מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
תמי

תמי

מנהל קבוצה
14/05/12 14:19
14 תגובות

מובילים יקרים, ברוכים הבאים לקבוצה החדשה שלנו. כאן תוכלו להעלות נושאים עמם אתם מתמודדים כמובילי קהילה באתר, תהיות, מחשבות, שאלות - זה המקום!


תגובות

עינת-מילר
14/05/12 15:01

שלום לכולם
האמת שלא ממש ברור לי התפקיד המכובד
אני מבקרת וקוראת באתר לא מעט אך לרוב לא מגיבה ולא נותנת עצות בעיקר כי יש תמיד המון שמציעים ולחולים חדשים זו פשוט המון אינפורמציה ולכן לא מרגיש לי נכון להוסיף.
אני בהחלט אשמח לשמוע מה אתם עושים כמובילי קהילה.
יום טוב
עינת

yogibear
14/05/12 15:12

שלום לכולם.
אני אוהב את תכני האתר , את רמת התכנים ורמת הכותבים. אולם, צורת האתר מפריעה לי מאוד (יתכן ואחרים אוהבים את הפורמט אני לא !) . כמי שמשתתף באתרים מקצועיים לנושאי עניין שונים הקרובים לליבי, אני חייב לציין שאתר כמוני חייב שינוי ודחוף. אני קורא וכותב באתרים ישראלים אמריקאים ובריטיים, קונספט אתר כמוני שונה לחלוטין. אתר כמוני אינו ידידותי כמו שם. שם אני מחפש חומר או אינפורמציה ומוצא אותה בשניות, כל שרשור וכל הודעה קופצת לעין. כאן יש בעייה בסיסית בתכנון. לדידי אתר כמוני אינו נוח כלל וכלל ואינו מעודד כתיבה.
הערתי על כך בעבר, ואמשיך להעיר על כך. הבאתי מספיק דוגמאות לצורת בנייה נכונה ואיכותית , אולם עד כה טרם בוצא שינוי וחבל. אתר איכותי מניב תנועה רבה וזה מה שצריך , מודעות לאתר כמוני .
יום טוב לכולם
מיקי

BENO1952
14/05/12 16:58

Yogibear
נכון,,אבל,,,
אתה מבקר וכותב באתרים ישראלים,בריטים ואמריקאים,,תמיד תמצא אחד או שניים שהאתר לא מוצא חן בעיניהם,,אי אפשר לרצות את כולם,, :)
אני לא יודע באיזה אתרים אתה מבקר,מקצועי?,אני לא יודע על בסיס מה בנוי האתר כאן [מקצועי או התנדבותי--אולי האתר נבנה באופן "חובבני" מתוך ידע בסיסי בבניית אתרים?,,לשם כך יש דיונים לצורך שיפורים,,אם יש לך ידע בבניית אתרים מדוע לא תרתם ותתרום מידיעותיך?
זה שאתה חסר סבלנות יתכן שלא מתאים לך האתר :)
לשלוח חיצים זה קל :)
תבקש להצטרף למנהלי האתר ותתרום "מידיעותיך בבניית אתרים.
נ.ב קח בחשבון שההצעות שלך לא ימצאו חן בעיניי אחרים :)

