מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
02/10/15 13:13
3 תגובות

היי :) יש פה אולי טבעונים...?


תגובות

מייטל
02/10/15 12:55

היי שירה, היה פה טבעוני אחד שהחליט לנסות לקיים פה תעמולה למה טבעונות זה חיובי וכל השאר רצח והתעללות בבעלי חיים. אני לא קיבלתי את טענותיו כמתאימות לביטוי פה והבעתי זאת בפניו ולכן כנראה הוא החליט לעזוב. אנחנו שמחים לקבל פה כל אדם שמבין שהקבוצה היא מקום של שיתוף וחשיבה הדדית ולא של תוכחה, מקום של רצון לקדם את הבריאות של בני האדם בראש ובראשונה, תוך שמירה ככל האפשר על האחר.

מה איתך? חשבת קצת על תכני הקבוצה? אשמח לשמוע את דעותייך :)

מייטל
02/10/15 13:11

אגב שירה, את כבר יודעת שאני לא בעד לא לאכול בשר, אבל יש לי מוצר נהדר בשבילך שאולי לא יביא לך B12 אבל יביא לך חלבונים ולדעתי הוא יכול לשמש כתחליף למנת בשר למי שלא מוכן לאכול בשר. קוראים לזה נבטוטים וזה נבטים של שעועית אדומה, עדשים ירוקות, חומוס, שועית מש. אני ממליצה לאכול את זה לבד. בלי כלום. פשוט באמצע היום באיזה 15-16 לשים לך בכוס פלסטיק או קערה קטנה ערמה של נבטוטים ולזלול אותם אחד אחד כמו גרעינים מול הטלוויזיה. זה ממש טעים לדעתי. אני אוכלת את זה עם פטרוזיליה קצוצה אבל לא יודעת אם אחרים יאהבו. בקיצור ממליצה לנסות מצרפת תמונה.

מייטל
02/10/15 13:13
Attached Picture