מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
04/08/15 16:51
2 תגובות

מיץ עשב חיטה

אז מה זה עשב חיטה?

כשמו כן הוא, זרעי חיטה נובטים ומצמיחים עשב.. קוצרים אותו, סוחטים במסחטה לעשב חיטה, ושותים כל יום כוסית קטנה.

מאחר שרבים לא מעוניינים להתעסק עם גידול עשבים וסחיטתם למיץ עשב חיטה, ניתן לקנות בסופר או בכול בית טבע כמעט, קופסה גדולה של 21 כוסיות קפואות של מיץ עשב חיטה, להוציא להפשרה מדי בוקר, ולשתות.

אני אוהבת לשתות אותו בין ארוחת הבוקר לארוחת הצהריים.

אפשר למצוא הרבה מידע על סגולותיו באינטרנט. לדוגמא, כתבה נחמדה שסיכמה את היתרונות שלו, בסופה תוכלו למצוא תגובות של אנשים בנושא.



http://healthy.walla.co.il/item/2747093
/>




מה ששמתי לב אליו, זה שאם אוכלים רק רו פוד במשך שבוע, ללא בשר, ביצים או דגים. ואולי אעלה בהמשך פוסט עם תפריטים מאוזנים לשבוע של רו פוד, אז חוש הטעם משתנה. ואז.... כשטועמים עשב חיטה, הוא פתאום מתוק וטעים. זו תגלית מאד מעניינת.

אני אישית לא ממתיקה אותו או משנה את טעמו בשום צורה. יש כאלה שמעדיפים להוסיף אותו לשייקים שהם עושים, לדוגמא, שייק עלי תרד, פטרוזיליה, תמרים, אגסים, קקאו, ועשב חיטה. שייק כזה יהיה מתוק וטעים כמו שוקו ועשב החיטה יהיה בונוס.

שימו לב שיש חברות שונות בשוק, אני אישית מעדיפה את הקסם הירוק. טעמתי של חברות אחרות ולא אהבתי את הטעם. מיץ עשב החיטה צריך להיות טרי מאד בעת הסחיטה, ולהישמר קפוא.


תגובות

silvy
04/08/15 1:04

יש לי בבית אבקת מיץ עשב חיטה של פוקה. עדיין לא השתמשתי בו כי אף רופא/דיאטנית לא ידעו להגיד לי אם אני יכולה להשתמש בו ובאיזו כמות יומית משום שאני נוטלת תרופות מרשם למחלה כרונית וכתוב על התוית שצריך להתייעץ עם רופא...בדצמבר יפוג תוקפה...

מייטל
04/08/15 16:51

היי

נסי להתייעץ עם נטורופטים
שאלי מה רמת הידע שלהם והתשובה תהיה כנה
בסוף תמצאי