מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

סכיזופרניה

07/12/17 16:18
4 תגובות

היי אני יעל, גילו לי סכיזופרניה פרנואידית לפניי שנתיים+פוסט טראומה מורכבת. הכל התחיל מהטרדה מינית שעברתי. עקב כך הוגשה תלונה במשטרה, לאחר מכן התחילו לי מחשבות שווא פרנואידיות שאותו אדם מנסה להתנקם בי שהגשתי עליו תלונה וחשבתי שכל מי שהכרתי מאז הוא מתחזה ושליח שלו והוא נשלח כדי לעקוב אחריי ולהרוג אותי.. חשבתי ששמו לי נחש בשירותים שיהרוג אותי.. חשבתי שהחוק רודף אחריי כי עישנתי באותה תקופה גראס ורוצים להכניס אותי לכלא.. מה שגרם לנסיון אובדני העיקר לא להיכנס לכלא על לא עוול בכפי. ב"ה עם טיפול פסיכיאטרי ותרופתי ולא מעט אישפוזים (7) המחשבות הפרנואידיות האלו יצאו לי מהראש.. אבל אני ממשיכה לסבול מפרנויות שאנשים אולי לא אוהבים אותי שכולם חושבים שבמצב שלי עדיף להתאבד.. אני חשדנית כלפיי כל אחד, ההומור נעלם לחלוטין מחיי, השמנתי בגלל הכדורים אני נראית פחות טוב וחסרת מוטיבציה לחיות.. הייתי שמחה להכיר עוד אנשים כמוני.. ובכלל אני מציעה רעיון שהועלה כבר כאן לפתוח קבוצת וואטסאפ לסובלים כמוני מסכיזופרניה.. מה אתם אומרים? יהיה מגניב ותומך.


תגובות

רספוטין
מנהל קבוצה
11/12/17 12:20

יעל, את נשמעת אחלה, איך אפשר ליצור איתך קשר ללמוד וללמד איך להתמודד

צל-לילה
04/12/18 10:03

טוב לא ראיתי אותו לפחות בחצי שנה האחרונה אז אתבדח עליו. בחורה בלונדינית יפה וחטובה הולכת לפסיכולוג, ואומרת לו "דוקטור מטרידים אותי כל הזמן מינית. מה לעשות?" "אל תדאגי" אומר הדוקטור "אני כאן כדי לטפל בך, תתפשטי ותשכבי על הספה ומיד אתחיל בטיפול" :) סתם בצחוק.

צל-לילה
04/12/18 10:43

רס-רס-רספוטין ראשינס גרייטסט לאב משין :) שיר של בוני אם משנות ה70 לבקשת הקהל, קישור לקליפ היותר טוב שלו ביוטיוב, בהופעה חיה, שיר טוב מגניב כזה: https://www.youtube.com/watch?v=SYnVYJDxu2Q

צל-לילה
04/12/18 9:53

הי. אני אנסה לעזור. גם לי יש סכיזופרניה + פוסט טראומה (מהאשפוז בין היתר וגם מהתקופה של האשפוזים הראשונים). ראשית, מה קורה בעצם עם אדם זה - אם כל הסכיזופרניה שלך נסובה סביב אדם אחד ושהוא ירדוף אחריך, אז אני מציע שאולי כדאי שתעקבי אחריו - תפתחי פרופיל אנונימי בפייסבוק ותציעי לו ידידות. תוכלי גם אם את ממש אמיצה לנסות לדבר איתו באנונימיות אם יש לך רעיונות איך דבר כזה יכול לפתור דברים, זה יכול גם לגרום לרה-טראומטיזציה אבל לפעמים התמודדות עם גורם הטראומה או הפחד והפעם התחושה שאת בעליונות ומנצחת והוא לא רוצה או לא יכול לפגוע בך יכולה לעזור. גם חיזוק העצמי עוזר כנגד טראומות. בנוגע לגראס, אני חושב שהרבה אנשים בעם שמחים ולא רק סכיזופרנים על תקנות ארדן שיצאו בשנה האחרונה לפיהם כל מה שיקרה לך כעת אם תופסים אותך בפעם הראשונה, הוא קנס של 1000 שקלים, פעם שנייה 2000 ורק פעם שלישית יש אפשרות למשהו שכנראה יהיה שליחה לגמילה. בשנה האחרונה קנדה עשתה לגליזציה מלאה וכך גם כבר כ10 מדינות בארצות הברית והמגמה כרגע בעולם היא של לגאליזציה. מקווה שאת עדיין בסביבה, והנה כבר היה לך מחזר :) צל לילה.