מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר גרשון פינק
מנהל יחידת הריאות במרכז הרפואי קפלן.
דר-ניסים-אריש
דר-ניסים-אריש
בוגר הפקולטה לרפואה האוניברסיטה העיברית, ירושלים. מומחה ברפואה פנימית ובמחלות ריאה . רופא בכיר ביחידה למחלות ריאה במרכז הרפואי שערי צדק.
אורנה יריב
אורנה יריב
www.PhysioClick.co.il יועצת בכירה לפיזיותרפיה. פיזיותרפיסטית משנת 1989. בעלים, מנכל״ית ויזמית של פיזיוקליק- PhysioClick : המרכז הארצי לייעוץ מהיר, לווי והתאמה של פיזיותרפיה פרטית, מתוך מאות פיזיותרפטרפיסטים פרטיים בכל הארץ ובכל התחומים. טיפול בקליניקה, ביקור בית או יעוצי פיזיותרפיה און ליין . www.PhysioClick.co.il מרצה בכנסים וקורסים בארץ ובחו״ל למדתי באוניבסיטת תל-אביב ובית חולים "אסף הרופא".  מאז עוסקת בעיקר בחולי ריאות בגילאים השונים. בעבר 10 שנים במכון פיזיותרפיה ב"מכבי" בתחום האורטופדי, ובבית חולים ״ לניאדו״ בשיקום ריאות ובמחלקת ילדים בתחום הנשמתי. כל 30 שנות עבודתי עשיתי אלפי ביקורי בית למטופלים שסבלו מבעיות מכל הסוגים: בעיות אורטופדיות, נשימתיות, תפקודיות ועוד. שנים רבות טיפלתי בחולי CF כולל ליווי לחו"ל להשתלת ריאות. השיתתפתי בקורסי ריאות וכנסים רבים בארץ ובבלגיה. חברה באירגון ERS האירופאי למחלות ריאה. מוזמנים: https://physioclick.co.il
כמונינשימהכחכוח (גרד) מציק בגרון |

כחכוח (גרד) מציק בגרון |

02/05/17 14:01
3 תגובות

שלום,


לפני מספר חודשים התחיל לי כחכוח מציק בגרון(כמו גרגרי חול) שפשוט מוציא אותי מדעתי ואף קשה לי להרדם בלילה בגללו. אני אכן סובלת מאלרגיות לאבק ולעוד דברים רבים אחרים שאני לא יודעת מה הם.

התחלתי לאחרונה לגרגר מי מלח, כי קראתי שזה יכול להקל, אני לוקחת כדורי מציצה שמעט מאלחשים את הגרון, כי זה מה שהרופאת משפחה שלי המליצה לי לעשות לפני מספר חודשים, אבל עדיין לא ממש עוזר, בלי קשר אני נוטלת מדי ערב כדור אלרגיות בשם טלפסט.

הייתי מספר פעמים בחיי אצל רופאי אלרגיה ועשיתי עשרות פעמים טסטים לאלרגיות כולל בדיקות דם שלא מצאו למה אני אלרגית פרט לאבק.

במקביל קבעתי תור לרופא אף\אוזן\גרון ולרופא אלרגיות(זה רק בעוד כשבוע וחצי והאלרגיות בעוד כחודש).

בינתיים אני סובלת..למישהו יש רעיון על משהו שיכול לעזור?



תודה רבה!!!


תגובות

בת-אוהבת
07/05/17 21:32

נסי להיעזר בסוכריות וסירופ שנקראים "אלפנקרפט" (אני רוכשת בבית טבע). מניסיוני, מאד מקל. אולי כדאי גם לבדוק האם יש שייכות לצרבת, מאחר ואני סבלתי שנים רבות עד שאובחנתי. מקווה שעזרתי :-) רק בריאות וכל טוב.

DANABA123
24/05/17 22:29

לצערי אין לי מה להמליץ, חוץ מאשר לבדוק אולי אם נגיד יש לך מושלם, אם אפשר להקדים את התור, אמנם משלמים טיפה יותר כסף אבל בד"כ זה עדיף כי יש תורים מהיום למחר. במיוחד אם את ממש סובלת

דר-ניסים-אריש
מומחה כמוני
בוגר הפקולטה לרפואה האוניברסיטה העיברית, ירושלים. מומחה ברפואה פנימית ובמחלות ריאה . רופא בכיר ביחידה למחלות ריאה במרכז הרפואי שערי צדק.
01/06/17 9:18

ורד שלום תנסיי תרסיס סטראדלי לאף במקביל לכדור נגד אלרגיה שאת כבר לוקחת. זה לוקח קצת זמן אבל זה יעזור לך .