מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
6 תגובות

האם את מכירה תאוריות גוף-נפש המסבירות מה חלקם של הגפיים בהבנת הנפש?


תגובות

marlenb
מנהל קבוצה
18/10/14 9:08

בוקר טוב ד"ר ראלט,
אני לא בקיאה בתיאוריות - אבל אני מניחה שמדובר על זה שבן אדם "תקוע", שפוחד להתקדם עומד בצומת דרכים ויש לו המון מחסומים מפתח בעיות ברגליים. רגליים "קלות", משמעותן תזוזה, זרימה, חיים והתקדמות.
האם אני מבינה נכון? אובכן, אם מדובר בתורה שכזאת, הכל גם נכון לגבי ומאוד מאוד קשה להשתחרר מהפחדים ומחסומים. אני כרגע מנסה, גם רזיתי בערך 10 קילו, גם התחלתי קצת יותר לזוז (הליכות מהסלון לחדר שינה), אבל זה עדין שם, ושכבות העור / שומן גם שם. שבת שלום, מרלן.

בטח רלבנטי לתנועה ברגליים... אבל אני מחפשת איברים אחרים גם. אצלי למשל הידיים מאוד שמנות וברור לי שמשהוא "תקוע" שם אבל לא יודעת מה. יש לך רעיונות?

marlenb
מנהל קבוצה
24/10/14 18:44

ערב טוב ד"ר ראלט, דווקא שאלתי את בתי מה היא חושבת. לפי דעתי "ידיים" זה נושא של "עשיה" ושל "קבלה / נתינה".
אולי יש נושאים / סידורים שאת "צריכה" לעשות או להתמודד איתם ואת לא כל כך רוצה, אז אין זרימה בכפות הידים והן תקועות. מבחינת הנתינה / קבלה , הידים הן האיבר ש reach out ,מגשש, מרגיש, מתרגם את מה שמרגיש לבן אדם.... מושיטים יד לסביבה, לאנשים , נושא תקשורת, נושא קבלת דברים / מתנות / עזרה ...
ידיים תופסות חזק ולא משחררות אולי אם יש פחדים ..... ?

בינתיים שבת שלום, מרלן.

marlenb
מנהל קבוצה
10/11/14 12:08

טוב אז הייתי אצל 2 רופאים מומחים לכלי דם לקבלת יעוץ - התוצאה היא ששניהם אמרו לי דברים שונים ואני שוב לא יודעת מה לעשות. מה שהיה משותף לשניהם זה ש"אני לא אשמה זה תורשתי" משפט שמאוד עוזר כמובן. בקיצור, רופא אחד טוען שהמצב שלי כל כך גרוע, שלא ניתן לבצע שאיבה של כל שכבות השומן - זה ייקח הרבה ניתוחים ולכן הוא אכן כן ממליץ על ניתוח בריאטרי (קיצור קיבה) יחד עם כריתת הרחם. זה לא יוריד את כל השכבות אבל זו תהיה התחלה ואפשר אחר כך לנתח עודפי עור.
הרופא השני ממליץ לנסות לכופף את מערכת הבריאות / קופת חולים ולשכנע אותם שצריך ניתוחים לשאיבת גושי השומן מבחינה רפואית - לא אסטתית, וחושב שניתוחים אלה הפתרון. - אז שוב למי מאמינים? שניהם מומחים עם המלצות כמובן. !!!

האם את אוהבת טאי צ'י? צ'י קונג? סוג תנועה מזרחי המחבר אותנו נכון לאדמה ומאפשר להעביר לאדמה את מה שאנחנו מוכנים להיפרד ממנו... בדיוק מגיע לישראל מורה סיני ידוע לסדנאות ריפוי ואני ממליצה לך להציץ ולראות אם זה מדבר אליך. http://www.chicenter.co.il/

אפשר לנסות גם שעור עם אוהד קדם בצ'י קונג ריפוי http://www.qigong.co.il/