תמי
מנהל קבוצה
מנהלת אתר כמוני.
14/05/12 17:22

חברים יקרים, ראשית, אני שמחה שהצטרפתם לקבוצה.
בעניין שימושיות האתר, אני מכירה היטב את דעתו של יוגי היקר בנוגע לממשקי האתר, ייתכן שהוא צודק, אך כפי שבנו אמר, לא תמיד אפשר למצוא חן בעיניי כולם. מה שאני יכולה להבטיח לכם הוא, שאנחנו מתייעצים ללא הרף בעניין השימושיות ומשפרים באופן מתמיד את עמודי וממשקי האתר. בימים אלו אנחנו גם מתחילים תהליך עם חברה המתמחה בתחום השימושיות כדי שתסייע לנו לשפר חלקים בעייתיים באתר.
האתר לא נבנה באופן חובבני כלל וכלל, אולם אנו מודעים לכך כי יש לשפרו באופן מתמיד (כמו כל אתר אחר ד"א). לסיכום העניין, רק רוצה להזכיר לכם שכשפייסבוק עלה לאוויר, גם עליו אמרו שהוא לא ברור ולא שימושי, כי הוא פשוט היה שונה מכל מה שהיה קיים עד אז. גם כמוני שונה בשיטת השיחה שלו בקהילות וחלק מהעניין הוא שאנחנו לא רוצים להיות, להיראות או להרגיש כמו פורומים אלא כמו רשת חברתית. בכל מקרה, נבחן את עניין השימושיות כעת באופן מקצועי ונראה לאן נגיע.
ולעינת היקרה, זה כמובן עניין של גישה - ייתכן שאחד הדברים החשובים לחולים חדשים הוא לדעת שהם לא לבד. להרגיש חלק מקהילה נותן לך כח וכאשר יש אנשים שתומכים, מעודדים ומוכנים להתקדם אתך יד ביד ולעבור אתך את החלק הקשה והמבלבל, זה בהחלט יכל להקל. לא תמיד החדשים מחפשים אינפורמציה, לפעמים הם פשוט מחפשים תמיכה ולדעת שהם לא לבד ובשביל זה אתם כאן.

ערן-ברקוביץ
14/05/12 17:24

היי עינת
מניסוני דווקא אדם שמבקש עזרה או עיצה שמח לקרוא כמה שיותר תגובות. ככל שיש יותר תגובות זה עונה על כמה צרכים שהוא מבקש בנוסף לפנייתו הקונקרטית:
1. לראות שאינו היחידי שמוטרד וכי גם אחרים חוו דברים דומים.
2. כיום מספר התגובות מתורגמות גם לאיכפתיות וכמה עיניין היא מעוררת. אנשים חשים טוב יותר שמגלים שהדבר שמעסיק אותם מעניין גם אחרים.
3. ככל שיש יותר עיצות מרכיב התקווה של אנשים עולה (pathways), כל אחד צריך לדעת ולהכיר שישנן דרכים רבות להתמודד ולהגיע ולפתרון, אז ההתמודדות נראית יותר אפשרות וקיים פחות תסכול במידה ואחת הדרכים אינה צולחת.
ניתן לסמוך על אנשים שיידעו לסנן את המידע ולקחת את אשר רלוונטי להם. גם כשיש עצות סותרות הדבר חיובי כי הוא מראה שישנם דרכים רבות ומגוונות ולכל אחד מתאים משהו אחר, כך גם אותו פונה מגלה שעליו בין כל העצות למצוא את דרך ההתמודדות המתאימה לו.
התפקיד בתור מובילי קהילה נובע מתוך ניסיונכם, אנשים רגועים יותר כאשר מקבלים עיצה מאנשים שעברו דברים דומים ומבעלי ניסיון. לכן דברים רבים משתפים רק באתר ולא בני משפחה וחברים. חיזוק מידי מישהי שחולה שנים רבות או הכרה שעברת דברים דומים שווה הרבה יותר (גם מוערכת יותר וגם מופנמת באופן מהיר יותר, אז מופעלים פחות הגנות וסינונים) ולכן גם עוזרת יותר, יותר מבני משפחה וחברים, יותר מחולים צעירים וגם יותר מבעלי מקצוע כמו רופאים, פסיכולוגים ואחיות שנתפסים כמרוחקים.

