מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

בחירת מנתח בריאטרי

02/05/17 13:29
2 תגובות

שלום. אני לקראת ניתוח ונשאר לי רק לבחור מנתח ובית חולים וזה אחד החלקים הקשים בשבילי.
אני רוצה לעשות באסותא וראיתי הבדל משמעותי בין אסותא השלום לשאר הסניפים. מישהו יודע למה ההבדל? כל במחירים נמוכים ביותר מ- 3000 ש"ח.
תודה לעוזרים.


תגובות

לימור-מרדי-דיאטנית
07/05/17 18:31

באסותא השלום לא עושים ניתוחים בריאטרים. זה בניין מרפאות ובדיקות וניתוחי עיניים. את צריכה לבחור רופא מנתח שעובד עם אסותא וכך את מנותחת באסותא. ממליצה לבדוק עם קופת החולים שלך מי מהרופאים שמנתחים באסותא עובד עם הקופה שלך. או אם יש לך ביטוח פרטי.

ערן1972
04/08/17 11:41

שלום, אשתף מעט מניסיוני. אני מנותח כפול, בשנת 2008 עברתי ניתוח טבעת (פרטי) שכשל בצורה מחפירה וגרר סיבוך רפואי קשה. בשנת 2014 ולאחר התבלטות רבה חזרתי לשולחן הניתוחים והפעם החלפתי את הטבעת בניתוח מעקף תריסריון. לאחר שהשלתי מאז 86 ק"ג ושיפרתי את חיי מקצה לקצה, אספתי לא מעט תובנות: 1. לרופא המנתח משקל מכריע בתחילת התהליך, חשו לחבור רופא המסוגל לספק את כל סוגי הניתוחים ובכך להבטיח כי אופי הניתוח יתאים למקרה לגופו ולא להעדפה של המנתח. 2. יש לבחור בניתוח המתאים, שאיננו בהכרח הניתוח הפשוט יותר (אצלי לקח הרבה אומץ להיאבק על מעקף תריסריון, אך אין ממני מאושר מההחלטה). 3. לאחר הניתוח מתחילה העבודה הקשה באמת שאין לזלזל בה, שינוי דרך החיים זה משרה מלאה, אני עטוף בקבוצת תמיכה מדהימה, שהפכה במך הזמן למשפחה מלווה, איתם אני חש בנוח לחלוק הכל ולהבין כי רובנו חווים אותם משברים וקשיים. המסר החשוב ביותר הוא ההשלמה, כלומר הניתוח יצליח ככל שהמנותח יהיה שלם עם התהליך, יציאה לניתוח ללא החלטה מחייבת אמיתית כמוהו ביציאה לחופשה קצרה ביעד שלא ממש מעוניינים בו, הדבר נדון לכישלון וסיכון חיים רב. קופות החולים היום מתריניות ומאפשרות במסגרת ביטוחים משלימים הסדרים עם רוב המנתחים. מה שמאפשר ניתוח פרטי במסגרת המביטוח המשלים בקופה בהשתתפות עצמית נמוכה. במקרה שלי היה לי ביטוח נוסף פרטי שכיסה. אני נותחתי אצל פרופסור אנדרי קיידר באסותא רמת החייל. את רגעי האושר חברים רבים מתארים. אצלי היה זה הביקור בראשון בחנות גינסים בקניון גדול בארה"ב. שכמעט "גירשו" אותי ממחלקת big And Tall למחלקה רגילה וגם שם התעקשו שאני זקוק למידה קטנה ממה שבחרתי תחילה (המוכרת קיבלה ממני את החיבוק הגדול ביותר שהיא זכתה לו בחייה וההישג שאני זוכר יותר מכל זה את בני הבכור בן ה - 15 שצועק עלי שאני אספיק "לגנוב" לו את חולצות האימון ספורט שלו). לצערי אובחנתי לאחרונה עם גליומה (סרטן מוח) שאיננו קשור לניתוח הבריאטרי, אך הפחתת המשקל שעברתי תרמה תומה מכרעת להצלחת ניתוח המוח שעברתי וללא ספק שבמצבי הקודם (מעל ל - 52 BMI) לא הייתי שורד את הניתוח המורכב. אאחל לך בריאות רבה ואומץ מחזק, ואולי הגיע הזמן לחשוב על "מה תרצי לעשות שתהיי קטנה" (-: