מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
23/02/16 16:10
2 תגובות

ראשית זה לא כיף בכלל :) זה אחד מהבעיות הקטנות / גדולות שמשפיעות על חיי היום יום באופן \"קשה\" מאד.

מה שמפליא אותי זה הבורות הרפואית בישראל \"לתיקון\" הבעיה.

אני בטוח שהרופאים בישראל --הגסטרולוגים במקרה זה--החליטו כנראה שעדיף למכור לחולים כל מיני כדורים למינהם,עיצות משונות \"לשיפור באורח החיים\" ,כאשר הבעיה עצמה אינה מטופלת כלל,!!!

נראה שהתחום הזה \"מוזנח\" באופן מחפיר ולא נעשה דבר בכדי לטפל בו כראוי ולהקל על סבלם של החולים.

בטיפול פשוט ,,לא מסובך כלל,,עם סיכויי החלמה טובים מאד והקלה אדירה לסובלים,[הכותב סובל מהבעיה למעלה מ3 שנים וכל גסטרולוג שביקרתי אצלו \"מוכר\" לי שיטות וכדורים על מנת \"כאילו לטפל בבעיה.השתדלתי לכתוב בלשון \"עדינה\" ככל האפשר מבלי להוציא את הכעס הרב שיש בי על אלו,!!!מצורף לינק / סירטון המציג \"ניתוח\" פשוט יחסית .למי שיש \"קיבה עדינה\" רצוי אולי לא לראות את הסירטון. :)


תגובות

אורית3
18/09/12 10:07

אתה צודק בכל מילה. 14 שנה על לוסק... פוליפים מרובים בקיבה, גסטרוסקופיה בלי סוף... בהתחלה שלש פעמים בשנה... עד שהבינו שאי אפשר לכרות את כולם הרימו ידיים... רק לדגימות ואת הגדולים.. עברנו לפעם בשנה... עד שנמאס לי, והפכתי מסיבות שונות לאכול ללא גלוטן סוכר ולקטוז, ואני לא רגישה להם... שותה חלב נאקות וכבר ששה חודשים ללא כדורי לוסק כלל. רק לעיתים נדירות... נעזרת בשקדים טבעיים, והרבה מים... מעבר לירידה גדולה במשקל ושיפור משמעותי בבדיקות הדם, נעלמו הפוליפים כמעט לחלוטין בגסטרו האחרון... עדיין יש לי בעיה של דלקת בוושט, ובקע סרעפתי, אבל זה לא מציק במיוחד, ומאמינה שעם הזמן גם זה יעבור. ואני כועסת כמוך, מאד!!! כי אם היו מדריכים אותנו לתזונה נכונה ומתאימה שהכל החל... לא היינו במצב הזה!!!! שנה טובה לכולם, והרבה בריאות.

עמית-אלתם
23/02/16 16:10

הי למרות השנים, אם יש לך עדיין קצת צרבות ,תשקלי ניתוח בכדי שלא תגיעי לתסמונת בארט