yogibear
14/05/12 19:18

בנו יקירי . אני מתייחס לביקורת כבונה, כרף אליו יש לשאוף לשם שינוי. ולא, אינני מבין בבניית אתרים, לא התיימרתי להבין, לא הצגתי עצמי ככזה. כל שאמרתי הוא שאני משתתף וכותב באתרים מקצועיים לנושאים הקרובים לליבי, דוגמת אתרי צילום, אופנועים, ג'יפים, טבע ועוד נושאים . בכל האתרים ללא יוצא מן הכלל אין הפורמט של "כמוני". אף אחד מהאתרים בהם אני גולש אינו אתר קיקיוני המכיל אותי ואת בעל האתר. מדובר באתרים ענקיים בארץ ובחו"ל .
חסר סבלנות ? אודה לך אם תראה היכן הבעתי חוסר סבלנות , נהפוך הוא, כתבתי " הערתי על כך בעבר, ואמשיך להעיר על כך" אדם חסר סבלנות לא יכתוב את זה ...אדם חסר סבלנות ישכח מהאתר המעצבן אותו .
כתבת " לשלוח חיצים זה קל :) " בטח שזה קל, תראה כמה פעמים החיצים של קופידון פגעו במטרתם, אז ... ביננו ... אבל רק ביננו ... יש גם משהו חיובי בחיצים, הכל שאלה של נק' מבט. אתה לקחת את ההערה שלי למחוזות אליהם כלל לא ייחלתי להגיע .
אז ... בנו .. בוא נחליט יחדיו, ששנינו נרתם ונעזור לטייב את האתר, נכון, אולי לא נגיע לכלל הסכמה ולעמק השווה בדבר מבנה האתר , אבל בדבר תכניו איננו חלוקים כלל וכלל.
תכניו בהחלט ראויים לכל שבח.
בריאות אושר וחיצי אהבה לכולם
מיקי

BENO1952
14/05/12 20:45

***אולם, צורת האתר מפריעה לי מאוד (יתכן ואחרים אוהבים את הפורמט אני לא !) ***
סימן קריאה בדרך כלל מדגיש אמירה :)
***אני חייב לציין שאתר כמוני חייב שינוי ודחוף.***[אחרי הדחוף ,שכחת סימן קריאה :) ]
***כאן יש בעייה בסיסית בתכנון. לדידי אתר כמוני אינו נוח כלל וכלל ואינו מעודד כתיבה***
אתה כותב שיש בעיה בסיסית בתכנון--משמע אתה מבין בתכנון אתרים? אם לא,אזי לא כותבים :)
אתה מדגיש " כלל וכלל אינו מעודד כתיבה" ----הכיצד? :)
***הבאתי מספיק דוגמאות לצורת בנייה נכונה ואיכותית***
אם הבאת /מסרת / כתבת למישהו ממנהלי האתר על דוגמאות לצורת בניית אתרים --משמע שאתה מבין בבניית אתרים :)
אז אם אתה לא מבין כיצד אתה מעיר על כך? :)
בקיצור--חיצים חיצים--אבל אני אסכים לקטע האחרון שלך בדבר תכניו ובקשר לבריאות ואושר :)

דרך אגב הציור שהדבקת בשמך זה אמיתי? BMW 1200? ?












































עינת-מילר
14/05/12 22:49

תמי וערן תודה על התגובה יש הגיון במה שאתם אומרים, אני אישית לא אוהבת יותר מידי עצות אבל לא חשבתי על האפקט הנוסף שהן נותנות, התחושה שמבינים אותי..שיש עוד כמוני..

yogibear
14/05/12 22:53

בנו - האמת, העלת חיוך על שפתי ... אין לי שום כוונה להתנגח איתך או מישהו אחר, ולכן קבל את מה שאכתוב בהומור, אין לי כוונה לפגוע ... אבל זכותי להביע דעה שאינה תומכת בזרם המרכזי. גם אם אני בדיעת מיעוט זכותך לקבל או לשלול את דעתי. . צורת האתר מפריעה לי. כן בהחלט מאוד מפריעה לי. המילה דחוף מייתרת סימן קריאה, אבל אם תתעקש אוסיף אותו. כן , לדידי יש בעייה בסיסית בתכנון האתר. אני מביע דיעה כמשתמש , האתר לא נוח לי , אני מכיר די והותר אתרים מוצלחים ממנו, ולכן לדידי האתר לא טוב.
הבאתי דוגמאות למנהלי האתר, ירצו יקבלו , לא ירצו לא יקבלו .
חוץ מזה, קוביית התוכן הקטנטנה הזו שאני נאלץ לכתוב בה ולהגיב לך מעלה לי את לחץ הדם. למה אני צריך לכתוב בקובייה כ"כ קטנה ???.
לסיכום ... אני מניח שאתה ואחרים מרוצים מצורת האתר ... דייני. אני אולי בדיעת מיעוט , אך עובדת היותי מיעוט אינה בה כדי שאחריש.

