מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר זיאד חמאיסי
ד"ר חמאיסי זיאד הינו מומחה לרפואת עור ומין. את לימודי הרפואה סיים באוניברסיטת הטכניון והתמחה במחלקת עור בבית החולים רמב"ם. כיום, ד"ר חמאיסי הינו רופא בכיר ומנהל מרפאת הלייזר במחלקת העור של בית החולים רמב"ם. עוסק במחקר ומרצה בפקולטה לרפואה בטכניון. תחומי עניין: טיפולי לייזר, הידראדיניטיס ספוראטיבא, פטרת העור, טיפולים ביולוגים בפסוריאזיס, ביטויים עוריים במחלות דלקתיים של המעי, מחלות עור ילדים וטיפול בנגעים וסקולרים בילדים חברות בארגונים מקצועיים: איגוד הסתדרות הרופאים האיגוד הישראלי לרפואת עור ומין האיגוד האירופי למחלות עור ומין האקדמיה האמריקאית למחלות עור ומין
פרופ׳ לב פבלובסקי
פרופ׳ לב פבלובסקי
תחום מומחיות: עור ומין תפקידים ומינויים: מנהל מרפאות עור, המחלקה לעור ולמין, בית חולים בילינסון, מרכז רפואי רבין לימודים: אוניברסיטת בן גוריון בנגב מקום התמחות: המחלקה לעור ולמין, בית חולים בילינסון, מרכז רפואי רבין השתלמויות: פוטותרפיה ופסוריאזיס בית חולים מאונט סיני ניו יורק חברויות באיגודים וארגונים מקצועיים: האיגוד הישראלי לרפואת עור ומין שטחי התעניינות מיוחדים: פסוריאזיס, פוטותרפיה, טיפולים אימונוביולוגים, סטרס נפשי עיסוק במחקר: פסוריאזיס, טיפולים אימונוביולוגים, פוטותרפיה, מחלות דלקתיות של העור.
יונה מנטקה קציר
יונה מנטקה קציר
יו"ר אגודת הפסוריאזיס הישראלית.
ד
ד"ר חגית מץ
ד"ר חגית מץ הינה מומחית למחלות עור ומין. את לימודי הרפואה סיימה באוניברסיטת תל-אביב והתמחתה בבי"ח איכילוב. כיום ד"ר חגית מץ הינה רופאה  בכירה בבי"ח איכילוב אחראית שרות פוטותרפיה .  מנהלת רפואית של פוטותרפיה בבי"ח אסותא , עוסקת במחקר קליני. תחומי עניין  עיקריים : מחלת הפסוריאזיס על כל  היבטיה ,  פוטותרפיה ,  מחלות דלקתיות . חברה בהסתדרות הרופאים בישראל, חברה באגוד הישראלי לרפואת עור ומין , חברה באקדמיה האמריקאית לרופאי עור,.חברה בארגון הנשים הדרמטולוגי העולמי.

מובילי קהילה

כמוניפסוריאזיסדיקור סיני לפסוראזיס

דיקור סיני לפסוראזיס

17/11/17 8:29
7 תגובות

משהו ניסה דיקור סיני לפסוראזיס? האם עוזר או מקל?


תגובות

מיקי40
09/12/17 12:08

כן...התחלתי טיפול ב kedick... הטיפול לא רק שלא עזר אלא גרם להתפרצות נוספת ולהחמרה והם מסרבים להחזיר את הבסף למרית שהפסקתי את הטיפיל

הרוך
11/12/17 14:28

תודה רבה על המידע

יאל
29/12/17 0:13

באיזה מרפאה?

יאל
24/01/18 9:28

להיזהר מ kmedik!!!! בטלפון מוכרים לך הרים וגבעות, מהרגע שאתה נכנס לחדר טיפולים מפעילים עליך לחץ רק לסגור עסקה ומהרבליווי סיפורי קסמים וניסים עם נתוני מטופלים שבתחושתי האישית מצוצים מהאצבע.(הקריאו לי חלקים מההסכם תוך כדי דיקור על מיטת הטיפולים!!!) בטלפון(נציגה בשם חיה!!!) מוכרת לך פלאים ״ ״ונוזפת״בך איך לא הגעת אליהם עד עכשיו ושתוך 4 טיפולים הכל ישתפר (בפועל רק נהיה יותר גרוע) וכסף חזרה אם לא עובד(לא מציינת בטלפון את התנאים לכסף חזרה) בפועל זה הופך פתאום ל 16 טיפולים ורק אחרי 32 טיפולים אולי יחזירו את הכסף. שירות ברמה הנמוכה ביותר ממש שוק, מלווה בתחושה שפשוט עבדו עלי. שפניתי אליהם(חזרו אלי אחרי מספר פעמים שלא ענו ומספר הודעות שהשארתי) וביקשתי לעצור את הטיפולים מתוך תחושה שאני לא מקבל את המוצר שהציגו לי ולזכות אותי בגין הטיפולים שלא עשיתי, חיה ניפנפה בהסכם והדגישה שאין דבר כזה ושאני מחוייב בהסכם! בקיצור לפי דעתי האישית תזהרו , אני כבר בודק את האופציות המשפטיות שלי נגדם.

מיקי40
15/02/18 0:07

היי...הסיפור שלך זהה לשלי...אני מתכוונת לתבוע אותם....אשמח אם תצטרפו עוד...אני הפסקתי טיפול כי המצב ממש ממש הורי והם ממשיכים לגבות אלפי קלים ממני.....הטלפון שלי הוא 0522209543...?

מורן1281
05/02/18 11:43

אני הצלחתי להתגבר לחלוטין מפסוריאזיס עם תפריט תזונה ותכשירי צמחי מרפא, זה שיטת PNT של איתן טל - עובד פנטסטי! חפשו בגוגל איתן טל או "צוף צמחים" (שם המרפאה)

elico1979
12/03/18 12:09

היי הרוך, אצלי באופן אישי הדיקור לא השפיע על הפסוריאזיס שלי; כמובן שאני לא שולל את האפשרות שאצל מטפל אחר וגישה אחרת זה עלול כן להשפיע לטובה. אני אציין שבכל מקרה אני לרוב עובר דיקור עבור בעיות אחרות ופסוריאזיס לא היה בעדיפות ראשונה עבורי.