מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
06/12/12 20:46
0 תגובות

והינה הסיפור המובטח



נס חנוקה



חג החנוכה מגיע, נזכרתי בספור שקרה לנו לפני כמה שנים.



ביום שישי נסענו למרכז, שני הורים ושתי בנות מאחור. בשלב מסוים הקטנה נשכבה חגורה כמובן, הילדות שלנו תמיד חגורות במכונית, אין שאלה בכלל על הנושא.



לאחר זמן מה הקטנה התיישבה והרגישה שהיא הסתבכה עם החגורה. אחותה ניסתה לשחרר אותה, כאשר לא הצליחה הודיעה שהן פותחות את החגורה. בניסיון לשחרר את הקטנה.



זמן מה חולף, ואני בטוחה שהן מסתדרות, יש שקט בספסל האחורי, והינה הן אומרות שלא הצליחו, הן שיחררו את התפס אך הקטנה עדיין מסובכת עם החגורה. הן מבקשות שנעצר בתחנת דלק.



מסתבר שהנהג, הקשיב לדיסק ולא היה מודע לכל השיחה הזו. תוך כדי נהיגה הוא מסובב את הראש, אומר שהוא לא רואה שהיא מסובכת, וממשיך לנהוג.



צעקתי או קי, אתה לא רואה שתיהן אומרות שיש בעיה אז תעצור!



כשהוא עצר, וראה מה קורה שם ממש נבהל. הילדה הייתה מסובכת בחגורה וכל ניסיון שחרור שלה, רק הידק אותה יותר. הוא השיג מפתחות מאנשי תחנת דלק. לקח די זמן ומתח לפרק את החגורה. הוא היה ממש קרוב כבר לחתוך אותה, (את החגורה, לא את הילדה) הוא דחף את הרגל שלו מתחתיה, על מנת שתהיה יותר גבוהה ופחות חנוקה. ולמרות זאת הילדה בכתה בשקט מהכאב. בכל אופן, הצליח לשחרר את הילדה.



מהיום קוראים לחג- חג החנוקה.



ע.


תגובות