באשר לשאלתך, זיהוי כמעט מדוייק ... התמונה היא אכן תמונתי , אני רוכב על BMW r1100gs , שיוחלף בקרוב למשהו קצת יותר גדול. גם בתחום המוטורי אני לא מה"מיין סטרים" שכן אני נמנע ככל יכולתי מלנהוג במכונית בכל מזג אוויר שהוא. תמיד רכוב על אופנוע. אבל זה בסדר... אין לי שום בעייה להיות מעת לעת בדיעת מיעוט.
בריאות ואושר
מיקי

שחרית
15/05/12 12:55

שלום לכל הצוות המוביל,
כמו חברתי לעיל עינת,אני אינני מגיבה לכל מייל.ראשית,לאחרונה נתקלתי בקושי אישי שלי להגיב וזאת כיוון שהתחלתי בטיפול חדש(גילניה)והחששות והספקות שבו ועלו במלוא עוצמתם וחלא הרגשתי שאני במקום שאבו אני מסוגלת להכיל קושי של מישהו אחר.שנית,דווקא העובדה שישנה התייחסות לכל פנייה מבואכת בעיניי,זה נוסך ביטחון באותו אדם ש"העז" לפנות סוף סוף.אני מתייחסת לתפקיד הזה כמו לפנס שנותנים למישהו שתועה בחושך ואתם וודאי מבינים את כוונתי.באשר לצורת האתר,נראה לי שאפשר לפשט אותו ולהפוך אותו למושך יותר,אבל קטונתי,זה אינו תחום שאני מתמצאת בו,אבל בהחלט קריאה לאלה שכן.
שחרית

ערן-ברקוביץ
15/05/12 18:37

היי שחרית
אפשר להבין את חששותיך מהטיפול בגילניה. אני יכול להגיד שהספקות שעלו עומדות להיפתר ובקרוב ידווח על כך כאן באתר - אני מקווה שזה יעזור להפיג חלק מהחששות.
כמובן שגם בתור מובילי קהילה אפשר לשתף בקושי אישי, אני יכול הגיד שאני יודע כי נושא זה מטריד רבים וחבל שלא עלה בפורום (או במקום אחר).
הדימוי של הפנס מתאים בעיני לתפקיד מוביל הקהילה ואת מוזמנת גם להשתמש בפנסים האחרים.
מקווה שתרגישי הקלה בקרוב בעקבות העדכונים על הטיפול ונראה אותך יותר באתר.

עינת-מילר
16/05/12 7:58

היי שחרית
אני מחלוצי הגילניה, נמצאת בניסוי שלהם כבר 4 שנים.
מאוד מרוצה, לא היו לי התקפים ולא תופעות לוואי ועבורי היא בהחלט עושה את מה שהבטיחו.
אמנם מה שיצא לתקשורת מפחיד אבל אם תמנעי מכל מה שמפחיד אז יש יותר סיכוי להיפגע בכביש מכל דבר אחר ולא נראה לי שתבחרי להסתגר בבית או לחלופין להיות מבוהלת בכל יציאה. תחשבי על זה - תאונות הן סיבת המוות הנפוצה בעולם.

שחרית
16/05/12 13:08

היי,תודה על העידוד האמת שמאז הגילניה אני מרגישה יותר טוב,אבל תמיד ישנה חוסר הוודאות במחלה הזו וזה מה שהכי מעיק...

עינת-מילר
16/05/12 13:25

לחוסר וודאות במחלה כבר מזמן התרגלתי
בכלל אני מוצאת שאנו חיים בעולם שמלא בחוסר וודאות שאיתה צריך להסתדר.
שמעתי פעם משפט שאימצתי בשמחה: "הכי לטוח שלחיות זה לא בריא כי בסוף מתים מזה..."
ואני מעדיפה לקחת הכל בהומור, גם את החיים.