מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר זיאד חמאיסי
ד"ר חמאיסי זיאד הינו מומחה לרפואת עור ומין. את לימודי הרפואה סיים באוניברסיטת הטכניון והתמחה במחלקת עור בבית החולים רמב"ם. כיום, ד"ר חמאיסי הינו רופא בכיר ומנהל מרפאת הלייזר במחלקת העור של בית החולים רמב"ם. עוסק במחקר ומרצה בפקולטה לרפואה בטכניון. תחומי עניין: טיפולי לייזר, הידראדיניטיס ספוראטיבא, פטרת העור, טיפולים ביולוגים בפסוריאזיס, ביטויים עוריים במחלות דלקתיים של המעי, מחלות עור ילדים וטיפול בנגעים וסקולרים בילדים חברות בארגונים מקצועיים: איגוד הסתדרות הרופאים האיגוד הישראלי לרפואת עור ומין האיגוד האירופי למחלות עור ומין האקדמיה האמריקאית למחלות עור ומין
פרופ׳ לב פבלובסקי
פרופ׳ לב פבלובסקי
תחום מומחיות: עור ומין תפקידים ומינויים: מנהל מרפאות עור, המחלקה לעור ולמין, בית חולים בילינסון, מרכז רפואי רבין לימודים: אוניברסיטת בן גוריון בנגב מקום התמחות: המחלקה לעור ולמין, בית חולים בילינסון, מרכז רפואי רבין השתלמויות: פוטותרפיה ופסוריאזיס בית חולים מאונט סיני ניו יורק חברויות באיגודים וארגונים מקצועיים: האיגוד הישראלי לרפואת עור ומין שטחי התעניינות מיוחדים: פסוריאזיס, פוטותרפיה, טיפולים אימונוביולוגים, סטרס נפשי עיסוק במחקר: פסוריאזיס, טיפולים אימונוביולוגים, פוטותרפיה, מחלות דלקתיות של העור.
יונה מנטקה קציר
יונה מנטקה קציר
יו"ר אגודת הפסוריאזיס הישראלית.
ד
ד"ר חגית מץ
ד"ר חגית מץ הינה מומחית למחלות עור ומין. את לימודי הרפואה סיימה באוניברסיטת תל-אביב והתמחתה בבי"ח איכילוב. כיום ד"ר חגית מץ הינה רופאה  בכירה בבי"ח איכילוב אחראית שרות פוטותרפיה .  מנהלת רפואית של פוטותרפיה בבי"ח אסותא , עוסקת במחקר קליני. תחומי עניין  עיקריים : מחלת הפסוריאזיס על כל  היבטיה ,  פוטותרפיה ,  מחלות דלקתיות . חברה בהסתדרות הרופאים בישראל, חברה באגוד הישראלי לרפואת עור ומין , חברה באקדמיה האמריקאית לרופאי עור,.חברה בארגון הנשים הדרמטולוגי העולמי.

מובילי קהילה

כמוניפסוריאזיסד"ר ארוין סלומון

ד"ר ארוין סלומון

18/04/18 20:05
12 תגובות

שלום
ד"ר ארוין סולומון, מחזיק בדעה שהמקור לפסוריאזיס זה פגמים בדופן המעי, הגומרים למעבר רעלים לחלל הבטן, ומשם הם יוצאים דרך העור וגורמים לדלקת המיתבטאת בפריחה וכו'. ניתן לקרוא עליו באינטרנט. הטיפול שהוא מציע יקר למדי.
מישהו מכיר? שמע עליו? טופל אצלו?
אודה להתיחסותכם, אפשר גם בפון 052-7908860
תודה


תגובות

מיכל.בת.צבי
22/04/18 12:58

לא שמעתי עליו, אבל אני מקווה שאתה מבין שלא מדובר ברופא. חבל מאד שלא דואגים לחדד את ההבדל בין תואר ד"ר לרפואה לבין תואר ד"ר בתחומים אחרים, ובעיקר תארים של מוסדות שאינם חלק מהאקדמיה הקונבנציונלית.

