מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ורד עזריאלי
ורד עזריאלי
עובדת סוציאלית קלינית ופסיכותרפיסטית. בעלת ניסיון רב בתחום האונקולוגיה ובריאות הנפש. כיום עובדת כפסיכותרפיסטית בעמותת "בית חם".קליניקה פרטית בירושלים.
לנה קורץ
לנה קורץ
מטפלת ויועצת במיניות, יועצת מיניות באגודה למלחמה בסרטן. מלמדת בחוג ללימודי המשך של עבודה סוציאלית, בקורס טיפול מיני כללי ובקורס טיפול מיני לאנשים עם צרכים מיוחדים, אוניברסיטת בר אילן ואוניברסיטת חיפה. בוגרת אוניברסיטת תל אביב: B.A בסיעוד. בוגרת אוניברסיטת חיפה: MA בבריאות נפש קהילתית. בוגרת קורס לטיפול מיני באוניברסיטת בר אילן. התמחות בטיפול מיני במרפאה לטיפול מיני, בית חולים "מאיר" כפר סבא. לינק לאתר שלי http://www.lenak.co.il/
שלומית שדמון-אזרד
שלומית שדמון-אזרד
אנתרופולוגית רפואית מנהלת מערך התמיכה בארגון הישראלי לבני משפחה מטפלים בישראל CareGivers Israel שותפה לכתיבת מחקר (מאיירס-ג'וינט-ברוקדייל) על בני משפחה מטפלים בדמנציה בארץ ובעולם בעלת ידע מניסיון כבת משפחה מטפלת- Caregiver

מובילי קהילה

רם בלס
רם בלס
יו"ר מתנדב בעמותת ענבר למחלות ראומטיות, אוטואימוניות ודלקתיות. מטפל כבר למעלה מ-20 שנה באישתי ומתמודדים יחד עם ראומטיק ארטריטיס (RA).
כמוניבני משפחה מטפליםאין לי כוח יותר לכלום - מה לעשות?

אין לי כוח יותר לכלום - מה לעשות?

08/03/18 18:19
1 תגובות

יש פעמים שאני רבה עם חברים שלי ואז אני מתחילה פשוט להיות בדיכאון כמעט כל הזמן עד שהם מתקשרים אליי או שולחים לי הודעה כי אז אני יודעת שהכול בסדר.. או שאני פשוט מתעצבנת על המשפחה שלי ומתנהגת לא יפה אליהם בגללם ( בגלל החברים שלי) . אני לא יכולה רגע אחד שבו אף אחד לא מתקשר / שולח הודעה , כי אז אני מתחילה לשאול את עצמי שאלות כמו ; האם הם (החברים שלי) עצבניים עלי? , עשיתי משהו שעצבן אותם? , מה עשיתי?! וכו׳ וכבר אין לי כוח לזה בכלל , כמעט כל יום אני חוזרת לביתי בדיכאון עצום.. מה לעשות?? בבקשה תעזרו לי!


תגובות

ורד-עזריאלי
מומחה כמוני
עובדת סוציאלית קלינית ופסיכותרפיסטית. בעלת ניסיון רב בתחום האונקולוגיה ובריאות הנפש. כיום עובדת כפסיכותרפיסטית בעמותת "בית חם".קליניקה פרטית בירושלים.
11/03/18 12:34

שלום לך מישהי אחת: אני שומעת בדברים שלך שמאוד כואב לך, את חווה תסכול וכאב, מאוד זקוקה להיות בקשר מתמיד עם אנשים ומאוד נבהלת כשיש איזשהו עימות, חיכוך. צריכה שירגיעו אותך ויאמרו לך שהכל בסדר. אולי את קצת חסרת בטחון עצמי? לא מרגישה שאת מספיק אהובה ומקובלת וכל מריבה מאיימת עלייך. בקשרים עם אנשים (גם שמאוד אוהבים) לא תמיד הכל הולך חלק ויש עליות וירידות. השאלה איך את יכולה פחות לקחת ללב ולהתחזק בבטחון שלך בעצמך או בחברות. שיתפת בזה פעם מישהו, ניסית לעבוד קצת על זה?