מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניקהילת סכיזופרניהמישהו ניסה תוסף סרקוזין?

מישהו ניסה תוסף סרקוזין?

08/03/18 5:31
4 תגובות

היי,
קראתי על מחקר פולני שמצא שנטילת סרקוזין עלול לשפר סימנים שליליים. (+משתמשים שניסו סרקוזין דיווחו על שיפור באתר schizophrenia.com).
1. האם מישהו התנסה או יודע אם ניתן להשיג סרקוזין בארץ?
2. ישנו תוסף דומה בשם (DMG (DI-METHYL-GLYCINNE, מישהו יודע האם הוא חלופה ראויה?
תודה

הלינק למי שמעוניין:
http://schizophrenia.com/?p=740


תגובות

צל-לילה
05/12/18 1:35

בחיפוש בגוגל מצאתי את הקישורים הבאים: https://www.infomed.co.il/forum-141/msg-390668/ https://www.camoni.co.il/411804/532295 החיפוש היה בעברית, נראה שמבדיקה - את היא מקור המידע הגדול ביותר באינטרנט בעברית על סרקוזין ומכיוון שכבר עשית את החיפוש יסודי באנגלית, אני אישית לא יכול לעזור לך. בהצלחה, והנה כתבת 2 דברים פה ונעלמת.

בלהבלהבלה
05/12/18 12:57

כמה נכון, תודה על התגובה. אני אוסיף עוד מידע מזכרוני ומנסיוני. בבקשה לקחת בערבון מוגבל. את כל המידע שלי שאבתי מאתר schizophrenia.com. אפשר למצוא שם מחקרים שנעשו ודיווחים מסכיזופרנים שניסו ליטול סרקוזין (מחברות שונות ובכמויות שונות). שימו לב שהספונסר של האתר זו אותה החברה ממנה קניתי את הסרקוזין... המחקרים שהראו הטבה בעקבות שימוש בסרקוזין, בדקו את ההשפעה על סכיזופרנים שמקבלים גם טיפול אנטי-פסיכוטי . אני קניתי מחברת https://brainvitaminz.com/. המשלוח לארץ לא יקר. המינון המומלץ לפי המחקרים הוא 2-4 גרם ליום (עדיף להתחיל עם 1 גרם ולהעלות בהדרגה). אני התחלתי ישר עם 2-3 גרם ליום. הרגשתי שיפור נחמד בערנות, אבל זהו פחות או יותר. הפסקתי לקחת אחרי כמה ימים. לכאורה, אמור להיות שיפור נוסף בשימוש לאורך זמן (6 חודשים). כמו כן, ניסיתי תוסף מומלץ אחר – NAC. ניסיתי 1200 מ"ג ליום של ''NAC 600'' של חברת superherb. לצערי לא הרגשתי השפעה כלשהי. נטילת ויטמינים מסוג B מומלצת מאוד (b12, b6, b9 – חומצה פולית), וסביר להניח שבמיוחד מי שיש לו חסר בויטמינים האלו יראה הטבה מסויימת אחרי הנטילה. אני ממליצה בחום לבקש מרופא המשפחה לבדוק את רמות ההומוציסטאין. הומוציסטאין קשור בין היתר ליכולת הספיגה של חומצה פולית בגוף, וזה קשור לסימנים השליליים בסכיזופרניה. אצלי נמצאה רמת הומוציסטאין גבוהה ורמות נמוכות של ויטמיני B. הרגשתי שנטילת 4 מ"ג ליום של חומצה פולית עזר לי לחשיבה. (שימוש לב שחומצה פולית הוא ויטמין B9 סינטטי, שככל הנראה לא נספג טוב בגוף. יש מחקרים שמתייחסים לכך שהחומצה הפולית נאגרת ברקמות ועלולה להאיץ תהליכים סרטניים, כמו כן, צריכת חומצה פולית עלולה להסוות מחסור בויטמין b12). מי שבכל מקרה רוצה ליטול חומצה פולית, מומלץ לו ליטול גם ויטמין b6 שמקל על הספיגה של החומצה הפולית בגוף. Folate (ויטמין b9 בצורתו הטבעית) הוא המומלץ יותר בגלל שהוא נספג בגוף בקלות. קשה למצוא folate בארץ. באתר schizophrenia.com יש מידע על תוספים שונים שניתן לנסות.

צל-לילה
05/12/18 13:02

לכל המעוניין בנושא, תסתכלו על המידע המפורט של בלה בתשובה הקודמת. אני סומך עליה שהמידע שבידיה מבוסס ואין לה כוונות נסתרות רעות כשהיא מייעצת לכם בנושא זה. אני אישית מרגיש מרוצה כרגע מהתרופות שאני כבר מקבל ולא מרגיש צורך בדברים נוספים. תודה על התשובה, עשיתי לך לייק. בברכה, צל לילה

צל-לילה
07/12/18 8:26

היי בלה, אין לי כל כך משהו לרשום על סרקוזין, אבל בהשפעת זה ששיתפת אותנו במידע שעשוי להועיל לחלק מהמתמודדים אני עשוי לעשות פה פוסט על ולריאן, הבעיה שאני מרגיש קצת שאני מדבר פה לקירות וזה משחזר לי את השגעון האחרון שלי וזה קצת מפחיד אותי אז אני עשוי לפרוש מפה ככה עוד שבוע. דודו001 באמת צודק, אין פה אנשים. מענה מקצועי נתתי לכל מי שהגיב פה אי פעם, אז הטענה הזאת נפסלת. בינתיים, קחי שיר לשבת, ותזכרי שאני שומר שבת לפי הדת שהמצאתי בשביל עצמי, אז נסי לא לזבל לי את השכל באסמסים - אם יש לך משהו לרשום תגידי פה ואני כבר אגיב כששוב ארגיש משועמם ואחליט לדפוק תראש בקיר. תודה https://www.youtube.com/watch?v=jhdFe3evXpk אצלי זה פעם שנייה.