מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
31/07/15 15:14
0 תגובות

רו פוד ובשר ביחד.

לאכול רו פוד ובשר ביחד, זה דבר שנשמע מוזר, אני לא שמעתי על אף תוכנית תזונה כזו, רו פודיסטים הם לרוב אנשים צמחוניים, שעושים זאת גם בגלל בריאותם וגם בגלל רצון לעזור לפלנטה וישנם אף פנאטים שטוענים שהם מוכנים להרוג את כל בני ושרק החיות ישארו. בקיצור, רו פוד ובשר, זה בערך כמו להיות המלאך והשטן ביחד. ובכן, למה לא בעצם? אם מתייחסים להיבט הבריאותי, יש בשני אלו את כל מה שאתם צריכים. ולגבי ההיבט המוסרי, ניתן לחשוב על דרכים לצמצם את הסבל של בעלי החיים, כמו מרעה חופשי, לקנות ביצי חופש וכו.

הנה מישהי בודהיסטית, שהייתה צמחונית מגיל 12, ואוכלת רו פוד הרבה שנים. היא מספרת על נפלאות הרו פוד ואיך היא חזרה עכשיו לאכול בשר:

https://www.youtube.com/watch?v=jiHaW1Zs3VY
/>


סרט מקסים שגורם לך להרגיש שזו בחורה שבאמת הקריבה את עצמה לבריאותה ולבריאות החברה, וברגע שהיא גילתה שזה הורג אותה לא לאכול בשר, שחלק מהחברים שלה אומרים לה שהיו מעדיפים שהיא לא תצרוך בשר למרות שעשתה הכול בשביל לא לצרוך בשר.. היא החליטה לומר לא. היא דואגת לעצמה. סרטון מקסים. והלוואי שכולנו נדע לומר את הלא בזמן. לאחרים וגם לעצמינו שצריך.

זה החלק השני של הסרט:

https://www.youtube.com/watch?v=SsgkLhK7MCg
/>


בגדול, יש הרבה מאד אנשים שנכנסים לרו פוד, ומפסיקים בגלל שהם תופסים את הרו פוד כמשהו שצריך לקחת אותו מאחרים כפי שהוא. כלומר, עם האנטי לבשר, או במקרה הטוב, האמונה שלא זקוקים לו. אבל אם תחשבו על זה, האנשים שמעודדים אתכם לחקור, למרות מה שהם אומרים, הם החברים הכי טובים שלכם.

בואו לקבוצה, בואו לפורום, ותכתבו, תשתפו, תחשבו, לכו תביאו חומרים נוספים, וביחד ננסה להבין מהי התזונה האידאלית. אם תצליחו לשכנע אותי שרו פוד ובשר זה לא התזונה האידיאלית, אולי אשנה את שם הקבוצה בגללכם.



אז למה בשר ורו פוד?

אם תקראו את הפוסט הקודם תוכלו לראות, שאת אבות המזון כולן, ויטמינים ומינרלים, תוכלו למצוא בשניהם, בצורה הטובה ביותר, אותה גופכם יוכל לספוג, עם הערכים התזונתיים הגבוהיים ביותר.



באופן אישי אני מרגישה שיש משהו באכילת בשר שהוא מעבר ל B12. אולי מדובר במשהו אנרגטי בלבד, אולי זה חומר שלא גילו אותו עדיין, אבל עובדה שאנשים רבים לא סופגים B12 מהתוספים. ישנם הרבה צמחונים שמרגישים חולשה, צמרמורות, סחרחורות, בעיות נוירופתיות כמו תחושות של דקירות ושריפה, הם לוקחים תוספים ונשברים בסוף וחוזרים לבשר. ישנם כאלו שאומרים שלא מפריע להם מה יקרה להם כי חשוב לשמור על בעלי החיים, וישנם מעטים מאד שטוענים שאיכשהו אין להם חוסר. גם לאלו שטוענים זאת, המדע מחזיר ואומר שהחוסר מתגלה רק אחרי הרבה הרבה שנים. הסרט שהבאתי מראה זאת היטב


תגובות