מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
12/02/16 12:40
3 תגובות

איך תזונת רו פוד ובשר תורמת לבריאות נפשית?



רציתי לספר לכם שדיאטת רו פוד ובשר מעולה לריכוז ובריאות נפשית.



יש מחקרים מאוניברסיטאות ידועות, שמדברים על הקשר של אלרגנים ורגישויות למזון שלרוב לא ממש נבדק: חיטה, חלב וכיוצא בזה, למחלות של הנפש: חרדות, דיכאונות, פחדים, אובססיות, ואפילו סכיזופרניה.

מהניסיון שלי יש בדבר הזה הרבה מאד אמת.

דיאטת רו פוד ובשר הפכה אותי פי אלף יותר רגועה, ופי אלף פחות אובסיסיבית. אני לפעמים לא אוכלת לפי הדיאטה הזו, וההשפעה של הארוחה לפעמים, לא תמיד, אבל לפעמים מאד מאד מורגשת ברמה הנפשית. זה יכול להיות עירפול מחשבתי, או היי ותחושת פיזור, או סתם עלייה ברמת הלחץ והחרדה. דברים שכביכול אפשר לשייך אותם לסביבה אבל זה לחלוטין לא הסביבה. כשמתנסים בקשר הזה פשוט מיד רוצים לחזור לתזונה הזו שבה אוכלים מאוזן ובריא.

אז אם יש לכם תקופה של עומס ולחץ, דווקא אז עליכם לא לוותר לעצמיכם ולהכניס את עצמכם למשטר של תזונת רו פוד ובשר. לשתות הרבה מים, ולאכול חופשי רו פוד: ירקות, פירות, מעט אגוזים, בשר, ביצים, דגים.

ולראות איך התזונה הזו עוזרת לכם להישאר יותר רגועים וממוקדים.

בהצלחה.




תגובות

אפרת_זיו
12/02/16 0:19

זה בתנאי ששבעים :)

מייטל
12/02/16 9:25

לא הבנתי למה את חושבת שלא יהיו שבעים. בדיאטת רו פוד ובשר אוכלים עד שמרגישים שבעים, משהו ברעב הריגשי משתנה. לא מתמכרים לאוכל נהנים ממנו.

אפרת_זיו
12/02/16 12:40

לא חושבת, חוששת