנות כלי הדם, חודר לתוכן וסותם אותן – כך נוצרת הטרשת. ולכן, חמצון הכולסטרול הרע – יכול לגרום לטרשת עורקים – גם ברמות תקינות של כולסטרול בדם!

שורש הליקוריץ,שנמצא כאחד האנטיאוקסידנטים החזקים ביותר – מפחית בכ-55% את רמת ה-LDL המחומצן בדם ובכך, תורם משמעותית לניקיון כלי הדם!

חשוב: כעקרון שורש הליקוריץ' ידוע כמעלה לחץ דם בעת שימוש ממושך ולכן איננו מומלץ לצריכה מעל לפרק זמן מוגדר. אחד הייתרונות הייחודיים במוצר The 123 Licorich הוא תהליך המיצוי של השורש – בו הוצא המרכיב גליצרידין הגורם לעליית לחץ הדם – ולכן, ניתן להשתמש במוצר ללא הגבלה! (למעט למשתמשים בתרופות הפלאווקיס או הקומדין).

אזהרה: אם אתם לוקחים תרופות כלשהן על בסיס קבוע, לא להפסיק לקחת את התרופות מבלי להתייעץ קודם עם הרופא המטפל.

ביננו, אנחנו כבר לא ילדים קטנים והשנים עוברות כל כך מהר, בואו נחיה אותם במיטבינו ולא ניתן לגופנו לבגוד בנו...שלא נגיד אחר כך שלא ידענו, שחיכינו, שהתעצלנו, החיים יכולים להשתנות כהרף עין. בואו נדאג גם לעצמנו, למעננו ולמען היקרים לנו:)


תגובות

אני אישית לא ניסיתי, אבל יש הרבה צמחי מרפא המשפיעים על בריאותנו, זוכרים את החילבה למשל? מה שאני בחרתי לעשות זה לא לבחון כל צמח מרפא אפשרי אלא לנסות את מה שאני אוהבת...תמיד מזמינה חילבה כשאני במסעדה תימנית :)

הי ליאור,

נכון להיום אין תוסף אשר הוכח מדעית במחקרים שמוריד את ערכי הסוכר וזאת על פי נייר העמדה של הADA האגודה האמריקאית לסוכרת.

ולכן אין המלצה של גורמים מקצועיים לנטילת תוספים שונים על מנת לפחית את ערכי הסוכר בדם.

כמובן שמיותר לציין שחשוב ביותר לחולי הסוכרת לא להתחיל לאכול ממתקי ליקריץ על מנת לנסות להפחית את ערכי הסוכר שלהם כיוון שאלו מכילים סוכר ומעלים אותו משמעותית בדם.

בתיה אלימלך דיאטנית קלינית מומחית לסוכרת

www.be-light.co.il

 

 

EB1000
08/12/18 10:27

אגודת הסוכרת האמריקאית כמו הישראלית פועלת רק ממניעים כלכליים. המטרה שלה היא שאנשים יחיו כמה שיותר זמן עם הסוכרת בכדי שירכשו כמה שיותר תרופות... אני בגיל 45 עם ערכי סוכר בצום של 110 למשך חצי שנה התחלתי דיאטה דלת פחמימות טבעונית בשילוב פעילות גופנית ונטילת תוספי תזונה שונים שאני מזמין מחול, היום בגיל 47 ערכי הסוכר שלי בצום 87 וה A1C ירד מ 5.4 ל 4.9. וזאת לאחר שרופא אנדרוקרינולוגית אבחנה אותי כטרום סוכרתי ורצתה שאני אתחיל טיפול תרופתי מונע...

יעקב8
13/05/14 11:28

בס"ד

לצערי עם גילוי הסכרת שלי התפתתי לקחת כל מיני תוספים וצמחים משונים. כל זה רק אחיזת עיניים זה לא עוזר באמת כדי להיעזר באמת עליך לאכול נכון (כי אם לא תוכל נכון גם הכדוים וההזרקות הרגילים החזקים ביותר לא יעזרו לך) ולכן רשום מה וכמה אתה אוכל בדוק את הסוכר לאחר שעתיים ראה את ההשפעה ולאחר כ-4-5 שעות לאחר נטילת הכדור בדוק את מצב הדם. זה עבודה לכל החיים ואם תעשה נכון גם לא תצטרך לצרוך כדורים מיותרים או תוספים שונים ומשונים שירוששו אותך.

בברכה

מוצרפי

גביש---דוד
13/05/14 15:15

angry  הגברת רינה מורדו שמפרסמת ומוכרת את ה"ליקוריץ"  050-6535147  משגעת לי את השכל לקנות את המוצר.....

      המון טלפוניה ואני כבר לא עונה לה....1000 ש"ח היא מבקשת ל 5 קופסאות של 60 כדור (או 90..לא זוכר) וצריך 3 ביום....................... לכן שמחתי לקרוא את  תגובתה של הדיאטנית קלינית המומחית לסכרת..בתיה אלימלך....מה שחיזק את דעתי  לא לקנות.....  רק בריאות חברים.

יעקב8
13/05/14 15:57

בסד

לגביש דוד שלום!

