מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמונימאניה דיפרסיה/ הפרעה דו-קוטבית/ ביפולריתאזהרה חמורה מעמותת מגן לזכויות אנוש

אזהרה חמורה מעמותת מגן לזכויות אנוש

אנונימי
אנונימי
26/03/18 23:16
4 תגובות

היי חברים... אני מרגישה אחריות לשתף אתכם בסכנה שנשקפת לנו במיוחד כמתמודדים עם מצבים נפשיים. ישנה בארץ עמותה הנקראת ״מגן לזכויות אנוש״ והם מפיצים חומרי תעמולה מאד קשים נגד הממסד הפסיכיאטרי ונגד תרופות. מה שהם לא חושפים זה שהם כפופים ושייכים לארגון הסיינטולוגיה, כת מסוכנת שהוגדרה כבלתי חוקתית במספר מדינות, כמו צרפת וגרמניה. כת זו ידועה בין היתר בניצול חולשתם של אנשים כמו מתמודדי נפש כדי למשוך אותם לשורותיה. ידוע כי הם גורמים לנתק בין חברי הכת למשפחותיהם ומנצלים כלכלית את חבריהם.
אני באופן אישי לא שוללת חיפוש אלטרנטיבות לטיפול תרופתי או שילוב של טיפול תרופתי עם טיפול אלטרנטיבי. כל מקרה לגופו. אבל חשוב לי להזהיר אתכם שתבררו טוב-טוב מידע שמגיע אליכם בנושא של החלופות האלטרנטיביות, בגלל שהסיינטולוגים משתפים פעולה עם כל מיני גורמים בלי לחשוף את עצמם.
אני כותבת את הפוסט בעקבות דיווח של חברה מתמודדת שהגיעה בלא יודעין לארוע שלהם והייתה מפורקת בבית במשך שבוע בגלל דברים שנאמרו לה שם, כנראה כדי נעשתה עליה איזה שהיא מניפולציה כדי להשפיע עליה.


תגובות

shandy
27/03/18 21:04

כן שמעתי על זה כבר. מפחיד שרציתי בעבר להשתמש בהם כדי להגיש תלונה נגד הרופאים שהתעללו בי. אחרי שגיליתי שהם כת החלטתי לא לפנות אליהם

מוח!
30/03/18 0:08

קראתי הרבה חומר מהם, וכמובן אפשר לראות שהם כת, (ושהם מדברים פה ושם ממש לא מקצועי אפי' שבגדול הם מנסים מאד להראות פנים מקצועית...) אבל לא ידעתי שהם גם עושים אירועי מיסיונר אני חושב שזה מאד חמור... וצריך באמת להודיע ולפרסם זאת לכולם!!!!

Lilu1
מנהל קבוצה
בת 30 פלוס, לומדת לתואר שני, ומקווה לטוב בתוך המאבק שלי עם מצבי רוח קיצוניים וחרדות. יחד עם המון אומץ ובלי לוותר, ועזרה מחברים ומשפחה, שהם אהובים שלי והתקווה שלי. מאובחנת עם הפרעה דו-קוטבית, לא מאמינה באבחנות, אלא באנושיות ורגשות. לומדת לעשות מקום לרגשות שלי במסע הארוך שלי להכיר את עצמי ולתפוס מקום בעולם.
31/03/18 23:39

אשמח שתדווחו למטפלים שלכם ולחברים מתמודדים שנפיץ את המידע הזה. אני קיבלתי את האזהרה הזאת מהפסיכולוג שלי.

שמידט
19/04/18 14:19

נשמע מפחיד ומגעיל. חובה לפרסם!