מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
24/08/15 8:06
3 תגובות

אז לבצע את הדיאטה הזו זה קל מאד. לא צריך לבשל, הכנת מתכונים זה בערך 5 דקות, האוכל טרי, מרזה, משביע, ומזין. בעצם, למי שנמצא בתוך אורח חיים כזה, ממש לא ברור הטירוף של האוכל המעובד שם בחוץ.



העניין הוא שבשביל להבין את זה צריך להיות בתוך זה שבוע שבועיים. ברגע שאתם בפנים, אתם שוכחים את התשוקה לאוכל אחר. כל צרככים מסופקים. אבל אף אחד לא מאמין עד שהוא לא שם. אף אחד לא מאמין עד שמשהו מציק לו נורא. כאב בטן, קושי לעכל לחם, אלרגיות לחלב, שאיפה לרזון.. עד שאחד מאלו לא מציק לכם.. סביר שלא תנסו אפילו את אורח החיים הזה. נוסף על זה, אף אחד חוץ מאיזה הזויה אחת באינטרנט, ממליץ על זה. יש מי שממליץ על רו פוד צמחי... אבל זה נראה לכם יותר פנאטי ואידיאליסטי מאשר באמת בריא. יש מי שממליץ על פליאו וטוחן כל היום איברים פנימיים ושומן מכל הסוגים והמינים. יש מי שממליץ על דיאטת לחם, ואחרי שבוע נמאס לאכול סנוויצים. יש הרבה ממליצים ומומחים.



ההתחלה של שבוע רו פוד היא הכי קלה כי היא מאד קיצונית, אבל היא גם מצריכה כח רצון והחלטה. ההמלצה שלי היא לא לשלב בשר וביצים בשבוע הראשון אלא לאכול רק פירות, ירקות, אגוזים, ונבטי קטניות במתכונתם הטבעית. זה הכי קל וייצור אצלכם תחושה טובה. זו תהיה תקופת מעבר לאורח החיים הזה שכולל בתוכו גם ביצים, דגים ובשר.



ההמלצה שלי היא להכין מלאי של פירות שאתם אוהבים: בננות, מנגו, תפוחים, שזיפים, ענבים, אבטיח. לקנות צנצנת חמאת שקדים של שקדימון, צנצנת שמן קוקוס מסופר אורגני וטחינה גולמית משומשום מלא. מספר גדול של לימונים. ירקות אורגניים: כרוב, גזר, מלפפונים, עגבניות, עלי תרד, בצל ירוק, בצל יבש, פלפל אדום, פטרוזיליה, נענע, סלרי, נבטוטים של נבטי שעועית,חומוס ועדשים ועוד שלל ירקות שאתם אוהבים. אפשר גם לקנות חומוס יבש, שעועית יבשה ועדשים ירוקים ולהנביט בבית על ידי השרייה במים 12 שעות ועוד 12 שעות במסננת רטובה. אגוזי פקאן, אגוזי מלך, גרעיני דלעת, גרעיני חמניה. מעט תמרי מג'הול או עיסת תמרים, קקאו דל שומן, קוקוס, תותי ג'וג'י, חמוציות, צימוקים, ואתם מוכנים.



חוזרים הביתה ומתחילים לאכול כמה שרק רוצים. עושים חלק מהמתכונים שהמלצתי פה בקבוצה ומהבלוג שלי. עושים סלטים עם שמן זית ולימון. ואוכלים במשך השבוע כמה שרוצים.



אחרי שבוע תתמכרו.



צריך רק החלטה לרזות ולאכול בריא. צריך להכניס לראש שזה לא הכמות אלא האיכות. ולהחליט שמקסימום אם לא נרזה לפחות אכלנו בריא. צריך להפנים שמה שאנחנו אוכלים עכשיו הוא לא פחות זבל מהפחד "שבלי לחם לא יהיה לי הרגשה של שובע", "לאכול יותר מדיי סוכר פירות", "לאכול רק סלט לארוחת צהריים".



פשוט לצאת לדרך.



דוגמא לתפריט:



בוקר: סלט מנגו ממנגו, 2 מלפפונים, בצל סגול קטן, נענע, פטרוזיליה, שמן זית ולימון.

ביניים: לוקחים קערה מערבבים בתוכה עיסת תמרים, כף או שתיים של קקאו דל שומן, כף או שניים של שמן קוקוס, אגוזי פקאן מרוסקים בפטיש שניצלים או בבלנדר, כף חמאת שקדים, תותי גוג'י, יוצרים כדורים ומגלגלים בקוקוס. לוקחים 2-3 כדורים לארוחת ביניים ורוב הסיכויים שתהיו כאלה שבעים שלא תרצו לאכול ארוחת צהריים.

או חצי כוס נבטוטי שעועית, חומוס ועדשים.

צהריים: אפשר סלט ירקות עשיר עם שמן זית ולימון, סלט כרוב וגזר, טחינה גולמית.

ביניים: בננה או תפוח עם חמאת שקדים. או חצי כוס נבטוטי שעועית, חומוס ועדשים.

ערב: סלט שזיפים עם עלי תרד, סלרי, שמן זית, מיץ לימון, גרעיני דלעת וגרעיני חמניה.



ועוד לא דיברנו על מיצים טבעיים למי שיש לו מסחטה ומתחשק לו מיץ גזר, מיץ סלרי, או מיץ מלפפונים.

וגם לא דיברנו על מתכונים מעט יותר מסובכים שפרסמתי באתר, של קרקרי פשתן או חומוס מונבט.

זו רק דוגמא לתפריט משביע גם לגבר ששוקל 100 קילו. תכלס, תוכלו לשבוע גם בהרבה פחות.



מאד יכול להיות שמבחינה קלורית תאכלו פחות ממה שאתם רגילים ועדיין תשבעו. ויכול להיות שאפילו תאכלו יותר קלוריות.



***אני לא ממליצה למי שסובל כרגע מהפרעת אכילה לעשות זאת ולא מעודדת הפרעת אכילה. מי שבא

לאורח החיים הזה צריך מוטביציה לאכול בריא.


תגובות

silvy
23/08/15 2:13

מסחטה או בלנדר? מה כדאי שיהיה בבית?

מייטל
24/08/15 8:01

היי סילבי, התשובה משתנה מאחד לשני אבל אם תשאלי מומחים לרו פוד סביר שהם יגידו בלנדר של ויטמיקס. בלנדר יכול לרוב להשיג את אותו אפקט של מסחטה כשהוא משאיר את הסיבים של הירק או הפרי. הוא יכול לעשות עוד אלף ואחת דברים.

מייטל
24/08/15 8:06

מסחטה זה דבר מצויין, בפרט לארוחות ביניים. מיץ גזר, סלרי, כרוב, סלק, מלפפון, יועילו מאד למערכת העור, הדם, העיכול, העצבים.
אבל היא לא תחליף לשייקים - ארוחה מזינה.קני JTC או ויטמיקס, ויש לך בלנדר לכל החיים. זה לא זול אבל שווה תכסף גם אם לא עושים דיאטת רו פוד עם קצת בשר, ביצים ודגים.
באתר של עליבאבא או עליאקפרס שם יש בלנדר JTC מהיבואן בזול
בהצלחה בהצלחה