מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמונימטופלי הקנאביס הרפואיקנאביס רפואי- אני יודעת שהתהליך שלי יהיה ארוך, אך אשמח להכוונה

קנאביס רפואי- אני יודעת שהתהליך שלי יהיה ארוך, אך אשמח להכוונה

22/02/18 4:30
5 תגובות

אני מאובחנת עם מספר הפרעות נפש.
עד היום טופלתי במרפאות ציבוריות ולא באמתה הייתי חשופה. לא מאובחנת עם פוסט טראומה, למרות שאני יודעת שיש לי אחת כזאת ואני יודעת שפסיכיאטר רציני ידע לאבחן זאת אצלי.
השאלות הן-
לאיזה פסיכיאטר עלי ללכת כדי להתחיל לדבר על פוסט הטראומה ובכדי לקבל אבחון?
אני מעשנת קנאביס בכל זמן שמתאפשר לי, הרגעים תחת ההשפעה הם כמו קסם.
אני לא מחפשת דרכים להשיג סמים בחינם, אני בתמימות מאמינה שמגיע לי, אך זקוקה להכוונה.
האם תוכלו לעזור לי עם זה?
אני גרה בפ"ת, נמתכת ע"י ביטוח לאומי כך שלמומחה לפוסט טראומה אין לי כסף, או בכלל לפסיכיאטר בכיר.
האם יש לי סיכוי?


תגובות

עינת-123
02/03/18 13:43

באמת דרך ארוכה. לפני הטיפול בקנאביס את זקוקה לאבחון של ptsd, שהיא האבחנה הפסיכיאטרית העיקרית שיש לה התוויה לקנאביס רפואי. מהבחינה הזו גם פסיכיאטר דרך הקופה יכולת לאבחן אותך, עקרונית. הבעיה שלך היא לא זאת אלא זאת; אבחנות פסיכיאטריות אחרות הן התווית נגד קנאביס. פסיכוזה למיניה/דכאון/הפרעות חרדה. על כן הסיכוי לקבל רשיון קנאביס על סמך קשיים נפשיים הוא נמוך במקרה הזה. אני לא מומחית בזה, אבל הרבה פסיכיאטריים שהם בגדול בעד מאוד זהירים ולא מוכנים לקחת על עצמם המלצה לקנאביס. גם אם הם יודעים שזה עוזר. עניתי כי ראיתי שבינתיים אפאחד לא ענה ;)

נאקו
21/03/18 8:37

היי אני הוצאתי עכשיו רשיון לקנאביס רפואי על רקע פוסט טראומה.. לקח לי 4 חודשים. הלכתי לפסיכיאטרית מקסימה באזור בנימינה שעוזרת בזה. הייתי אצלה ב-2 מפגשים ושילמתי לה באופן פרטי והקופת-חולים החזירה לי 80% מהביקור. במקביל אני גם מטופלת במסגרות ציבוריות... ואכן הקנאביס מרכך ומרפה את הקוצים והשדים... מוזמנת לשאול עוד אם את צריכה. שיהיה לך בנחישות ( חשוב מאוד בתהליך קבלת הרשיון) ובהצלחה! ובבריאות טובה. אמן.

נאקו
21/03/18 8:46

רגע מוסיפה שאני מטופלת במרפאת טראומה של בי"ח פסיכיאטרי ובמסגרת הטיפול אני גם במעקב פסיכיאטרי אחת לחודשיים-שלושה עם הפסיכיאטרית של המחלקה. כשהיא שמעה שמה שמקל עליי זה קנאביס, היא הפנתה אותי לפסיכיאטרית שעוזרת בתהליך קבלת הרשיון ( כנראה שהיא עצמה בגלל שעובדת בבי"ח פסיכיאטרי לא יכולה לעזור בתהליך...)

דניאל-22
23/07/18 17:08

לא נותנים כמעט קנביס לבעיות נפשיות למעט אבחנה אחת שאני לא זוכר וקנביס עוזר מאוד בדיכאון קל או קשה אבל פסיכיטרים לא ממליצים על קנביס כטיפול למרות שזה עוזר לי מאוד הכל עניין של הפסד לחברות התרופות הכל פוליטקה מגעילה

yehonatan
01/10/19 14:12

דניאל 22- סלח לי שאני סותר אותך אך ע"פ מה שאני הבנתי נותנים קנאביס רפואי בענייני כאב כרוני. סרטן. טיפול באפילפסיה. אוטיזם. פוסט טראומה. ניוון שרירים. בעיות נוירולוגיות. גסטרואנטרולוגיה ( לחולים הסובלים ממחלת מעי דלקתית פעילה ומוכחת, מחלת קרון- disease s'Crohn ,או קוליטיס - Colitis Ulcerative, מטופלים בקנאביס רפואי מדווחים על הקלה משמעותית בכאבים ובסימפוטמים המלווים למחלה.). בהצלחה. החלמה מהירהץ רק בריאות וחג שמח. י.א.