מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
18/08/15 15:08
11 תגובות

נזקי החיטה

למה לא לאכול דגנים ובפרט חיטה?

אז נתחיל בבעיה שגורמת לרבים פתאום לגלות רגישויות לחיטה, ומוצרים המבוססים עליה: שהחיטה מהונדסת גנטית.

אני מצרפת כאן סרט מעניין שנקרא זרעי המוות, על נזקי הנדסה גנטית במזון


תגובות

מייטל
02/08/15 10:51

אם הקישור לא יעבוד לכם, כנסו ליטיוב וכיתבו זרעי המוות

אפרת_זיו
02/08/15 13:12

יש ספר בשם "בטן של חיטה" שאכן חותר לכך שתחלואות רבות מקורן בחיטה ומוצריה המעובדים שכבר רחוקים משמעותית מכל מה שהיה פעם לחם

מייטל
02/08/15 13:39

מעניין תודה לא שמעתי עליו. קראת? מה כתוב בו?

אפרת_זיו
02/08/15 13:54

קראתי וכתבתי עליו כאן http://www.camoni.co.il/index.php?idr=402&pid=27856

אפרת_זיו
02/08/15 13:54

יש לי את הספר ואשמח להשאיל

מייטל
08/08/15 7:19
טבעוני1
15/08/15 22:56

אני סבור שבבשר והחלב שאינך בוחלת בהם הרבה יותר מוות ומחלות מאשר בחיטה מהונדסת.

מייטל
15/08/15 23:39

היי,לגבי בשר אני לא מסכימה איתך. בשר הוא אחד המקורות היחידים והטובים ביותר ל B12. מניסיוני כצמחונית, למרות לקיחת כדורי B12 וברזל, אי אכילת בשר מובילה לחולשה וסחרחורות. לדעתי, לא משנה איזה תחליפים תמצא מהצומח, עדיין בשר הוא המקור הטוב ביותר לB12 ולטעמי ייתכן שגם לויטמינים ומינרלים נוספים. אני סבורה שרבים שבחרו לעשות מעבר לצמחונות ובחזרה לאכילת בשר יסכימו איתי. זכור לי שהייתי שנתיים צמחונית והשארתי תגובה באתר של טבעונים בתפוז, שאני מרגישה חולשה ולדעתי זה נובע מאי אכילת בשר. צחקו עליי, וטענו שאני ממציאה. באותו רגע הבנתי שלחברת פנאטים אני יותר לא חוזרת. חזרתי לאכול בשר, והתחזקתי. בבשר יש לטעמי הרבה הרבה יותר מרק ויטמין. בשר זה אוכל מחזק ומבריא. ייתכן שלא צריך לאכול אותו בכמויות רבות, ייתכן שאפשר וצריך להיות הומניים בטיפול בבעלי חיים, אבל אין תחליף לצריכת בשר שישמור על האדם בריא. לגבי חלב, אני אישית מתנגדת לחלב, לטעמי חלב פרה הוא לא דבר בריא. לגבי חלב עיזים אני לא בטוחה כי יש הרבה מחקרים שמראים שיש לו השפעות בריאותיות חיוביות, אבל עדיין, לאור השפעותיו של חלב פרה, לדעתי עדיף לשמור גם ממנו מרחק

מייטל
17/08/15 13:49

היי טבעוני
אני מעריכה את זה שלמדת מניסיונך וסמכת על גופך. אני ממליצה ללמוד מניסיון.
אני לא מסכימה איתך בנושא שרק לטבעוני היכולת לשמוע את גופו האומר "די". יש גם מי שאוכל סוכר וחלב המסוגל להקשיב לגופו, ולהגיד די. רבים האנשים, התזונאים והתדיאטניות, אשר מכלכלים את תזונתם בתבונה, ובריאים כשור.
עדיין, אני מאמינה בתזונת הרו פוד ומעט בשר, משום שהיא מזינה את הגוף בכל הויטמינים, והמינרלים, הדרושים לו. לרו פוד יש את היכולת להתחמק מאלרגנים ומעוררי רגישות הנמצאים בסוכר, חלב ובחיטה. ובשר חיוני לקבלת B12.

לגבי בשר, לחלוטין לא משכנע אותי שקבלת זריקות היא הפתרון. ואם האדם מקפיד לא להגזים, ומאידך אוכל המון פירות וירקות, יש לו את כל מה שהוא צריך לבריאות טובה. בלי צורך בזריקות.
באחד הפוסטים הקודמים הכנסתי לינק של בחורה שהיתה רו פודיסטית 20 שנה וחזרה לאכול בשר. ממליצה להכנס לסרטון. זו מישהי שמדברת בכנות על זה שהיא לא מוכנה להתאבד בשביל שמישהו אחר יחייה.

טבעוני1
18/08/15 11:23

היי,
ומדברים על פנאטים: "לא מוכנה להתאבד כדי שמישהו אחר יחיה". טבעונות זו התאבדות? מי שמכנה את הטבעונים "פנאטים" וטוען שהם "מתאבדים" מהם אמור אנוכי לקנות בינה ודעת?
אני כן סבור שרק לטבעונים הרגישות הנדרשת לשמוע את מה שגופם אומר להם. למי שאין את הרגישות לשמוע את זעקות הכאב של בעלי חיים מעונים ונשחטים אין לו רגישות לקולות עדינים יותר שאינם נשמעים בקול אלא ברגשות.
בעלי חיים=רגשות. הם מדברים אלינו בשפת הרגשות ורק טבעוני מסוגל לפענח את שפתם כי יש בו את הרגישות הדרושה לכך.

מייטל
18/08/15 15:08

טבעוני, הדיבור שלך הוא הקיצוני. הפנאטים מתפוז אכן היו פנאטים. יכלו להיות בני אדם ולומר את האמת שאי אכילת בשר אכן גורמת לחולשה.
אתה ממש לא חייב לקנות בינה ודעת פה בקבוצה ולטעמי היא גם לא מתאימה לך.
קבוצה זו לא הוקמה לדבר על מוסריות. אתה שוב ושוב לוקח את הדיון למקומות אותם אתה רוצה להוביל את העולם- אי אכילת בשר מטעמי מוסר. כל שאר העולם לא רגיש מספיק .. ולא יודעת מה עוד..
זה לא מתאים לקבוצה וגם לא לשרשור.