16/08/15 15:42
2 תגובות
היי!

הרגע הצטרפתי.

בתור אחת בעלת רגישות יתר יש לי אכילה רגשית. כשאני לחוצה אני פשוט נמצאת בתוך המקרר עד שהוא צועק עלי לסגור את הדלת. לרוב זה פחמימות וסוכרים (מזון מנחם כביכול).

בעלי הפוך, בזמנים לחוצים הוא לא מסוגל לאכול ולפעמים אפילו שוכח.

יש אפשרות לעבור לצד השני?

בנוסף, גם כשאני מתחילה תהליך של שמירה על המשקל תמיד אני מוצאת את עצמי נגררת שוב לחברים מהשורות למעלה, הפחמימות והסוכרים, זה ממגנט.

איך עוצרים את הגלגל?

2 תגובות

אפרת_זיו
13/08/15 21:12
ניסיתי להפסיק בבת אחת פחמימות וסוכרים פעם? ואם כן מה קרה?
פז.
16/08/15 15:42
אני לא יכולה להפסיק להרבה זמן, הפחמימות זה מה שמשביע אותי. אני מעדיפה לאכול מלאות, או דגנים כמו קינואה, כוסמת וגריסים במרק, אבל ללא פחמימות בכלל אני לא חושבת שארגיש שבעה. לרב גם יש לי משיכה לפחמימות מ...
אני לא יכולה להפסיק להרבה זמן, הפחמימות זה מה שמשביע אותי. אני מעדיפה לאכול מלאות, או דגנים כמו קינואה, כוסמת וגריסים במרק, אבל ללא פחמימות בכלל אני לא חושבת שארגיש שבעה. לרב גם יש לי משיכה לפחמימות מתוקות ובוודאי שבשעות אחה"צ כאשר יש נפילת אנרגיה.

מנהלי הקבוצה

רונית ציוני דיאטנית
רונית ציוני דיאטנית
דיאטנית קלינית, RD, B.Sc, M.Sc ייעוץ, טיפול וליווי, לפני ולאחר ניתוחים לקיצור קיבה. מומחית לטיפול בהשמנת יתר ושינוי דפוסי אכילה מטפלת באכילה רגשית מאמנת (Coaching) להרזיה NLP Practitioner   https://www.facebook.com/ronit.diet - הצטרפו אלי לפייסבוק וקבלו הדרכה והכוונה
עדי זוסמן RD
עדי זוסמן RD
דיאטנית קלינית ומאמנת בריאות,מומחית לטיפול ואימון של הסובלים ממחלות מעיים,מפתחת של שיטת הרמזור לתזונה עם מחלות מעיים, כגון קרוהן, מעי רגיז וקוליטיס.משחררת מאכילה רגשית בשיטות של אימון, תטא הילינג, קלפים טיפוליים, דימיון מודרך ועוד.מייסדת ומנהלת המרכז לבריאותמערכת העיכול "דרך הבטן", המטפל באנשים עם מחלות מעיים בדרך הוליסטית המשלבת ליווי תזונתי, אימון, רפואה סינית ופסיכותרפיה.