מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניקהילת סכיזופרניהארגון הגג של ארגוני הנכים בישראל

ארגון הגג של ארגוני הנכים בישראל

07/07/18 9:01
2 תגובות

https://www.kolzchut.org.il/he/

זה קישור לפרטים על אירגון זה, מכיוון שלא ידוע לי שיש ארגון של חולי סכיזופרניה או בכלל של נכי נפש אז עד כמה שידוע לי זה האירגון שהכי מתאים להצטרף אליו ורק צריך לבדוק שלא ישלחו דברים בדואר, כי אצל חלקנו הנכות היא סמויה.

אני רוצה להגיד גם כמה מילים על מאבק הנכים, שהייתי פעיל בו באינטרנט ולמשל טיקבקתי המון בכתבות הקשורות, קצת יחסי ציבור לנכים ולסכיזופרנים הם מאד זקוקים בהתחשב בכך שכולנו נאלצים פשוט להסתתר מגלל סטריאוטיפים ויחס לא בהכרח נכון או הוגן כלפינו מצד האוכלוסיה והמדיה. מה שרציתי להגיד אבל הוא פשוט: לא ידוע לי שארגון הגג של ארגוני הנכים בישראל, חתם על ההסכם ואם כן ההסכם לא מחייב את כלל הנכים אלא רק את האירגונים שחתמו על ההסכם ואפשר לחזור להפגין, אתם יכולים לטקבק את זה איפה שהוא.

אתם חזקים ומסוגלים יותר ממה שאתם חושבים,
צל לילה.


תגובות

צל-לילה
27/11/18 0:00

האמת? המצב כעת כיום שאין באמת אירגון נכים שמהווה אירגון גג לכל הנכים, המצב המצער גם היום שאין אירגונים לסכיזופרנים או לנפגעי נפש עד כמה שידוע לי. ואגב סל שיקום לא נותן כלום אבל יש איזה מועדון חברותי נחמד דווקא דרך שם אם אתם מעוניינים. מה שכן המאבק יצר 2 אירגונים חדשים עיקריים שמובילים את המאבק - נכה לא חצי בן אדם, שהוביל בחלק הראשון של המאבק והפסיק כעת. והפנתרים או נכים הופכים לפנתרים בהנהגת אייל כהן - הצטרפתי לשניהם, בפנתרים גם אפשר לרשום ולהגיב על נושא המאבק או על נושאים הקשורים לנכים. ממליץ גם לכם להצטרף, גם אם לא תשתתפו בדיון באופן פעיל (וחבל שלא) עדיין עצם הנוכחות שלכם תעודד את הפעילים הנאבקים למען כל הנכים ולמען העתיד המוסרי של מדינת ישראל. נכה הוא אזרח מצביע - לא קבצן. זה היה העידכון, פשוט לא כל כך רושמים ומשעמם לי, תגידו לי אם אני מציף. צל לילה

צל-לילה
29/11/18 21:34

תיקון: זה היה אירגון ישן, עקבתי אחרי הקישור, סורי. אין אף אירגון שמייצג את כלל הנכים ואין אף אירגון שידוע לי שמייצג את הסכיזופרנים ואני לא מדבר על הפסיכולוגים שמנהלים לנו את החיים.