מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
02/07/14 14:57
3 תגובות

יש לי 2 שאלות חשובה לכלל ביטוח: האם אתם מבטחים מושתלי איברים, בנושא הספציפי? האם קיימת פוליסת סיעוד על ידי אחות. משמע, סיוע כספי למטרת סיוע באחות עזר - רפואי מוסמכת בבית הנזקק- אדם מבוגר? אני מעוניינת בפוליסה זו, היות ואיני רואה עצמי מטופלת על ידי אדם שהוא אינו מקצועי בתחום הרפואה המעשית. תודה על תשומת הלב! טלי


תגובות

פאול
02/07/14 15:21

שלום לצוות אני מוכר כסיעודי בביטוח הלאומי 7/24 מזה הרבה זמן חברת ביטוח דיקלה לא מוכנים להכיר בי ואני רק בן 51 ,השאלה היא אם יש איזה ביטוח סיעודי שניתן לעשות לשנים נוספות או כמו שיש היום שידרוג מעבר ל 5 שנים רגילות (שאותם לא מוכנים אפילו להכיר בי בדיקלה )במקום אחר או ביטוח כלשהו אחר שיגן עליי לעוד שנים נוספות . תודה מראש .

ilanw
03/07/14 21:41

ערב טוב טליליה.
במוצר הספציפי הזה אנחנו מבטחים גם מושתלי איברים. חשוב לי להדגיש כי במוצר הנ"ל אין חברת הביטוח מבקשת לדעת מה מצב בריאותך ובשל כך לא תדחה אדם מלהיכנס לביטוח. לגבי פוליסת סיעוד, פוליסת הסיעוד הינה פוליסה בה רוכש המבוטח סכום פיצויי למקרה שהוא יהיה סיעודי. בכסף שיתקבל מחברת הביטוח המבוטח עושה כרצונו, ז"א הוא יכול לבחור מי יטפל בו והיכן. בכניסה לביטוח סיעודי, חברת הביטוח כן תבקש למלא הצהרת ביראות, ז"א למלא שאלון רפואי לגבי עברך הבריאותי. מנסיון, יש הבדל בין החברות השונות במקרים בהם הלקוח מבקש לרכוש כיסויי בריאותי מבחנת קבלתו לביטוח, ז"א יכול להיות שחברה אחת תדחה את הלקוח בעוד שחברה אחרת תקבל אותו. אין כאן פתרון קסם, המלצתי היא לבחור סוכן שמוכן לעבוד עבורך ולהעביר את ההצעה שלך לביטוח למספר חברות ואף לריב איתן על מנת לעזור ללקוח בצורה המיטבית.
בכל מקרה אני מאחל לך הרבה בריאות ואשמח לעמוד לרשותך.
אילן ויסברוד 054-6966621

טלילהה
03/07/14 23:11

גם לי היו בעיות עם ביטוח דיקלה, בעת שניזקקתי להשתלה. לכן, היום, אני מתקשה להאמין לכלל חברות הביטוח. אין לי ביטוח, ואף לא ביטוח שמציעות קופות החולים. לא בדיוק מצאתי איש מקצוע שיכול לסייע בנושא כה מורכב זה.