מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניקהילת סכיזופרניהאני מקבל זריקה קספליאון 100מג .

אני מקבל זריקה קספליאון 100מג .

03/07/18 21:28
4 תגובות

ביקשתי מהרופא להוריד במינון מ100 ל75 והוא לא הסכים .מישהו יודע מדוע הוא לא הסכים והאם מישהו מקבל 75 מג.
הסיבה לרצוני להוריד במינון היא בגלל תופעות לואי קשות שאני סובל מהזריקה.עד כדי כך שאני לוקח פרטן 5מג בבוקר.
אשמח לקבל תגובות לשאלתי .רב תודות לכל המשיבים.


תגובות

צל-לילה
07/07/18 8:54

אם זה טיפול מניעתי אז הרופא אמור להתאים לך תרופה שתגרום לך כמה שפחות תופעות לוואי ושתוכל עדיין לתפקד איתה עד כמה שאפשר תוך כדי מניעת סכיזופרניה עתידית. הסיבה היחידה שמקבלים זריקות זה מחוסר אמון וחוסר יכולת לבטוח בך כמטופל בכך שתיקח כדורים, תוכל להגיע להסדר עם הפסיכאטר בכך שמישהו לא סכיזופרן למשל קרוב משפחה ישגיח עליך בזמן שאתה לוקח כדורים, לכדורים בכללי יש תמיד פחות תופעות לוואי מזריקות וגם הרבה יותר נעים לקחת אותם. אם הרופא מתעקש, תוכל להתעקש גם שזה לא רופא טוב ולבקש להחליף אותו, אם הם מסרבים פשוט תפסיק לבוא ותגיד שאתה לא יכול לתפקד עם התרופות שנותנים לך והרופא מתעלם ממך, אתה לא סומך עליו ואתה רוצה רופא אחר. אל תפחד לרשום מכתבים להנהלת המרפאה. אם אתה באישפוז זה קצת יותר בעייתי. אם אתה בצו מרפאתי, הכי טוב זה להתייעץ איכשהו עם עורך דין, יש עורכי דין שיהיו מוכנים אולי לייעץ בחינם בשיחת טלפון. בהצלחה. לי גם ניסו לכפות זריקות אחרי האישפוז האחרון כשהייתי כבר שוב שפוי ומרדתי. המרד הצליח והיום אני מקבל כדור רספירדל 3 מ"ג ליום בהשגחת אמא שלי, זה לא מפריע לי אחרת הייתי נאבק גם בזה וגם בצו המרפאתי. אתה חזק יותר ממה שאתה חושב או שאומרים לך. בהצלחה.

משה35
21/10/18 17:27

המשיח כבר הגיע הפסקתי לקחת במקרה את 5מג ציפרלקס ותופעות הלואי שהיו בבוקר כל יום נעלמו אני מרגיש טוב.הרופא שנתן לי ציפרלקס ואמר שזה מצוין שיסבול שנה שלמה כמו שאני סבלתי....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!צריך להוריד לו את הפנים כדי שלא יוכל לחייך יותר.

צל-לילה
22/10/18 11:57

אז מה אתה מקבל במקום?

צל-לילה
22/10/18 12:22

זה המידע על קספיליאון - רשום שזה עלול בין היתר לגרום לעלייה במשקל. https://www.infomed.co.il/Drug-752/