מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

אומגה 3 ואספירין

06/06/18 18:05
1 תגובות

אני לקראת טיסה מאוד ארוכה של 16 שעות, ואני נוהגת 3 ימים לפני הטיסה ולאחריה ליטול אספירין. האם אומגה 3 (900) שהנני נוטלת באופן קבוע מספיק לדילול דם, או שצריך בנוסף את האספרין?

מקווה שהתשובה מגיעה לסייע לפני הטיסה שלך – ואם לא – לטיסה הבאה .

אינ י מכירה אותך ואת מצבך הרפואי כמו גם מי נתן לך המלצה ליטול אספירין לפני הטיסה והאם הממליץ מכיר את מצבך הרפואי והתרופות / תוספי התזונה שאת נוטלת .

מסיבות אלה תשובתי מתייחסת למידע כללי ולא להשפעות עלייך .

אספירין במינון נמוך מונע צימות טסיות .ולכן נחשב בשפה לא רפואית "מדלל דם "

גם לחומצות אומגה 3 מדגים השפעות נוגדות צימות טסיות ואנטיטרומבוטיות אך מנגנוני הפעולה והקשר למינונים אינו ממסוד .

מק ובל שהשפעות הדילול של אומגה עשויות לבוא לבטוי החל ממינון יומי של 2 ג"ר EPA + DHA

יש לקחת בחשבון את נושא איכות תוסף התזונה שאת משתמשת בו .

כ"כ – תתכן תגובת גומלין אדיטיבית או סינרגיסטית (העצמת פעילות ) בנטילה משולבת של אספחירין במינון נמוך עם אומגה 3 . עוצמת התגובה היא אינדיבידואלית וגם תלויה בתוספי תזונה ו/או תרופות נוספות אם ניטלות .

לא אוןכל להמליץ לך על החלפת האספירין באומגה 3 במינון שציינת עקב העדר ההיכרות אך :

במידה ואת נוטלת את האספירין בנוסף לאומגה – שימי לב להופעת כתמים כחולים על הגוף .(אם) זה יכול להצביע על "דילול יתר"

טוב תעשי אם תמנעי מישיבה ממושכת במהלך הטיסה ותלכי במטוס ככל הניתן

נסיעה טובה

מג"ר רונית מינקוב

רוקחת קלינית מומחית בתוספי תזונה

ייעוץ תרופות, תוספי תזונה והרגלי חיים

 


תגובות

מקווה שהתשובה מגיעה לסייע לפני הטיסה שלך – ואם לא – לטיסה הבאה . אינ י מכירה אותך ואת מצבך הרפואי כמו גם מי נתן לך המלצה ליטול אספירין לפני הטיסה והאם הממליץ מכיר את מצבך הרפואי והתרופות / תוספי התזונה שאת נוטלת . מסיבות אלה תשובתי מתייחסת למידע כללי ולא להשפעות עלייך . אספירין במינון נמוך מונע צימות טסיות .ולכן נחשב בשפה לא רפואית "מדלל דם " גם לחומצות אומגה 3 מדגים השפעות נוגדות צימות טסיות ואנטיטרומבוטיות אך מנגנוני הפעולה והקשר למינונים אינו ממסוד . מק ובל שהשפעות הדילול של אומגה עשויות לבוא לבטוי החל ממינון יומי של 2 ג"ר EPA + DHA יש לקחת בחשבון את נושא איכות תוסף התזונה שאת משתמשת בו . כ"כ – תתכן תגובת גומלין אדיטיבית או סינרגיסטית (העצמת פעילות ) בנטילה משולבת של אספחירין במינון נמוך עם אומגה 3 . עוצמת התגובה היא אינדיבידואלית וגם תלויה בתוספי תזונה ו/או תרופות נוספות אם ניטלות . לא אוןכל להמליץ לך על החלפת האספירין באומגה 3 במינון שציינת עקב העדר ההיכרות אך : במידה ואת נוטלת את האספירין בנוסף לאומגה – שימי לב להופעת כתמים כחולים על הגוף .(אם) זה יכול להצביע על "דילול יתר" טוב תעשי אם תמנעי מישיבה ממושכת במהלך הטיסה ותלכי במטוס ככל הניתן נסיעה טובה מג"ר רונית מינקוב רוקחת קלינית מומחית בתוספי תזונה ייעוץ תרופות, תוספי תזונה והרגלי חיים