אם תעיין באינטרנט ותראה שכל ה"טבעיים" האלה מיוצרים ללא בקורת כמו התרופות הרגילות (שגם בהם יש מסחר אך לפחות עושים את העבודה) ותראה שאנשים אושפזו בגללם ובחלק היה גם כל מיני סטרואידים והמחירים מרקיעי שחקים כל המערכות האלו צצות להרויח כסף. אסיים בארוע שהיה לי בתחילה לקחתי מוצר הנקרא "גלוקו גרד" וכעבור זמן הגוף שלי התחיל לרעוד עם לחצי דם גבוהים ועם ויטמין ב שהגיע ל-2500 ולקח לי כמה חדשים עד שנפתרתי מתופעות הלואי האלו עמדתי לתבוע אותם משפטית אך היה חבל לי על הזמן.

לכן תזהר ואל תמהר

בברכה

מוצרפי

 

בר1
16/05/14 18:48

ניסיתי  .לא רק שזה לא הוריד זה העלה מעט....ניסיתי כבר הכל .לא צריך להאמין ...למדתי את זה על בשרי.

רק בריאות.

                 שבת שלום

כאחד שמשווק תוספי מזון כבר שנים רבות (אני לא איש מקצוע, רק משווק) שמתי לב לפרסומים על הליקוריץ שמוריד סוכר. אישית לא ראיתי שזה נכון. מה שכן חשוב לציין שהמחקרים שנעשו על הליקוריץ, (לא ההוא של 123 אלא על המקורי שחקר אבירם ומיוצר עד היום ב"פיטנס" בקרית שמונה) מראים ירידה בכמות הפלאקים הסותמים את העורקים (מצוי מאוד אצל סכרתיים אבל לא רק) ומניעה של היווצרות פלאקים חדשים. לכן הליקוריץ חשוב מאוד לסכרתיים. גם בפרסום שיווקי צריך להיות הגון ואמיתי!

Attached Picture
יעקב8
18/07/17 16:23

בסד לטבעי לחיים! כסוחר של תרופות הפלא יש לכבר את עסקוך ושתצליח אך בין זה לבריאות אני לא חושב שיש קשר. אנשים צורכים את המדומיינים האלה (לצערי הייתי בתחילת דרכי בסכרת כאחד מהם) וראיתי שהכל עורבא פרח. אם לוקחים תרופה רגילה ונכונה היא מגיבה לפי הנתונים שלה ולא אומרים לך לחכות 3 חדשים עד שזה יפעל. כמו כל התוספים האלה ניתנים בכמויות של 100 200 300 ואפילו יותר מ"ג. והיות ואנשים במצוקה הם מחפשים כל פתרון שיהיה. בברכה מוצרפי

אני מעריך את הגישה שלך. אגב, אני לא מספר אף פעם שהליקוריץ מאזן את הסוכר. בכל שנותי סביב המוצר הזה לא ראיתי איזון של סוכר. מה שכן ראיתי תוצאות של בדיקות של אנשים בנושא של סתימות בעורקים ושם הליקוריץ עושה עבודה יפה. אם אתה סכרתי ובאמת רוצה למנוע נזקי סכרת של כלי דם, דבר איתי 054-20-60-989

Attached Picture
denur1
20/07/17 21:08

ביום בו יתגלה צמח שאכילתו מורידה סוכר אצל סוכרתיים אין לי ספק שהדבר יקבל פרסום מעבר למפיצים ומוכרים, עד אז אין מנוס מתזונה נכונה למי שחפץ לשמור על רמות תקינות ללא תרופות או עם פחות תרופות.

מייקי.סבר
25/07/17 10:58

התגלית המהפכנית של מדענים ישראלים לטיפול בחולי סוכרת סוג 2 וטרום סוכרתיים. לחצו על התמונה וקראו. מכאן ואילך-חייכם ישתנו ! http://www.tiktakti.co.il/catalog/ascarit/heb/#p=1

גביש---דוד
27/07/17 11:30

מי שלוקח את הכדור "פלביקס" או "קומדין".....אסור לו לקחת את הליקוריץ....."""""חשוב: כעקרון שורש הליקוריץ' ידוע כמעלה לחץ דם בעת שימוש ממושך ולכן איננו מומלץ לצריכה מעל לפרק זמן מוגדר. אחד הייתרונות הייחודיים במוצר The 123 Licorich הוא תהליך המיצוי של השורש – בו הוצא המרכיב גליצרידין הגורם לעליית לחץ הדם – ולכן, ניתן להשתמש במוצר ללא הגבלה! (למעט למשתמשים בתרופות הפלאווקיס או הקומדין). """""""

ארי12
31/10/17 10:35

ומי שלוקח ברילנטה, מותר לו ליקוריץ?

EB1000
08/12/18 10:20

לא לרכוש שום תוסף מאף חברה או משווק ישראלי! מחירים מופקעים בעד 500%. תרשמו באתר iherb ותזמינו משם. תמצית ליקריץ בריכוז גבוה אורגנית עולה 50 שח ומחזיקה חודש ימים, כאשר הגנבים בארץ רוצים 350 שח לאותה הכמות...

טובה9
04/05/19 14:09

אפשר ליקנות ליקורץ בתיפזורת בבתי טבע, לשפוך עליו מים רתוחים ויש חליטת תה בגרוש וחצי