מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר משה גת
המטולוג בכיר,אחראי המרכז לאבחון וטיפול בעמילואידוזיס בהדסה. דר' גת משמש כחוקר ראשי וחוקר משנה במחקרים קליניים במיאלומה נפוצה, עמילואידוזיס, לימפומות ולויקמיות. עבודות המחקר בהן השתתף דר' גת פורסמו בעיתונים רפואיים מהשורה הראשונה, וחלקן אף הוצגו בכינוסים מקצועיים חשובים בארץ ובחו"ל. משתתף בהוראת סטודנטים לרפואה וצויין פעמיים ברשימת המורים המצטיינים של הפקולטה לרפואה. ד"ר גת משמש כיו"ר הקבוצה הישראלית למיאלומה נפוצה, כחלק מהאיגוד ההמטולוגי הישראלי. 
מירה שדה
מירה שדה
חברת ועד עמותת אמ"ן. חיה עם מיאלומה (Smoldering Myeloma) מאז שנת 2007 .בעלת תואר B.Sc. במתמטיקה ובמדעי המחשב ותואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.כיועצת לכלכלת המשפחה ולעסקים קטנים מלווה משפחות ועסקים בתהליכי שינוי לצמיחה כלכלית.עד שנת 2006  עסקה בתפקידי ניהול שונים בתחום מערכות מידע וטכנולוגיות ובתהליכים אירגוניים. 
כמונימיאלומה נפוצהאתם לא חייבים לעבור את זה לבד

אתם לא חייבים לעבור את זה לבד

12/07/16 18:17
0 תגובות

כולנו עברנו ואנו עוברים שינויים בחיינו. לעיתים אילו שינויים שאנו בוחרים בהם: אנו מתחתנים, אנו מתגרשים, אנו מולידים ילדים, בוחרים מסלול קריירה, בוחרים מקום מגורים, בוחרים חברים... ויש שינויים שאין אנו בוחרים בהם: אנו נולדים, אנו מתבגרים, אנו מזדקנים, מחלות קשות או כרוניות פוקדות אותנו, יקרים לנו נפרדים מאיתנו וגם אנו נפרדים בבוא היום מהיקרים לנו.

השינוי הוא מציאות. אין ספק בכך.הפילוסוף היווני אכסימנדרוס היה הראשון שאמר כי "הדבר הקבוע היחיד בטבע הוא התנועה וההשתנות". השינוי, אם כן, הוא דבר טבעי, חלק אורגני מהיקום בו נוצרנו. כיצד אנו מקבלים את השינויים ומתייחסים אליהם זו כבר שאלה של הפרשנות למציאות שאנו רוצים לאמץ .

אין ספק שקבלת הידיעה על היותנו חולים במיאלומה נפוצה היא רגע קשה לכולם. הפחד מפני הלא נודע הוא לעיתים פחד משתק וברור כי "מה שהיה הוא לא מה שיהיה"
כולנו מתלבטים בשאלות רפואיות באשר לבית החולים בו נבחר להיות מטופלים, פרוטוקול הטיפול המוצע, סיכויי החלמה או רמיסיה, תופכות לוואי אפשריות וכולי.
אך יש גם שאלות והתלבטויות באשר להתנהלותנו מיום זה ואילך: האם נגדיר עצמנו כחולים, שאז המחלה היא חלק מהגדרת מהותנו או שמה אנו אנשים המתמודדים עם מחלה? האם לספר לאחרים על מחלתנו ואם כן למי? כיצד נוכל להמשיך ולנהל חיי קריירה? מה עם השפעת המחלה על בני המשפחה?
אילו שאלות קיומיות ומעשיות שכולנו בקהילת המיאלומה הנפוצה מתמודדים איתן בשלב זה או אחר. עם זאת אתם לא חייבים להתמודד עם שאלות אילו לבדכם. קהילה זו, כמו גם האגודה למיאלומה נפוצה - אמ"ן, היא אחת המסגרות בה אתם מוזמנים להעלות כל מה שמציק לכם גם מעבר לנושאים הרפואיים עליהם יענה בשמחה הד"ר משה גת.
כמוביל קהילה אשמח להתייחס לנושאים המועלים ולתרום ככול יכולתי מנסיוני הן כמי שמלווה אנשים ברגעי שינוי בחייהם שנים רבות והן כמי שמתמודד עם מיאלומה כבר משנת 2009. כמו כן תוכלו לתרום מנסיונכם ותובנותיכם לשאר חברי הקהילה ולהיתרם על ידם.
אז זיכרו - אתם לא לבד ואתם מוזמנים לחלוק ולשאול.
יום טוב לכולם והרבה בריאות


תגובות