מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
16/02/14 9:11
8 תגובות

שבוע טוב ובריא לכל החברים..



רציתי לשאול האם למישהו יש המלצה על נוירולוג המתמקצע בכאבים נוירופטים וב crps? המליצו לי על ד\"ר דבי רון ועל פרופ\' מנחם שדה.

אשמח לקבל חוו\"ד מכם ... האם מישהו ביקר / מטפל אצל אחד מהם?.



המשך יום מבורך...


תגובות

57shlomi
16/02/14 13:24

ד"ר דבי רון מעולה הייתי אצלו לא פעם אחת והאבחנות שלו מדויקות ומקצועיות ,אץ פרופ' מנחם שדה אני לא מכיר, אבל אני מכיר מטיפול שלשנים את פרופ' איזנברג מרמב"ם אני מכמטופל שלו במשלך 6 השנים האחרונות הוא אחד מרופאי הכאב הטובים בארץ
ומהמובילים בעולם אני ממליץ עליו מאוד רק שהוא מקבל רק בחיפה .

zvi61
16/02/14 19:38

אני מטופל במאיר כפר סבא

varduku
מנהל קבוצה
18/02/14 6:18

ורד שלום לך, מניסיון, לכי אל הטוב ביותר. הרופאים שהמליצו לך הם המומחים בתחום שלנו. אם אני זוכרת נכון יש פרופ' יעקב שדה אבל יכול להיות שקוראים לו מנחם. אני באופן אישי הייתי אצל ד"ר דבי רון. הוא נתן לי תקווה לגבי מצבי והוא הרופא השני שהאמין בי ונתן לי תקווה. הרופאה הראשונה שהאמינה בי ותמכה בי היא ד"ר רות גור. למרות שקצרה ידה מלעזור לי הרבה בנושא, הניסיון שלה, המקצועיות שלה ויותר מכל האנושיות שבה גרמו לי לראות את הדברים אחרת. ד"ר רון דבי. ממליצה בחום. ואם אובחנת כ-CRPS אני ממליצה לך על גבול הדורשת ממך להגיע אל פרופ' אייזנברג מחיפה. הייתי אצל מליאן רופאים בתחום. הוא המקצועי ביותר לדעתי. בהצלחה רבה.

ורד-12
18/02/14 15:33

שלום רב, היום הייתי ביעוץ אצל פרופ' מנחם שדה. לא היה לו הרבה מה לחדש לי אך הוא היה סימפטי ואמפטי למצב.
אמר שיצור קשר עם רופאת הכאב שלי אולי ביחד יצליחו להמציא משהו חדש שעוד לא ניסיתי??. מסתבר כי הוא היה מנהל המחלקה בוולפסון וד"ר דבי עבד עימו וגם היום הם עובדים במשותף.

אחרי שישה חודשים בשיקום בבית חולים רעות חזרתי לנקודת המוצא.. כנראה שזו סוג של חתונה רק שממנה אי אפשר להתגרש..
הרופאה התעסוקתית שהייתי אצלה אמרה לי משפט יפה- זה ששלח לך את "המתנה" הוא גם זה שיחליט מתי לקחת אותה.. אז בינתיים אני בוחנת אותה (את המתנה) בזהירות רבה ומנסה לחבור אליה עד כמה שזה נשמע הזוי...

אז נפרדתי מעוד 1200ש"ח ונשארתי עם הכאבים השריפה הנימולים וכל השאר...

יום טוב ובעיקר רגוע ושקט.....

varduku
מנהל קבוצה
20/02/14 10:45

היי ורד,
נכון הם עובדים ביחד.
אם אי אפשר להתגרש מזה, אפשר ללמוד לחיות עם זה. בדרכים פתלתלות, עקלקלות אבל מתישהוא, איכשהו, מוצאים איזהשהו זוג של מישור. אני ממליצה לך מאוד לחבור למרפאת כאב באיזורך ולהתקבל לתכנית שיקומית אשר היא שונה מהמסגרת הטיפולית הניתנת ברעות.
ולגבי הרופאה שאמרה לך את זה , הגרסה שלי היא: זה ששלח אלייך את ה"מתנה" את זו שתחליטי אם לקבל אותה או לא . הבחירה בידייך. אני יכולה להמליץ לך מניסיון על מטפל אלטרנטיבי אשר הציל את חיי. הוא מאיזור כפר סבא, במידה ותרצי, אשמח להעביר לך את הפרטים שלו בפרטי. אני כאן בשבילך, מוזמנת לפנות בכל עת.
רפואה שלמה וסופ"ש נטול כאבים.

varduku
מנהל קבוצה
20/02/14 11:00

אה ולגבי התשלום.... תבדקי מול קופת החולים, במידה ויש לך ביטוח משלים ייתכן ומגיע לך החזרים. במידה ואת מוכרת כתאונת עבודה, את בהחלט רשאית לקבל החזר מלא. בהצלחה.

נועה1999
14/03/14 13:51

בוקר טוב,
רציתי לדעת אם מישהו יכול לעזור לי.
אני ילדה בת 15. הcrps חזר לי לפני כמה חודשים וכלום לא עוזר! ניסיתי דיקור, ניסית תרופות ואני ממש ממש ממש לא רוצה להתאשפז כי פעם שעברה זה הרס לי את החיים! מה לעשות?

בארי120
25/06/14 16:08

ד"ר ריבר ירון, מנהל מחלקה נוירלוגית בהלל יפה, נמצא במרפאה פרטית בחיפה, רופא מקסים, מטפל בי מתחילת הדרך,
מבין, מתחשב והגון.