מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
06/07/13 16:27
8 תגובות

טוב אז..

למרות מצבי הבריאותי אני--

הגשתי את כל העבודות עברתי את כל הבחינות הסימסטר! איך עשיתי זאת? לא יודעת.. באמת. אולי אמונה בעצמי? הרי לא יצאתי כמעט מהבית כל הסימסטר ובטח שלא הייתי בשיעורים. והיה לי אפילו קשה לקרוא בספרים וגם ללמוד דרך המחשב היה לי קשה. כל פעם כשהייתי הולכת לבדיקות לקחתי איתי חומר לימודים אבל היה לי קשה להתרכז. אז אני.. שגם יש לי חרדת בחינות. אני שתמיד בלחץ. אני שתמיד חושבת שלא יכולה. אני שאפילו אין לי תעודת בגרות.. אני.. לא הייתי בשיעורים ולמרות המצב הבריאותי.. עברתי את כל הבחינות! לא יאומן. ואני יודעת שיש פה תחרות, לא משנה לי מי זוכה.. אני כבר זכיתי! (: ורק להתמיד! ושתהיה רק בריאות טובה אמן.


תגובות

אפרת_זיו
06/07/13 17:44

מלכה! כל הכבוד. לגבי חרדת בחינות ממליצים על מדיטציה (לא ניסיתי).

בשבילי מגיעה לך מדליה.
מדהים!
אני חושבת, שעצם העובדה, שעשית זאת למרות ועל אף, צריכה לגרום לך להעריך את עצמך מאוד מאוד ולהבין, שבעצם את אדם חזק ובעל תעצומות נפש, שכנראה לא ממש היית מודעת אליהן.
שלא לדבר על האינטיליגנציה.
אגב, אמונה מכילה בתוכה את המילה "אימון", ככל שיותר תתאמני בלעשות כך יותר תאמיני בעצמך ומסתבר שאת יכולה.
מאוד יכולה...
מה את חושבת גרם לך להצליח?, נסי לפצח בשבילנו את הקוד ולתת למתמודדים אחרים טיפ...
אורית

ELL
07/07/13 5:32

מה גרם לי? את מכירה את זה שאת עושה איזה שינוי ופתאום מבינה שעשית? שהוא בחייך? למשל הרגל חדש.. אז כן זה נחישות ותעצומות נפש, אמא שלי תמיד אומרת לי את זה. זה הרבה אמונה בעיקר בעצמי. הרבה תפילה מסירה. מדיטציה. הדלקת נר משאלה. כיוון וזימון. וחוץ מזה שלא הייתי בזה לבד ותלמידים שאני כלל לא מכירה עזרו לי להישאר בקורס. זה נבע מתושיה שלי שפרסמתי ברשת הודעות אם מישהו עושה את הקורסים האלה ועודדו אותי להמשיך ולא לוותר. וחוץ מזה שלקחתי לעצמי החלטה נחושה לא לוותר וכך עשיתי כל השנתיים וחצי שאני לומדת.

ELL
08/07/13 15:29

טוב אז היום התבשרתי שלמרות עברתי את הבחינה לא עברתי את הקורס. תחזיקו לי אצבעות אני צריכה לפנות לועדת חריגים להסביר את מצבי הרפואי שלא יכולתי להגיע לשיעורים בכלל ומקווה זה יסתדר. תחזיקו לי אצבעות..
(: תודה.

את עדיין גיבורה בעיננו ואני מחזיקה לך אצבעות חזק מבטיחה. ואוי ואבוי להם אם הם לא יאשרו לך אנחנו נגייס את כל "כמוני". מנסיון של אחת, שהופיע לא פעם בועדת חריגים באוניברסיטה אל תבהלי אם הם לא משתפים פעולה, פשוט אסור לוותר להם. בסוף, הם נכנעים. באחריות.
אורית

ELL
10/07/13 11:36

האוניברסיטה לא אישרה, רק מבחן חוזר אבל הם אמרו לי גם בנובסף לבדוק עם רכזת ההוראה של הקורס היא הסכימה שאגיש עוד עבודה אחת. היא שלחה לי למייל את העבודה ואני צריכה להגיש עד 27.7 וגם המנחה שלי של הקורס התקשרה והציעה עזרתה אם אצטרך, יפה מצידה על אף שהיא ראה אותי רק בשיעור הראשון כי אחרי זה כבר לא הופעתי ללימודים יותר (: תודה על כל התמיכה פה!! לא מובן מאיליו בכלל! (:

אפרת_זיו
10/07/13 11:55

כל הכבוד! גם להם על הצעת העזרה. מה את לומדת?

בטח שמובן מאליו, בשביל זה אנחנו כאן.
את מתמודדת מדהים. כל הכבוד לך. מה את לומדת?
אורית