מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

היי לכולם

15/04/18 21:23
4 תגובות

הגעתי לכאן בתקווה לפגוש אנשים שיש להם סכיזופרניה כמוני או סכיזופרניה לא כמוני, כי אני יודע שאצל כל אחד זה קצת שונה והייתי שמח לדבר על המחלה ועל ההתמודדות איתה ועם החיים בכלל, לקבל קצת תמיכה אולי אם צריך ואולי אף להתיידד עם אנשים גם מחוץ לפה.
הייתי משוגע שלוש פעמים, שתי פעמים היו דווקא מבחינות רבות חוויה אחרת לא מציאותית ודי כיפיית ככה שלמעשה בפעם השנייה יש סיכוי שהשתגעתי בכוונה וזה היה אבל סרט רע, מאז אני לוקח תרופות אבל למרות זאת היתה לי התפרצות שלישית בקיץ האחרון שהיתה האמת לא רק כיפיית אלא גם לדעתי השפיעה עליי חיובית בדרכים שונות, בין השאר עם ההתמודדות עם הטראומה מהפעם השנייה שאז עברתי קשירה לא הוגנת מגלל אח קנאי ורע.
אני מתפקד ביומיום מחוץ להתקפים די טוב ואני עכשיו בדרך לסיים תואר וגם עובד לפעמים, אבל יש דברים שמפריעים לי ולא תמיד לגמרי קל לי.
מה שהכי מפריע לי במחלה, זה לא המחלה, אלא היחס של אנשים שאין להם אותה אליה - משהו מפחיד ומוזר שיש להתרחק ממנו וכבר היו לי חברים שכשהמחלה פרצה פשוט ניתקו קשר בצורה מגעילה, חברים שהיו לי במשך שנים. חוסר הבנה מוחלט לגביה. למשל, אם כל הסטיגמות אני מאמין שאני לא אפעל באלימות מגלל המחלה, הייתי במצבים קיצוניים ותמיד טירפדתי כל מחשבה אלימה שהיתה לי.
אז זהו, קצת חפרתי, אשמח לשמוע קצת גם עליכם, תהנו ממסווה האנונימיות פה בקהילה.

צל לילה


תגובות

שמנצ
25/04/18 10:58

תקשר מאיר 0528797045

צל-לילה
03/05/18 6:10

היי, אני אשמור את הטלפון לאחר כך, תקופה קצת של עייפות מעבודה ולימודים, יהיה נחמד להכיר עוד אחד כמוני מבחינת הכרונית שמדי פעם קופצת לביקור.

שמנצ
03/05/18 23:35

אתה מקבל קיצבת נכות

צל-לילה
04/12/18 11:35

היי, אז עדיין אין לי ידידים מפה. אבל נחמד להגיב ולרשום פוסטים ואני מקווה גם שאני עוזר לאנשים. אני מקבל את הסכיזופרניה כעת כחלק ממני, עד ליציאתי מהאישפוז השני, למעשה בכלל לא קיבלתי את האבחנה שאני משוגע, אבל כעת אני חי עם זה בשלום. ידוע לי ממפגשים אחרים עם הסכיזופרנים שביניהם יש גם אנשים אינטיליגנטים, חכמים, נחמדים, טובים, ושכיף לדבר איתם. והייתי שמח לפגוש פה אנשים חדשים. מאיר חבל שלא יצאה ידידות ישרה ביננו. היה מעניין אבל לדבר איתך על המחלה המשותפת שלנו, ואני מאחל לך שתפגוש פה אנשים נחמדים אחרים. בהצלחה צל לילה