מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

דניאלה הרצוג
דניאלה הרצוג
ד"ר (PHD) דניאלה הרצוג עובדת במכבי כאחות אונקולוגית מחוזית במחוז ירושלים שפלה. בעלת תואר שני ותואר שלישי במדעי הרפואה בתחום התמודדות עם סטרס וחרדה.
כמוניסרטןסרטן בלוטת הרוק

סרטן בלוטת הרוק

19/12/16 22:12
1 תגובות

עברתי ניתוח להוצאת גידול מבלוטת הרוק (הפרוטיס. הגידול היה סרטני. קרצינומה מוקוהפדרמיואיד (low grade) הוא הוצא מגופי אך הגבולות שלו היו מעורבים. המנתח המליץ על הקרנות כטיפול משלים. האם יש מישהו כאן שעבר את אותו הדבר? המלצות? האם עברת הקרנות לבלוטת הרוק בעקבות סרטן? הקרנות בחו״ל? פרוטונים? אשמח להתייעץ..


תגובות

rafael4
25/12/16 11:39

שלום רב
ראשית אני מאחל לך רפואה שלמה.  
לפני כ-8 שנים התגלה אצלי סרטן בלוע האפי (נאזופריקס). למזלי הרב זה התגלה בשלב מוקדם ולאחר סידרה של הקרנות באזור הראש והצואר ובנוסף לטיפול כימוטרפי פעם בשבוע. ניצלתי מהמחלה. כך אני מקווה בכל אופן. אולם להקרנות באיזור הזה יש תופעות לווי קשות מאד ועד היום אני סובל מכך ואין פתרון, אבל לפחות אני חי. ההקרנות גורמות לנזק בלתי הפיך לבלוטות הרוק ולכן הפה כל הזמן יבש מאד ואני נאלץ להסתובב כל הזמן עם בקבוק מים כדי שאוכל לדבר ולאכול . ינגרם  נזק לשיניים וחייבים להיות במעקב. אבל כאמור עדיף ככה מאשר מוות.
לא נותר לי אלא לאחל לך שוב רפואה שלמה ואשמח לעזור ולייעץ ככל יכולתי.
רפאל
052-2404755