מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

ניתוח מיני מעקף קיבה

05/06/18 12:38
2 תגובות

עברתי ניתוח מיני מעקף קיבה ותיקון בקע סרעפתי לפני שבועיים, בחמישה ימים אחרונים אני סובלת מרפלוקס (למרות שאני מטופלת בקונטרלוק בוקר וערב) של מיצי מרה ששורפים לי את הגרון והוושט, רק לאחר 4-5 שעות זה נרגע במקצת.
יש לציין שאני מקפידה לא לשכב אחרי אכילה ושתייה .
וזה קורה למרות שאני עם הגבהה של שלוש כריות על מנת למנוע את הרפלוקס הזה וזה קורה בכל זאת.
מה ניתן לעשות?


תגובות

ד--ר-נסים-גרון
חבר צוות
יליד הארץ, בוגר בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים. התמחות בכירורגיה כללית בבית החולים בנהריה ושנה בבית חולים הר סיני בניו יורק, ארה"ב. לאחר ההתמחות עבדתי ככירורג שנה בדרום אפריקה. עברתי השתלמות עמית בתחום כירורגיה של הקולון והרקטום בארה"ב. אחר כך עבודה ככירורג בכיר בבית החולים בנהריה, בבית חולים כרמל, ומשנת 2002 מנהל את המחלקה הכירורגית בבית חולים ע"ש ברוך פדה, פוריה. תחום עיסוק עיקרי הוא כירורגיה לפרוסקופית מתקדמת וכירורגיה בריאטרית. בתחום זה עברתי השתלמויות רבות במקומות שונים ורבים בעולם. מבצע את כל סוגי הניתוחים הבריאטרים, כולל שרוול ומעקף קיבה, מעקף קיבה עם השקה אחת, וניתוחים בריאטרים חוזרים רבים.
06/06/18 13:18

כדאי מאוד לחזור לרופא המנתח ולעדכן אותו. הקונטרולוק מטפל ברפלוקס חומצי ופחות עוזר לרפלוקס של מרה. לצערי הפתרון היחידי האמתי הוא להפוך את הניתוח לניתוח מעקף רגיל. (להוסיף עוד השקה שמסיטה את המרה במורד המעי ומונעת ממנה להיכנס לקיבה.)

איציק35
06/06/18 20:45

תרגישי טוב, מסכים עם הרופא, אין כמו ייעוץ רפואי עם הרופא שמכיר אותך