מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
05/08/15 8:37
0 תגובות

הגוף צריך קצת מכל דבר.

האמירה הזו נורא נורא חשובה, כי יש את האנשים האלו שהולכים מקיצוניות לקיצוניות. יום אחד הם אוכלים רק בשר, יום אחד רק צמחוני. ואני אומרת הכל במידה. אפשר לאכול הכול אבל במידה. הבעיה היא שלא תמיד מוצאים את מי שיספק לכם את הקצת הזה. לדוגמא, אני כבר שנה לא טעמתי קוקאין. חיפשתי בכל מקום, ואין. יש פה מישהו שיכול לתת לי קצת קוקאין? לא מבינה את זה, אנשים, אתם לא מבינים שצריך הכל במידה?!!!!



המשפט הזה- הגוף צריך קצת מכל דבר, הוא בערך הקשקוש הכי גדול ששמעתי בחיים שלי.

ואיך הגענו לקשקוש הזה. כי אנחנו לא יכולים לעשות כלום. אנחנו מנסים לעשות מה שאנחנו רוצים. אבל בסוף אנחנו נשברים. מתפוצצים. והכי קל לומר, הגוף צריך קצת מכל דבר, ולוותר לעצמינו. או ליתר דיוק, זה לרוב עובד הפוך. אנחנו מוותרים לעצמינו, אנחנו יודעים שוויתרנו לעצמינו, אפילו הסביבה שלנו יודעת שוויתרנו לעצמינו, אנחנו מרדימים את עצמינו שוב ושוב באימרה: הגוף צריך קצת מכל דבר. אבל בסתר ליבנו אנחנו אומרים: אוף, למה אני כזה חלש??? שוב נכשלתי. או שאנחנו אומרים: אני לא רוצה להיות רעב/לקום באמצע הלילה/להיות חסר בויטמין מסוים בגלל שלא אכלתי/שתיתי, אני לא רוצה להיות בצד ולבד כי כולם שותים קפה, ומה רע בכוס קפה? ויש לנו תירוצים מעולים ומזעזעים לספר לעצמינו בזמן שאנחנו הורסים לעצמינו את החיים.



וואלה אתם יודעים מה? בואו נודה באמת. שאנחנו לא באמת יודעים בדיוק מה הגוף צריך. שאנחנו חסרי רצון וחלשים.

זה לא אומר שנהפוך לסופרמן בעל תבונה יתרה אבל זה לפחות אומר שאנחנו לא בורחים מהמקום שבו אנחנו נמצאים וזו כבר התחלה טובה.



אפשר לראות לדוגמא את המשפט הזה בכל הנוגע לאכילת דברים מעובדים. דברים שאיבדו את צורתם, צבעם ומהותם, והוסיפו למעט שהשאירו מהם כול מיני רעלים שונים ומשונים שיכולים להסתתר תחת התוויות במזון במילים "סוכר.., E9500.. חומצת.. לציטין.." מה זה כל החרא הזה? מישהו מכיר מה משמעותם של חצי מרשימת המרכיבים במזון מעובד כלשהו?



לא, הגוף לא צריך את הסוכר במזון שלו. למה בכלל צריך להוסיף ללחם סוכר? למים מינרלים? לרסק עגבניות? למיונז?!



כולם בטח ראו את התוכנית עם מיקי חיימוביץ שבה הם גילו איזה 900 כפיות סוכר במוצרים החביבים שהם אוכלים.

https://www.youtube.com/watch?v=UsnR3uaglOE
/>


אבל זה קל מדיי. זה ברור מדיי. בטח לאנשים שנמצאים בפורטל כמוני.



מה דעתכם על דברים מיותרים נוספים במוצרים שאנו אוכלים?



לחם, חלב. אולי גם הם מיותרים?



אז מה נאכל ?



וואלה, בואו נתחיל מהתחלה. מה הגוף צריך? אז יש את מה שידוע לנו ועליו מסכימים המדענים: הגוף צריך פחמימות, חלבונים, שומנים, מינרלים וויטמינים. יש ויכוחים בכמויות לכאן ולכאן. ייתכן שגם זה לא מדוייק. ייתכן שיש עוד דברים שהגוף צריך שלא הוגדרו במשפט הקודם, או ויטמינים מסויימים שלא מצאנו עדיין. עם הדבר הזה כרגע לרובינו אין הרבה מה לעשות,מלבד להמשיך להתעניין וללמוד, אבל יש לנו מה לעשות עם מה שאנחנו יודעים.



ככל שהמדע חודר יותר ויותר למבנה הגוף והנפש האנושיים, האדם יכול לשחק יותר עם המרכיבים בשביל להזין את עצמו.

זה נפלא, מחד צריך להיזהר מזה, ומאידך אפשר להשתמש בזה.

להיזהר מזה, כי אנחנו עלולים לגמור את ארוחת הבוקר שלנו בכוס דגנים עם חלב, שהיתה מלאה בסוכר, חומרים משמרים וצבעי מאכל, ומלא כמויות זעירות של ויטמינים שהוסיפו בשביל למשוך אתכם. ולאחר מכן לסבול מתופעות של ליחה/נזלת/ וכו.. היפראקטיביות מהסוכר, רעב בלתי פוסק אחרי שעתיים, וואלה ארוחת בוקר לתפארת.

להשתמש בזה כי אם אנחנו יודעים שבלי פחמימות אנחנו עייפים לאללה, ושהמוח צריך פחמימות, אנחנו יכולים פשוט להסתפק בתפוח.



אז לא, אנחנו לא באמת יודעים ב די ו ק מה הגוף צריך. אבל אנחנו יכולים להיות כנים וצנועים עם עצמינו, להמשיך ללמוד וללמוד ולנסות לעשות את המיטב, לבריאותנו ולבריאות הסובב אותנו.






תגובות