זורביט
22/08/19 9:57

ד"ר ארוין הוד PHD בתזונה.

ייונצ-י
31/12/18 12:32

אני עכשיו מטופלת אצלו. אכן המחיר בשמחים, ולא שווה לכל נפש. שוחחשתי עם אחת מהמטופלות שלו, שבעזרת טיפול אצל סלומןן, הבת שלה נרפאה לחלוטין מפסוריאזיס קשה שהיה לה, והיא עצצה נרפאה מאסטמה שלוותה אותה שנים ארוכות. אני מנסה. כי מה יש להפסחד, הוא מבטיח שבמידה והטיפול לא מצליח, הוא מחסיר את כל הכסף בחזרה.אז התללתח בחודש הנוכחח, ונראה האם יש הטבה בהמשך. אשמח לדווח.

ע.ע.
28/03/19 20:50

אשמח לשמוע דווח.

shoshib
05/05/19 16:28

היי זה נרשם בדצמבר האם יש שינוי? האם מדובר בחיידק בדופן המעי או בדלקת? האם הטיפול הוא תרופתי או תזונתי ? תודה

נתי.מקס
19/05/20 23:33

שלום האם הטיפול אכן עזר לך ?
אני גם הייתי בסידרה של טיפולים אבל לצערי לא פתר לי את הבעיה ועדין קיים אצלי. הפסוריאזיס
איך עבר לך? 

 

שרון12
28/08/20 16:39

ממליצה לך על הטיפול של רמי מור זה טיפול צמחי אנטי דלקתי ברמה עולמית אני מתכוונת לטיפול הפנימי ששותים , אני הייתי חייבת את הטיפול הפנימי ולא את המשחה הצמחית שלו קרם פסורליט משום שהיה לי פסוריאזיס מאד מפושט ועכשיו נקיה מחודש אפריל ועד היום.

מנדי2
02/06/20 17:53

שלום ממליץ על טיפול אייפק. העלים לי לחלוטין את הפסוריאזיס. בכלל בעיות בעור קשורות מאוד לסטרס ומתחים נפשיים. הטיפול הינו טיפול הוליסטי ויעיל מאוד בכללי. יש אתר רשמי של השיטה שאפשר למצוא בו רשימה של המטפלים המוסמכים. בהצלחה!

ייונצ-י
02/06/20 19:20

אז שנה וחצי אחרי: ברגליים,ששם היה מוקד הפסוריאזיס נעלם לי לגמרי. מדי פעם צצה לה נקודה חדשה של פסוריאזיס, אבל המטפל אומר שזה נקודתי, וגם זה יעלם עד 5 שנים מיום תחילת הטיפול. לבינתיים, עדיין נשאר לי במרפקים, ושוב, הטיעון שגם זה ייעלם בשלב מסויים. אז אני עדיין ממשיכה באיפול התזונתי.

נוה074
27/08/20 20:37

אהלן, אשמח ליצור איתך קשר. אני סובל מפסוריאזיס מכיתה א', כרגע בצבא. הגעתי לדוקטור ארווין ושמעתי על שיטת הטיפול אך אני ספקן, בעיקר בגלל המחיר הגבוה וההגבלות שיש. אשמח שתצרי איתי קשר בטלפון 0585555074 תודה, נוה

שרון12
28/08/20 16:37

אני גם כן מטופלת בטיפול אנטי דלקתי ששותים ( טיפול פנימי ) וברוך השם הגוף נקי כבר 4 חודשים מא אפריל ועד עכשיו לא מכירה שום שיטת טיפול ברמה הזו זה הטיפול של רמי מור ואני ממליצה לכם בחום. כל מי שסובל מפסוריאזיס מפשוט כמו שהיה לי חייב לעצמו את הטיפול הזה.

נעמי-144
06/09/20 11:02

הי שרון את טופלת אצל דוקטור ארוין? אפשר טלפון שלך? תודה נעמי