מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
24/04/13 15:39
0 תגובות

משדרגים את כמוני!



שלום לכל המנהלים,

רצינו לבשר לכם כי בימים הקרובים יתבצע שדרוג וחידוש של האתר, שיכלול שינויים עיצוביים וכן שינויים טכניים שיקלו וישפרו את הגלישה באתר. השלב הזה הינו הצעד הראשון בתהליך ארוך ומורכב שאנחנו עושים כדי לשפר ולשנות את פני האתר ולהיות יותר ידידותיים כלפי הגולשים שלנו, הסביבה ובכלל. בקיצור, רצינו לספר לכם לפני כולם על השינויים שעומדים להופיע באתר ממש בתחילת שבוע הבא.



אז מה מתחדש?



עמוד קהילה

o עמוד הקהילה כפי שאתם מכירים אותו, עומד לשנות את פניו ואת אופיו, השינוי הוא בעיקר בקיר הקהילה. הקיר יורחב ויוצג ברוחב של שני שליש מהעמוד ויאפשר לקרוא ולכתוב תכנים בנוחות מרווחת.



o קיר הקהילה ירכז בתוכו את כל התכנים שיעלו ברחבי הקהילה, ויציג אותם בצורה שתאפשר להגיב, לייצר דיונים ולהתעדכן.



o התכנים שיוצגו על קיר הקהילה:

 הודעת פורום

 פוסטים של בלוגים ששייכים לקהילה

 תגובות ולייקים לפוסטים שעלו בבלוגים ששייכים לקהילה

 מפגשים ששייכים לקהילה

 תגובות ולייקים למפגשים ששייכים לקהילה

 טיפים ששייכים לקהילה

 קבוצה חדשה שנפתחת

 פוסט חדש בקבוצה

 תגובות ולייקים לפוסטים בקבוצה

 אייטמים חדשותיים (חדשות/מאמרים) שמשויכים לקהילה

 תגובות ולייקים לאייטמים האלו



הערה: כל התגובות והלייקים שיעלו על הקיר יופיעו גם בתכנים עצמם ולהיפך (למשל אם מישהו הגיב בעמוד הבלוג, זה יופיע גם על הקיר וגם בתוך הבלוג). וגם, כל תגובה לאחד התכנים, \"תקפיץ\" את הפוסט עצמו לראש הקיר.



שינוי זה יאפשר לקבל עדכונים מכל מה שקורה ברחבי הקהילה, אשר ירוכזו במקום אחד. וכן יקל על הגלישה ויעזור להתעדכן ולא לפספס תכנים חדשים.



על הקיר יהיה גם מנגנון סינון שיאפשר לגולשים לראות את הקיר כפי הוא היום (עם תכנים שיעלו רק בתוך הקיר ולא מחוצה לו) או לראות את כל התכנים מכל הקהילה, לפי בחירתם.





צ\'ט חדש!

הטמענו באתר צ\'ט חדש וידידותי שמאפשר בקלות לשוחח עם גולשים אחרים באתר, לנהל חדרי צ\'ט משותפים ולנהל שיחות ועידה אפשר לעדכן סטטוסים דרך הצ\'ט לתוך האתר, לשחק משחקים וכמובן לשנות סטטוס ממחובר ללא מחובר בלחיצת כפתור.





עמוד חדשה/מאמר

שינינו את עמוד חדשה/מאמר. השינוי הוא בעיקר ויזואלי, כשתכנסו לעמוד תוכלו לראות תמונה גדולה במרכז, ובצד שמאל הפניות לתכנים שונים וחדשים שעלו במסגרת הקהילה וגם חברים שאפשר למצוא.



צמצום תגובות

בקבוצות הוספנו מנגנון שמצמצם תגובות, זה אומר שאם תחת הודעה אחת יש הרבה תגובות, תוצגנה רק שתי התגובות האחרונות, עם אפשרות להציג את כל התגובות בלחיצה על קישור שם. השינוי הזה יקל על מהירות הגלישה ועל קריאת התכנים שעלו בקבוצה.



שיפור ביצועים

אנחנו עושים את כל המאמצים לשפר את ביצועי האתר, שזה אומר שהגלישה תהיה מהירה יותר, זמן התגובה (כאשר פותחים עמוד חדש למשל) יהיה קצר יותר ובכלל, חוויית הגלישה תהיה מהירה, זורמת וידידותית יותר.





כמו תמיד נשמח להערות ולהארות שלכם בכל מה שקשור לאתר ולשימושיות שלו.

העדכון מתוכנן לעלות לאתר ביום ראשון הקרוב, נעדכן ברגע שנהיה באויר עם החידושים ונשמח אם תוכלו לגלוש ולבצע פעולות באתר ולעדכן אותנו על כל תקלה וגם על דברים טובים!



שיהיה בהצלחה ובשמחה לכולנו!




תגובות