מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
07/12/15 16:22
1 תגובות

חנוכה כמעט איתנו; קרה לכם נס? עשיתם נס למישהו אחר? (חוץ מההוא עם החלב והסוכר) - רוצים לספר?


תגובות

פז.
07/12/15 16:22

היי!
לבעלי (כשהיינו עוד חברים) הייתה פתאום בעיה בעיניים, הוא ראה מטושטש. הלכנו לרופאת עיניים והיא נתנה לו טיפות. לאחר כמה ימים בזמן שאני בעבודה הוא מתקשר להגיד שהוא מתאשפז במחלקת עיניים בבי\"ח בני ציון.
נלחצתי מאוד. בבדיקות התגלה חיידק שגדל באדמה ונכנס לו מתחת לעדשת המגע אל תוך הקרנית (כנראה נכנס כי שפשף את העין והקרנית נשרטה), היה לו ממש מסך לבן על העין שראו גם בלי מכשור מיוחד והא היה בסכנת עיוורון. בבי\"ח אמרו שהם לא מכירים את החיידק ונתנו לו קוקטייל של טיפות שונות (שלא ממש עזר) כמה פעמים ביום. הוא היה מאושפז כמעט שבוע. ערב אחד כשבאתי לבקר אותו החלטתי לעשות לו הילינג (אני הילרית אבל זה היה עוד לפני שלמדתי מסודר). הנחתי את ידיי מעל עיניו והוא הרגיש חום ועקצוצים עדינים בעיניים ואני התחלתי להתנשף כאילו רצתי מרתון. הרגשתי את האנרגיה זורמת בי בעצמה. למחרת בבוקר בביקורת רופא נאמר לו שהיה שיפור משמעותי מאוד והם לא יודעים למה ולמחרת הוא השתחרר. עד היום הוא מודה לי שהצלתי לו את הראיה :)